• Файл

Богдан

Support manager

Розглядає посади:
Support manager, Менеджер з продажу
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Богдан Рижий
Sales Manager | Customer Success Expert | Open to IT Opportunities
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Київ

Профіль Особисті дані
Мотивований фахівець із сильним бекграундом у сфері обслуговування та Дата народження
клієнтського досвіду. Шукаю можливість реалізувати свої навички у сфері 27 серпня 1996 р.
продажів в IT-компанії. Готовий швидко навчатися, адаптуватися до нових
LinkedIn
технологій і працювати на результат.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Навички
Бакалавр, Готельно-ресторанна справа вер 2014 - черв 2018
Проактивність
КНУКіМ

Гнучкість розуму
лют 2025
Онлайн-курс «Менеджер з продажів» – Genius Space Ефективна комунікація
Пройшов практичний курс з основ продажів, включаючи етапи воронки,
техніки комунікації з клієнтами, ведення CRM та основи роботи з IT- Time management
продуктами. Отримав базу для ефективної роботи у сфері B2B-продажів та
взаємодії з клієнтами.
Мова
Англійська B1
Досвід роботи
Офіціант/Менеджер лют 2015 - черв 2018
Українська вільно
DRUZI CAFE, Київ
Менеджер (зростання з офіціанта)

• Побудував команду та ефективну зміну в обслуговуванні Хобі
• Запустив новий напрямок (дитяча кімната)
• Складав графіки, управляв персоналом, контролював якість послуг КМС по футболу

• Брав участь у розробці ініціатив для покращення продажів та клієнтського
досвіду

Сервіс/Старший Сервіс лип 2018 - Нинішній
Vino e Cucina, Київ
• Організовував та контролював якість сервісу для гостей
• Вів комунікацію з постачальниками та сервісними службами
• Вирішував конфліктні ситуації швидко й ефективно
• Формував графіки, оптимізував роботу команди
• Впроваджував нові процеси обслуговування, що підвищили рівень
клієнтського задоволення
• Досвід волонтерських заходів та виїзних сервісів (event-напрямки)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: