• PRO

Леся

Керівник адміністративно-господарської роботи

Вид зайнятості:
повна
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту адміністративно-господарської роботи

з 02.2021 по 05.2024 (3 роки 3 місяці)
Фонд державного майна України, Київ (Державні організації)

Керівництво та контроль роботи підпорядкованих відділів:

- відділ публічних закупівель та підготовки договорів
- відділ інженерно - технічного забезпечення та управління будівлями
- відділ організаційного супроводження адміністративно - господарської роботи
- відділ цивільного захисту мобілізаційної роботи та охорони праці.

Результат роботи та досягнення:

- зміна внутрішніх процесів обслуговування та експлуатації будівлі призвело до значного покращення стану будівлі, службових приміщень, місць загального користування (розроблення схем та контроль якості прибирання, правил експлуатації, проведення часткових ремонтних робіт будівлі, організація проведення постійного дрібного ремонту власними силами) .
- проведено значну оптимізацію внутрішніх площ, завдяки організації процесу "розхламлення" будівлі фонду. проведено списання та утилізацію матеріальних цінностей фонду, що багато років зберігалось в різних місцях та приміщеннях фонду, що зменшувало корисний актив будівлі
- власними силами організовано облаштування приміщень для розміщення нових робочих місць, нарадових кімнат, збільшення місткості працівників в будівлі з урахуванням особливостей користувачів
- в умовах військового стану проведено комплекс заходів, щодо підвищення умов безпеки будівлі та забезпечення високого рівню контролю відвідувань, шляхом оновлення та переобладнання вхідної зони будівлі, розміщення та комплектації посту охорони, а також запроваджено посилений контроль входу/виходу, виготовлення та видача посвідчень, їх облік
- розроблено та впроваджено план дій для забезпечення функціонування фонду та забезпечення безпеки працівників під час надзвичайних ситуацій, воєнного стану. створено найпростіше укриття для працівників фонду, його облаштування та забезпечення предметами першої необхідності
- розробка, впровадження та контроль дотримання правил забезпечення працівників фонду необхідними товарно - матеріальними цінностями, зміна підходу до закупівель, створення оптимальної кількості запасів, їх отримання, облік та зберігання.

Керівник проекту з відкриття відділень поштового зв'язку

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Проект по зміні формату відділень власної мережі АТ Укрпошта та відкриття нових в м.Київ та Київській області.



Результат роботи та досягнення:

- своєчасно відкрито 24 відділення поштового зв'язку нового формату (100% від запланованого обсягу)
- організовано координацію та контроль якості роботи структурних підрозділів Укрпошта, щодо відкриття нових відділень в комерційно привабливих районах м. Київ та нових густонаселених околицях
- пошук нових приміщень та оцінка їх адаптації відповідно стандартам відділень нового формату
- сплановано та організовано своєчасне проведення ремонтних робіт, переобладнання орендованих приміщень, розміщення зовнішньої ідентифікації відділень
- забезпечено відділення та працівників товарно-матеріальними цінностями, новими меблями, технікою, тощо, відповідно затверджених у компанії стандартам та правилам роботи відділення
- реалізація зміни формату на новий стандарт відділення №1 Укрпошта (Головпоштамт вул.Хрещатик,22), шляхом поєднання двух операційних зал та адаптація оновленого відділення під оптимізовані операційні процеси, для вивільнення площ Головпоштамту, що в подальшому використовується для здачі в оренду під магазин Розетка.

Заступник директора з розвитку мережі

з 07.2008 по 07.2017 (9 років)
Транспортно-експедиційні компанії України, Київ (Транспорт, логістика)

Управління регіональною мережею представництв на території України (від 10 до 60 філій).

Відкриття нових власних представництв та розширення партнерської мережі в форматі франчайзингу.

Реорганізація філій та підвищення ефективності їх операційної діяльності.

Комерційний розвиток мережі, щодо збільшення клієнтської бази, вантажопотоку та впізнавання бренду компанії.

Навчання регіонального персоналу філій/партнерської мережі, їх інтеграція у загальну систему діяльності компанії, маштабування нових послуг.



Результат роботи та досягнення:

- розширення мережі представленності компанії на території України
- розроблено документацію, розраховані тарифи та умови співпраці з регіональними партнерами (Агентами), створення стандартизації всіх процесів їх діяльності, якості обслуговування, системності в операційній, комерційній діяльності мережі
- розроблено частину програмного забезпечення, щодо автоматизації системи обліку руху, параметрів контролю роботи та звітності пертнерських регіональних представництв
- створено та впроваджено систему контролю за доставками вантажу, надання всіх додаткових послуг та сервісу клієнтам регіональною мережею
- зменшення операційних витрат на утримання власної мережі та персоналу
- досягнуто планових показників щодо своєчасності доставки вантажів
збільшення вантажопотоку, збільшення клієнтської бази, дохідності
- розроблено індивідуальні тарифи та додаткові послуги для регіональних клієнтів, масштабування їх послуг по мережі
- забезпечено високий сервіс обслуговування клієнтів

Начальник відділу розвитку

з 10.2004 по 05.2008 (3 роки 7 місяців)
ЄвроЕспрес ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Створення інноваційного проекту логістики в Україні "По роботі з партнерською регіональною мережею" на умовах Франчайзингу.

Розвиток компанії шляхом відкриття партнерских регіональних представництв.



Результат роботи та досягнення:

- відкрито понад 60 нових регіональних представництв та додаткових точок прийому/видачі вантажу
- розроблено регламентуючу документацію, індивідуальні тарифи та умови співпраці з регіональними партнерами
- створено фінансову модель, планування бюджету щодо відкриття, контролю та забезпечення роботи регіональної партнерської мережі
- організована системность у діяльності регіональної мережі, комунікаціях та взаємодії з усіма структурами підрозділами компанії
- забезпечено транспортною логістикою та спланованим маршрутним рухом магістрального та/або регіонального транспорту для партнерської мережі
- розроблено систему аналізу діяльності партнерської регіональної мережі, розроблено та впроваджено заходи щодо збільшення їх ефективності, розвитку та прибутковості компанії в цілому.

Освіта

Київський національний торгівельно-економічний університет

Обліково-фінансовий факультет. Облік та аудит, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Windows
  • Работа с оргтехникой
  • Багаторічний досвід роботи в організаціі
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Перфекціонізм
  • Педантичність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Уважність до деталей, вміння бачити "вузькі місця" та розробка заходів для їх вирішення.
Швидка адаптація до умов та специфіки роботи компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати