• PRO

Яна

Бізнес-асистент, 50 000 грн

Розглядає посади:
Бізнес-асистент, Координатор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент комерійного директора

з 03.2025 по 06.2025 (3 місяці)
Goro, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• управління будівельними проєктами, включаючи контроль підрядників при будівництві гірськолижного курорту в Карпатах та офісу продажу в Києві.
• Закупівля матеріалів для забезпечення виконання будівельних робіт.
• моніторинг дотримання підрядниками термінів виконання завдань, контроль якості робіт та забезпечення своєчасної оплати в системі 1С.
• підготовка та контроль бюджетів проєктів, ведення звітності щодо фактичних витрат.
• організація та проведення переговорів із дизайнерами, координація процесу затвердження дизайн-рішень.
• підготовка, перевірка та підписання договорів, включаючи юридичний аналіз та узгодження умов із контрагентами.

Інвестиційний асистент

з 01.2020 по 01.2024 (4 роки)
Інвестиційний Капітал Україна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• організація та ведення робочих бізнес - поїздок та відряджень
• асистування керівництву в організації зустрічей з партнерами та у проведенні ділових перемовин
• підтримка життєдіяльності офісу
• співпраця з логістичними службами та тревел агенціями.
• співпраця з медіа та пресою щодо надання професійного коментарю для медіа
• організація, підтримка та забезпечення участі у конференціях, форумах компанії.
• допомога в організації корпоративних заходів компанії
• ведення бюджет витрат
• допомога HR директору щодо процесу найму нових колег.

Адміністратор

з 11.2018 по 02.2019 (3 місяці)
Klipper Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• організація робочого процесу в офісі: допомога в налагодженні технічної частини, робочого місця, офісного простору.
• співпраця з орендарями, постачальниками та бізнес-центром.
• документна робота: підготовка договорів щодо нових працівників, контроль їх підписання
• планування бюджету офісу та контроль витрат

Менеджер регіонального офісу

з 10.2017 по 09.2018 (11 місяців)
Alboe (Швеція), Київ (Роздрібна торгівля)

- Координація внутрішньої комунікації офісу, постійна комунікація з головним офісом компанії.
- Робота з постачальниками, підрядниками та орендарями.
- Ведення податкової, документаційної звітності українського офісу
- Робота з інвойсами, обробка, відслідковування їх в комерційній системі, опрацювання, оплата
- HR допомога в щодо найму нового персоналу / співпраця з компаніями по набору персоналу
- Ведення бюджету компанії та звітності щодо витрат.

Освіта

Білоцерківський інститут економіки та управління «Україна»

Економічний, Біла Церква
Вища, з 2010 по 2016 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Цикл курсів на платформі Prometheus

5 місяців

Знання і навички

  • Планування бюджету
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Управління будівельними проєктами
  • Будівельні Технології: Кошторис
  • Ділове листування
  • Ділове спілкування
  • Ведення документації
  • Ведення ділових переговорів
  • Організованість
  • Організація навчального процесу
  • Організаторські здібності
  • Планування проєкту
  • Бізнес-планування
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Мій власний проєкт

Разом із видавництвом, випустила свою власну книгу авторських казок, яка продається на різних книжкових платформах.

Прошу НЕ пропонувати такі вакансії як: менеджери з продажу, SMM та асистент який виконує особисті доручення керівника.
Дякую.

Я шукаю офісний формат роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: