Резюме від 26 грудня 2012

Татьяна

Начальник колл-центру

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація



ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Родинний станНезаміжня, дітей немає
Національність Українка
Вік 30 років
Дата народження 13 червня 1981 року.
Місце проживання м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, буд.28, кв.220
Контактні телефони, дом.тел.560-49-23. моб тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
ОСВІТА
1998-2003р.Київський Національний Торговельно – Економічний Університет, факультет «Державні фінанси». Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіста - фінансиста.
ДОСВІД РОБОТИ
січень-грудень2004р.Прийнята на посаду касира Оболонського відділення №1, Третього Київського філіала АППБ «Аваль».
грудень 2004р.-квітень 2005р.Переведена на посаду старшого касира Оболонського відділення №1, Київської Регіональної Дирекції АППБ «Аваль».
квітень 2005р.-січень
2007р.Працювала на посаді економіста 1-категорії Оболонського відділення №1, Київської Регіональної Дирекції «Райффайзен Банк Аваль».
квітень 2007р.Працювала на посаді фахівця 1-категорії відділу обслуговування відділень Управління інформаційної підтримки клієнтів Департаменту роздрібних операцій ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» (ЦО).
серпень 2007р.-липень 2008р.
квітень 2009р.-
січень 2010р.
Січень 2012р.
По сьогоднішній час..ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» (ЦО) провідний фахівець відділу обслуговування відділень Управління інформаційної підтримки клієнтів Департаменту роздрібних операцій.
Стислий виклад функцій:
Надання практичної інформаційної допомоги потенційним та діючим клієнтам Банку по телефону. Під такою допомогою розуміється:
•інформування клієнтів про послуги Райффайзен банк Аваль, правила їх використання, тарифи;
•підтримка клієнтів при виникненні глобальних проблем у наданні банківських послуг;
•оформлення заявок на послуги по телефону. Порядок дій працівників відділу при оформленні заявок регулюється окремими на кожну послугу внутрішніми інструкціями або роз’ясненнями;
Виконання певних процедур, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів Банку – фізичних та юридичних осіб, за умови надання клієнтом необхідної ідентифікаційної інформації:
•постановка картки в стоп-список;
•розслідування блокувань на рахунку клієнта, визначення причин відмови клієнтам в здійсненні операції;
•ведення переговорів з банками на предмет повернення помилково вилучених карток клієнтів Райффайзен банк Аваль;
•інші операції.




«Райффайзен банк Аваль» Відділ підтримки кредитів Управління адміністрування кредитів Операційного департаменту (фахівець по договору підряду)
•Проведення заходів із попередження неплатежів за портфелем іпотечних та авто кредитів фізичних осіб внаслідок поточної економічної ситуації в Україні, виконання функцій бек-офісу

•Проведення заходів із заведення даних клієнтів, які виступають поручителями по кредитах фізичних осіб

Контроль даних в проекті "Міграція кредитів фізичних осіб"

Начальник Інформаційного Центру АТ «ЄВРОГАЗБАНК»

ПРОФЕСІЙНІ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ-вмію працювати в команді
-комунікабельна
-творча
-люблю цікаву нестандартну роботу
-ввічлива, відповідальна
-швидко вчусь та реагую на обставини.
УМІННЯ ТА НАВИЧКИВідмінне володіння ПК: Windows, Microsoft-Office, Internet
ХОБІАктивний відпочинок (боулінг, катання на автомобілі) подорожі, кіно, театр, книги.


















Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: