Резюме от 22 ноября 2017 PRO

Шони Александр Яношевич

Фінансовий директор, 30 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
22 марта 1972 (45 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Фінансовий директор

с 05.2014 по наст. время (3 года 6 месяцев)
Виробницво, Київ (Виробничо-торгівельне підприємство. Імпорт, експорт.)

-Управління фінансовими потоками підприємства;
-Контроль витрат і забезпечення ефективного використання ресурсів;
-Контроль доходів і забезпечення фірми фінансами (в тому числі і кредитними);
-Податкове планування;
-Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
-Забезпечення економічної безпеки
-Аналіз і зниження можливих фінансових ризиків;
-Контроль ведення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
-Проведення фінансово-економічного аналізу угод компанії;
-Підготовка фінансової звітності;
-Управління колективом фінансових і бухгалтерських служб.
-Звітування перед засновниками.
-Відрядження.

Головний бухгалтер

с 07.2012 по 04.2014 (1 год 9 месяцев)
Гіпермаркет "Город Дверей" ТОВ "Дверна Справа" оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою, Київ (Оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою. Імпорт-Експорт)

Ведення бухгалтерського та податкового,управлінського обліку підприємства, звітність.
-Виробництво
-Заробітна плата, ведення обліку грошових потоків підприємства.
-Робота з банками(кредити,овердрафти, факторинг).
-Взаємодія з державними та контролюючими органами, проходження перевірок.
-Координація роботи з іншими відділами підприємства, постановка та контроль завдань.
-Звітність перед засновниками.)

Головний бухгалтер

с 02.2010 по 06.2012 (2 года 4 месяца)
Весна Київ оптова торгівля ювелірними виробами, Київ (Оптова торгівля ювелірними виробами. Імпорт/Експорт)

Ведення обліку згідно Податкового Кодексу України.ЗЕД(Імпорт,експорт)
Облік розрахунків з оплати праці ( нарахування та виплати заробітної плати).
Складання та здача фінансової та податкової звітності (баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, ЕСВ)
Ведення оперативного обліку підприємства ( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Організація взаємодії бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування. Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства,отримання ліцензій та патентів.
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Голосіївського,Печерського р-ну м. Києва)

Головний бухгалтер

с 10.2004 по 01.2010 (5 лет 3 месяца)
Санімакс оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами, Київ (Оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами. Імпорт/Експорт)

Ведення первинної документації(робота с провідними операторами: МЕТРО, Ашан, ОВІ, Епіцентр, Нова Лінія, Олді, Караван)
Облік основних засобів (документальне оформлення операцій по приходу, ремонту, вибуттю основних засобів, нарахування амортизації).
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості, акти звірки.
Облік розрахунків з оплати праці( нарахування та виплати заробітної плати).
Ведення податкового обліку.ЗЕД.
Складання та здача фінансової та податкової звітності(баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, фонди)
Ведення оперативного обліку підприємства( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Контроль даних первинного оперативного обліку,який ведеться в окремих автоматизованих системах.
Знаходження та розробка правил та процедур обробки та збереження первинних документів‚ методик в області автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку.
Організація взаємодій бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування.Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Шевченківського р-ну м. Києва)
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця


Образование

Київський Державний торгівельно-економічний університет

Факультет: обліково-фінансовий, Київ

Высшее, с 09.1993 по 06.1999 (5 лет 9 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач
    1С:Підприємство 8.2, MS Office
  • Робота Головним бухгалтером (13 лет опыта)
    Эксперт, более 4-х лет назад.

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості:
- відповідальність;
- порядність;
- висока працездатність;
- вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;
- толерантність.

Інше:
- наявність власного автомобиля.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: