Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13960735/
Інспектор відділу кадрів
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Срібна Аліна Віталіївна
(телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram), [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»), дата народження: 14.06.1970
Маю належний досвід практичної кадрової роботи. Готова до ефективного адаптування до нових умов праці. Вмію планувати робочий день, визначати пріоритети для успішного виконання завдань.
Жовтень 1997-Січень 1998
Міністерство фінансів України, місто Київ
• інспектор експедиції загального відділу Управління справами (діловодство, поштове та кур’єрське супроводження вхідної документації та вихідної кореспонденції, ведення обліку, бази даних, співпраця з державними органами: переписка, відправка, отримання, доставка адресатам, листування, контроль строків виконання тощо)
Червень1998 – по теперішній час
Страхова компанія «ПРОСТО-страхування», місто Київ
1998-2000 Офіс-менеджер/завідуюча канцелярією:
організація роботи приймальної керівництва, документообіг Компанії, створення, отримання, отримання/відправка кореспонденції, листування з усіма регіонами України та за кордон; організація та безпосередня участь в роботі контакт-центру, тощо.
2000-по теперішній час
Начальник відділу кадрів, Директор Департаменту кадрової роботи і звітності:
- досвід від створення «кадрів» з нуля до організації кадрового обліку в 28 філіях у всіх регіонах України (підготовка та впровадження шаблонів документації, відрядження «на місця», допомога в підборі кадрів на ключові посади в регіонах, контроль роботи відповідальних за ведення кадрового діловодства, тощо)
- ведення кадрового обліку/документообігу Компанії, активна комунікація/консультування керівництва, керівників структурних підрозділів та співробітників з кадрових питань (від обговорення проблемного питання до пропонування оптимального документального оформлення);
- документальне супроводження всіх процесів (прийом (в тому числі надання Повідомлення про прийом на роботу через Медок), переведення, звільнення, зміна зарплати та ін.);
- ведення первинних кадрових документів: формування особистих справ працівників, особистих карток та трудових книжок відповідно до вимог законодавства, внесення відповідних змін до них («заливка» електронних трудових книжок з оригіналів через портал Пенсійного фонду);
- адміністрування кадрових процесів в програмному забезпеченні 1:С, наповнення інформаційних баз корпоративних програм Компанії;
- ведення всіх видів відпусток співробітників, Графіків відпусток, створення та контроль резерву відпусток/контроль за своєчасністю використання);
- співпраця з бухгалтерією (облік та контроль електронних лікарняних листів, табелювання, щорічний резерв відпусток, відрядження);
- складання та відправлення звітів до державних органів (Повідомлення про прийом на роботу, кадровий блок у звіті по ЄСВ, робота в Медок, контроль 5% соціальної квоти, 4% квоти осіб з інвалідністю, надання інформації для контролюючих/перевіряючих органів, участь у формуванні внутрішньої звітності компанії для керівництва);
- розробка та затвердження посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, розпоряджень та наказів, інших розпорядчих та нормативних документів (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про конфіденційність, Згода на збір та обробку персональних даних, тощо).
Освіта
Вересень /1988 – Червень/1994
Національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології
Особисті якості:
• висока відповідальність та працездатність;
• додаткові навички: маю свої напрацювання нормативних документів, володію швидкісним «сліпим методом» набору тексту (свідоцтво Київських курсів стенографії та машинопису), можу паралельно вести блок роботи з документально-канцелярських питань, завжди готова запропонувати свою допомогу або тимчасову заміну колегам по роботі: інспектору з військового обліку, менеджеру по підбору кадрів, бухгалтеру.
(телефон: [
Маю належний досвід практичної кадрової роботи. Готова до ефективного адаптування до нових умов праці. Вмію планувати робочий день, визначати пріоритети для успішного виконання завдань.
Жовтень 1997-Січень 1998
Міністерство фінансів України, місто Київ
• інспектор експедиції загального відділу Управління справами (діловодство, поштове та кур’єрське супроводження вхідної документації та вихідної кореспонденції, ведення обліку, бази даних, співпраця з державними органами: переписка, відправка, отримання, доставка адресатам, листування, контроль строків виконання тощо)
Червень1998 – по теперішній час
Страхова компанія «ПРОСТО-страхування», місто Київ
1998-2000 Офіс-менеджер/завідуюча канцелярією:
організація роботи приймальної керівництва, документообіг Компанії, створення, отримання, отримання/відправка кореспонденції, листування з усіма регіонами України та за кордон; організація та безпосередня участь в роботі контакт-центру, тощо.
2000-по теперішній час
Начальник відділу кадрів, Директор Департаменту кадрової роботи і звітності:
- досвід від створення «кадрів» з нуля до організації кадрового обліку в 28 філіях у всіх регіонах України (підготовка та впровадження шаблонів документації, відрядження «на місця», допомога в підборі кадрів на ключові посади в регіонах, контроль роботи відповідальних за ведення кадрового діловодства, тощо)
- ведення кадрового обліку/документообігу Компанії, активна комунікація/консультування керівництва, керівників структурних підрозділів та співробітників з кадрових питань (від обговорення проблемного питання до пропонування оптимального документального оформлення);
- документальне супроводження всіх процесів (прийом (в тому числі надання Повідомлення про прийом на роботу через Медок), переведення, звільнення, зміна зарплати та ін.);
- ведення первинних кадрових документів: формування особистих справ працівників, особистих карток та трудових книжок відповідно до вимог законодавства, внесення відповідних змін до них («заливка» електронних трудових книжок з оригіналів через портал Пенсійного фонду);
- адміністрування кадрових процесів в програмному забезпеченні 1:С, наповнення інформаційних баз корпоративних програм Компанії;
- ведення всіх видів відпусток співробітників, Графіків відпусток, створення та контроль резерву відпусток/контроль за своєчасністю використання);
- співпраця з бухгалтерією (облік та контроль електронних лікарняних листів, табелювання, щорічний резерв відпусток, відрядження);
- складання та відправлення звітів до державних органів (Повідомлення про прийом на роботу, кадровий блок у звіті по ЄСВ, робота в Медок, контроль 5% соціальної квоти, 4% квоти осіб з інвалідністю, надання інформації для контролюючих/перевіряючих органів, участь у формуванні внутрішньої звітності компанії для керівництва);
- розробка та затвердження посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, розпоряджень та наказів, інших розпорядчих та нормативних документів (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про конфіденційність, Згода на збір та обробку персональних даних, тощо).
Освіта
Вересень /1988 – Червень/1994
Національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології
Особисті якості:
• висока відповідальність та працездатність;
• додаткові навички: маю свої напрацювання нормативних документів, володію швидкісним «сліпим методом» набору тексту (свідоцтво Київських курсів стенографії та машинопису), можу паралельно вести блок роботи з документально-канцелярських питань, завжди готова запропонувати свою допомогу або тимчасову заміну колегам по роботі: інспектору з військового обліку, менеджеру по підбору кадрів, бухгалтеру.
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ