• Файл

Тетяна

Бухгалтер, асистент керівника, помічник юриста

Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Федченяк Тетяна Олександрівна
Дата народження: 12.09.1987
Місто: Львів
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Очікуваний рівень заробітної плати: від 25 000 грн.
Ціль: Заміщення вакантної посади помічника бухгалтера, бухгалтера, помічника керівника, діловода, помічника юриста.
Освіта:
вересень 2006 р. – червень 2008 р., Машинобудівний технікум Приазовського державного технічного університету, факультет «Економіка підприємства», спеціальність «Економіст», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
вересень 2008 р. – червень 2011 р., Харківський національний економічний університет, факультет «Фінанси і кредит», спеціальність «Фінансист», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2011 р. – травень 2012 р., Харківський національний економічний університет, факультет «Фінанси і кредит», спеціальність «Фінансист», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Економіст
листопад 2009 р. – серпень 2015 р. ДП «Донецький облавтодор», м. Донецьк, філія "Маріупольська ДЕД", м. Маріуполь
Функціональні обов’язки:
— облік первинної документації;
— бух облік матеріалів;
— складання кошторису;
— укладання договорів.
Бухгалтер
листопад 2015 р. – лютий 2022 р. ФОП Шульова І.С., м. Маріуполь.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— облік надходження, реалізації товару;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Фахівець з договірної роботи відділу по роботі з договорами
Липень 2022 – по даний час ТОВ «МК«Галичина» м. Львів
Функціональні обов’язки:
— створення контрагентів та договорів, додатків, додаткових угод в програмі 1С;
—перевірка контрагента у сервісі youcontrol.com.ua;
—ведення реєстру підписаних договорів, контроль за формуванням архіву оригіналів договорів;
—перевірка договорів на коректність їх заповнення та дотримання затверджених вимог;
—забезпечення безперебійної договірної роботи на підприємстві (погодження, підписання та надсилання договорів контрагентам) ;
—робота у сервісі електронного документообігу «Вчасно» ;
—виконання доручень безпосереднього керівника, в частині формування додаткових угод, додатків, специфікацій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: BAS:Бухгалтерія, Сота, Електронний кабінет, Вчасно, Медок, youcontrol);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання договорів поставки товарів;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— знання мов: українська — рідна; англійська – початковий.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: донька 12 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: