Резюме від 16 лютого 2016

Владимир

Руководитель, начальник коммерческой структуры, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Калуш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерческий директор

з 06.2010 по 01.2012 (1 рік 7 місяців)
ТзОВ "КарпатСмолы" (химическая отрасль)

•Робота по збільшенню об’ємів реалізації продукції та забезпечення сировиною підприємства
•Проведення переговорів з покупцями продукції (основними по щомісячному ціноутворенню продукції, що реалізується та потенційними по можливій співпраці по поставках продукції)
•Проведення переговорів з постачальниками продукції (основними та потенційними) по ціноутворенню, відтермінуванню оплат, об’ємах місячної чи квартальної поставки та інше.
•Щомісячне планування (розробка бізнес-плану) по реалізації продукції та постачання сировини
•Поквартальне планування, річне планування на поточний та слідуючий за ним роки
•Аналіз ринку по збуту продукції (щомісячний, річний)
•Аналіз ринку по придбанні сировини (щомісячний, річний)
•Аналіз та визначення нових напрямків можливого розвитку підприємства (зміна асортименту, при існуючому обладнанні, збільшення асортименту та модернізація обладнання, придбання та освоєння нових технологій)
•Щомісячна індивідуальна робота по підтриманню професійних та дружніх зв’язків з керівниками окремих підрозділів підприємств покупців та постачальників.
•Забазпечення оптимальної логістики між підприємством постачальниками та покупцями.
•Контроль за виконанням комерційних зобов’язань згідно затвердженого БП
•Поточна робота для забезпечення нормального функціонування підприємства в комерційному напрямку

Освіта

Прикапратский университет

Юридический, правоведение, Ивано-Франковск
Вища, з 1993 по 1999 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word САПР Ведение переговоров, установление партнерских и дружественных ко

Знання мов

Німецька — початковий

Додаткова інформація

Дата народження: 21 січня 1972
Освіта: Вища
Досвід роботи: Більше 20 років
Графік роботи: Не має значення
Сімейне положення: знаходжусь в шлюбі
Діти: Двоє дітей
Готовність до відряджень: Готовий
Шукаю роботу в: м. Івано-Франківськ або Західний регіон України

Ціль:
Комерційна діяльність

•досвід запуску підприємства з консервації (це практично з нуля), налагодження роботі комерційного відділу (підбір колективу, побудова стратегії по реалізації продукції, логістика, постачання, робота з митницею та інше).
•вміння вести переговори (досвід більше 15 років)
•практичні навики ведення перемовин по зовнішньоекономічній діяльності підприємства
•розробка проектів контрактів по зовнішньоекономічній діяльності
•укладання договорів та контрактів
•планування та забезпечення здійснення постачання та реалізації продукції в реальному часі
•організація та контроль за функціонуванням комерційного відділу, як структури підприємства його взаємодія з іншими структурними підрозділами підприємства
•робота з транспортними компаніями (забезпечення доставки сировини до підприємства та готової продукції до покупців
•транспортна логістика (в т.ч. автомобільні, залізно дорожні та морські перевезення).
•робота з державними органами (митниця, екологічна служба тощо).
•знання комп’ютера (Word, Excel, С1, SAP)

Досвід роботи

Начальник комерційного відділу
червень 2010р. – січень 2012р. ТзОВ «КарпатСмоли», м.Калуш, Ів.–Франк. обл.
Обов’язки по займаній посаді:
•Робота по збільшенню об’ємів реалізації продукції та забезпечення сировиною підприємства
•Проведення переговорів з покупцями продукції (основними по щомісячному ціноутворенню продукції, що реалізується та потенційними по можливій співпраці по поставках продукції)
•Проведення переговорів з постачальниками продукції (основними та потенційними) по ціноутворенню, відтермінуванню оплат, об’ємах місячної чи квартальної поставки та інше.
•Щомісячне планування (розробка бізнес-плану) по реалізації продукції та постачання сировини
•Поквартальне планування, річне планування на поточний та слідуючий за ним роки
•Аналіз ринку по збуту продукції (щомісячний, річний)
•Аналіз ринку по придбанні сировини (щомісячний, річний)
•Аналіз та визначення нових напрямків можливого розвитку підприємства (зміна асортименту, при існуючому обладнанні, збільшення асортименту та модернізація обладнання, придбання та освоєння нових технологій)
•Щомісячна індивідуальна робота по підтриманню професійних та дружніх зв’язків з керівниками окремих підрозділів підприємств покупців та постачальників.
•Забазпечення оптимальної логістики між підприємством постачальниками та покупцями.
•Контроль за виконанням комерційних зобов’язань згідно затвердженого БП
•Поточна робота підприємства в комерційному напрямку

Менеджер з продажу
квітень 2003р.- травень 2010р. ТзОВ «Вінісін», м.Калуш, Ів.–Франк. обл.
Обов’язки по займаній посаді:
•Оформлення та ведення зовн.-економ. контрактів
•Оформлення та ведення договорів по співробітництву з українськими покупцями
•Робота з клієнтами в основному по зовнішньо-економічних напрямках
•Вивчення та аналіз внутрішнього ринку лінолеуму
•Аналіз продаж, можливості просунення продукту на існуючі ринки збуту та ринки, що освоюються(Туркменія, Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Грузія, Арменія, Азербайджан)
•Ведення транспортніх договорів, робота з транспортними компаніями.
•Аналіз транспортних витрат та прогноз (можливості доставки, вартість фрахту та інше) на майбутнє
Причини зміни місця роботи: За згодою сторін в зв’язку з переводом на іншу фірму

Заступник нач. відділу маркетингу з внутрішньої кооперації
2000-2003р. ТзОВ «Вінісін», м.Калуш, Ів.–Франк. обл.
Обов’язки по займаній посаді:
•Організація роботи по продажу на внутрішньому ринку , робота з клієнтами на внутрішньому ринку
•Оформлення та ведення зовн.-економ. контрактів та договорів по співробітництву
•Оформлення та ведення договорів по співробітництву з вітчизняними покупцями
•Виконання юридичної роботи пов’язаної з комерційною діяльністю підприємства
Причини зміни посади: Скорочення штатної одиниці заступника нач. відділу маркетингу з внутрішньої кооперації

Економіст зі збуту відділу маркетингу

1995 – 2003р. СП «Вінісін», м.Калуш, Ів.–Франк. обл.
Обов’язки по займаній посаді:
•Реклама та просування нового продукту на навнутрішнього ринку
•Аналіз потреб ринку в тафтинговому (ковровому) покритті для підлоги
•Заключення договорів з потенційними клієнтами на реалізацію тафтинг.(коврового) покриття для підлоги.
•випискою товаро-супроводжуючих документів при реалізації продукції.
•Юридична робота пов’язана з комерційною діяльністю підприємства (оформлення позовних заяв, претензій, виїзд безпосередньо на фірми-боржники для вирішення питань повернення заборгованих коштів)
Юрист-консульт

Середня
вересень 1979 - червень 1989 Боднарівывська СШ (Украина, Боднарів, Калуський р-н, Івано-Франківська обл.)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати