• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13529971/

Адміністратор

Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тарнавська Юлія Романівна
Дата народження 05.06.1996р.
Адреса: м. Львів, вул. Липова Алея 13
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Вересень 2013 р. – червень 2017р. Львівський інститут економіки і туризму, факультет «Туризм», спеціальність «Готельно-ресторанна справа», диплом бакалавра, денна форма навчання.
Досвід роботи:
Офіціант
Квітень 2016 р. – листопад 2016 р. ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Львів
Функціональні обов’язки : (за стандартами мережі Сільпо)
• Зустріч гостей
• Приймання замовлення
• Обслуговування гостей
• Прибирання

Бармен/бариста
Грудень 2016 р. – січень 2019 р. ТОВ «Сільпо-Фуд» м. Львів
Функціональні обов’язки : (за стандартами мережі Сільпо)
• Зустріч гостей
• Приймання замовлення
• Приготування кавових напоїв, фрешів, та різноманітних алкогольних та б/а напоїв (згідно ТК)
• Облуговування, розрахунок гостей
• Прибирання робочого місця
• Робота з касою (термінал, готівка)
Адміністратор кабінету УЗД Biomed
Березень 2019 р. – травень 2019 р.
Функціональні обов’язки :
• Консультування пацієнтів щодо послуг , які надаються у кабінеті УЗД, запис на УЗД
• Написання медичних протоколів під супроводом лікаря
• Розрахунок пацієнтів
• Слідкування за витратними матеріалами та прибирання робочого місця
Адміністратор - менеджер фітнес-клубу «Ківі»
Вересень 2019 р. – Березень 2021 р.
Функціональні обов’язки :
• Консультування клієнтів про види тренувань/послуг , що надаються в клубі, запис та розрахунок
• Ведення графіків роботи, запису та звітності
• Взаємодія з тренерами та іншими працівниками клубу
• Слідкування за чистотою та порядком у клубі
• Ведення касової дисципліни
• Виконання доручень керівництва
Професійні навички:
• Комунікативні навички, навички обслуговування гостей/ клієнтів /пацієнтів
• Знання касової дисципліни (термінал, готівка, онлайн оплати)
• Володіння комп’ютером на рівні користувача, базові знання MS Office, швидко друкую!
• Робота в CRM
• Комунікація з клієнтами у соціальних мережах, онлайн-продажі
• Робота в команді і на результат
• Вміння приготування алкогольних/безалкогольних напоїв
• Грамотна українська мова (усна та письмова)
Особисті якості:
Привітна, доброзичлива. Я досить відповідально ставлюсь до будь – якої роботи, намагаюсь якнайкраще виконувати свої обов”язки, чесна, не конфліктна, комунікабельна (завжди стараюсь з кожним клієнтом знайти спільну мову). Не боюся роботи ( фізичної в тому числі), достатньо витривала. Люблю дітей, вмію з ними ладнати. Трішки підпрацьовувала, будучи у декретній відпустці, помічником вихователя у приватному садку. При потребі можу доглядати за дітьми (переодягнути підгузок чи нагодувати – не проблема). Люблю чистоту та порядок.
Сімейний стан: заміжня, є донька 4 роки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: