• PRO

Тетяна

HR-директор

Вид зайнятості:
повна
Вік:
49 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з персоналу/директор філії

з 03.2023 по 03.2025 (2 роки)
Укрзалізниця, АТ, Київ (Транспорт, логістика)

Регіональна філія Південно-Західна (Центральна) АТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ (контракт).
Директор з персоналу:
управління повного циклу HR напрямку (бюджетування, кадрова вертикаль, оплата праці та нормування, соціальна вертикаль, військово-обліковий напрямок, навчання та розвиток, ветеранська політика та безбар'єрність).
Штат спвробітників у підпорядкуванні (HR вертикаль) 116 осіб.
Штат регіональної філії - 26 тис. співробітників.
Директор філії (контракт): функціональний напрямок: готельні заклади, лікувальні та оздоровчі заклади, психологічна адаптація та реабілітація залізничників та військовослужбовців. Відпочинок та оздоровлення дітей. Управління (адміністративне та операційне) філією (56 окремих виробничо-структурних об'єктів по Україні: санаторії, оздоровчо-лікувальні комплекси, готелі , бази дитячого оздоровлення, спортивні комплекси, стадіони, інш.) Штат філії 1700 співробітників.

Директор з персоналу

з 09.2015 по 11.2023 (8 років 2 місяці)
Медична компанія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з персоналом повного циклу.
Проходження та отримання ISO 90001 міжнародного медичного стандарту (в т.ч. для наукової біологічної роботи).
Робота в BPM Terrasoft.
Организація роботи та розвитку HR-департамента.
Розробка та налаштування бізнес-процесів в компанії.
Розробка системи мотивації та адаптації персоналу .
Контроль та ведення кадрової документації.
Бюджетування статей витрат на развиток персоналу/оплату праці/соціальні та мотиваційні пакети.
Щоквартальний аудит діючої структури компанії.
Корпоративний та фаховий розвиток персоналу/навчання.
Робота з соціальними мережами та ресурсами/платформами інтернету та публічними заходами на укріплення позитивного іміджу компанії, як надійного роботодавця.
Участь у національних та міжнародних медичних заходах.

Директор з персоналу

з 08.2009 по 09.2015 (6 років 1 місяць)
Концерн «ОРЛАН ТРАНС ГРУП», Київ (Транспорт, логістика)

Група компаній: ВИРОБНИЦТВО напоїв ЗАТ «РОСИНКА»
ФАРМАЦЕВТИЧНА мережа «Аптека доброго дня»
ТРАНСПОРТ/ЛОГІСТИКА послуги(національні та міжнародні) «ОРЛАН-ТРАНС»

Управління та розвиток HR-процесів в кожному напрямку діяльності групи компаній.
Проходження ISO на підприємстві «РОСИНКА».
Реалізація стандартів в напрямку HR-політик.
Розробка системи управління проєктами; постановка системи стратегічного управління.
Участь в розробці корпоративної ї організаційної структурах компанії.
Діюче та перспективне планування потреб в персоналі.
Розробка професійних критеріїв в відборі персоналу різних рівнів. Моніторинг ринку праці, визначення рівнів оплати праці для персоналу/грейди.
Розробка та організація системи навчання та адаптації персоналау. Діагностика потреб в навчанні.
Розробка системи підвищення кваліфікації з залученням внутрішніх та зовнішніх ресурсів.
Робота з кадровим резервом.
Атестація персонала.
Организація та проведення заходів в напрямку мотивації і стимулювання персоналу, включаючи і нематериальну мотивацію.
Організація та развиток корпоративної культури/іміджу компанії.
Контроль за веденням кадрової документації.
Робота с претензіями та звільненнями (досудова робота).
Оцінка задовільності працівниками умовами праці, корегування проблемних місць та ситуацій, психодіагностика.

Директор з персоналу

з 07.2007 по 08.2009 (2 роки 1 місяць)
LTD «NEWTON", Україна-Нідерланди, Київ (Транспорт, логістика)

Група компаній: «Нюьтон-Консалтинг» - консалтингова діятельність, «Ньютон-Трейд» - мережа будівельних маркетів, «Ньютон-Транс» та «Ньютон-Логістик» міжнародна логістична діяльність, «Ньютон» - офіційний представник ЗАТ «Оболонь» -дистрибьюція алкогольних, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв.
Організація роботи департаменту з персоналу, развиток управлінського та лінійного персоналу.
Контроль в організації підбору, оцінкі та навчання співробітників.
Оцінка/атестація/тестування персоналу.
Організація та ведення кадрового документообігу.
Участь в розробці бізнес-планів развитку компанії.

Менеджер з персоналу

з 07.2003 по 03.2007 (3 роки 8 місяців)
Spar, мережа магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)

Підбір, навчання та розвиток персоналу для мережі супермаркетів «SPAR».
Розробка атестаційних та мотиваційних пакетів для обслуговуючого та управлінського персоналу.
Розробка функціональних обов»язків та стандартів обслуговування для адміністративного персоналу «SPAR-Украина».
Робота с консалтинговими та тренінговими центрами м Київ, м. Варшава.
Ведення кадрового обліку та документообігу.
Розробка штатного розкладу персоналу.

Освіта

Копенгаген  Університет Данія Менеджмент та управління, Копенгаген Данія Вища, з 2000 по 2002

Менеджмент і управління
Вища, з 2000 по 2002 (2 роки)

Переяслав Хмельницький державний університет вм. Г. Сковороди

Філологія/психологія, Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інформаційна безпека та кібербезпека

2024

Законодавство у сфері інформації

2023

Безпека з документами грифом /конфіденційно/секретно

2024

Безбар'єрна грамотність

2024

Курс ,,Охорона праці та нормативно-правові акти з охорони праці. НПАОП 0.00-7.15-18 ,,

2023

Знання і навички

  • Користувач Terrasoft CRM
  • Business Process Management
  • Операційний менеджмент
  • Megapolis.DocNet
  • IT-Enterprise
  • Доктор Елекс

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Амбасадор корпоративних цінностей. Маю досвід в управлінському та операційному керуванні. Значний досвід в HR-вертикалі різногалузевих національних та міжнародних компаніях.
Структурне та системне мишлення.
Сильні аналітичні здібності.
Оріентована на результат, вмію эфективно будувати роботу в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: