Резюме від 8 травня 2024 PRO

Тетяна

Начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
ТОВ "ЛІБЕРТІ ПРОДАКШН", Київ (ЗМІ, медіа)

- Пошук кандидатів за допомогою власних інформаційних баз, засобів масової інформації, інтернету;
- Підбір персоналу, аналіз ринку праці, ведення бази потенційних кандидатів, проведення співбесід;
- Співпраця з іншими відділами підприємства, щодо погодження кандидатів для подальшого прийому;
- Кадрове адміністрування працівників (прийом на роботу, переведення, звільнення);
- Розробка та впровадження організаційної структуру підприємства;
- Розробка посадових інструкцій;
- Підготовка проектів наказів, інших документів щодо змін в організації виробництва;
- Розробка та впровадження регламентуючих документів (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці);
- Здійснення роботи пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок і особових справ працівників;
- Ведення табелів обліку робочого часу;
- Складання штатного розкладу та змін до нього;
- Надання консультаційної допомоги працівникам підприємства.

Начальник служби управління персоналом

з 12.2021 по 10.2023 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "КІНОКІТ" (ДП Парламентський телеканал «Рада»), Київ (ЗМІ, медіа)

- Кадровий аудит на підприємстві;
- Кадрове адміністрування в повному обсязі (супроводження працевлаштування, звільнення, переведення працівників);
- Пошук, підбір персоналу, ведення бази потенційних кандидатів;
- Облік всіх видів відпусток (складання графіку відпусток, контроль за його використанням, складання наказів, інвентаризація залишків днів відпусток, резерв відпусток);
- Контроль за веденням табелів обліку робочого часу та перевірка данних для розрахунку заробітної плати;
- Графіки робочого часу, облік використанння часу понаднормово, підсумований облік робочого часу;
- Ведення бази даних співробітників та її технічна підтримка в програмних продуктах;
- Розробка та впровадження регламентуючих документів (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, положення про преміювання, положення про відрядження);
- Розробка системи оплати праці;
- Розробка штатного розпису та наказів до його змін;
- Розробка та підтримка в актуальному стані структури підприємства;
- Розробка, внесення змін та доповнень до посадових інструкцій;
- Оформлення в установленому порядку листків тимчасової непрацездатності (обчислення страхового стажу, протоколи);
- Організація та контроль ведення військового обліку;
- Надання роз'яснення з питань, що належать до компетенції начальника служби персоналу;
- Запобігання та вирішення конфліктних ситуацій та трудових спорів;
- Підтримка корпоративної культури.

Начальник відділу кадрів

з 04.2018 по 08.2021 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "ЕРІДОН БУД", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Прийом, звільнення, переведення, переміщення співробітників відповідно до трудового законодавства;
- Розробка та впровадження кадрового аудиту на підприємстві;
- Розробка організаційних структур, посадових інструкцій для працівників усіх структурних підрозділів;
- Розробка, впровадження та контроль виконання кадрової політики Компанії;
- Облік особового складу, формування та ведення особових справ працівників, робота з базою даних;
- Впровадження з нуля програми BAS ERP кадри з досвідом роботи 2 роки;
- Користувач ПК (Word, Excel, 1С 8.2, BAS ERP, Outlook);
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Облік листків тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу;
- Складання штатного розкладу та змін до нього;
- Складання внутрішньої звітності Компанії;
- Надання консультацій керівникам із трудового законодавства;
- Консультації керівникам різних підрозділів з питань управління персоналу;
- Організація та підготовка корпопативних заходів;
- Здатність працювати з будь-якими категоріями персоналу.

Начальник відділу кадрів

з 08.2012 по 03.2018 (5 років 7 місяців)
Аптека Доброго Дня, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Керівництво відділом, контроль за виконанням кадрового діловодства, контроль за веденням усіх облікових документів;
- Автоматизація ведення кадрового діловодства;
- Забезпечення у робочому стані баз даних з персоналу;
- Забезпечення обліку персоналу, своєчасне оформлення прийому, переведення та звільнення працівників.
- Контроль за повернення підписаних кадрових документів з віддалених підрозділів;
- Табель обліку робочого часу;
- Оформлення відпусток. Складання графіків відпусток;
- Користувач ПК (Word, Excel, 1С 8.1, 1С 8.2, Outlook);
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Розробка та впровадження проекту – медичне страхування усіх працівників зі штатом понад 1000 чол.;
- Відслідковування та дотримання нормативних квот на підприємстві;
- Контроль проходження співробітниками випробувального терміну;
- Підготовка та здача звітності в державні органи;
- Зміна штатного розпису та оргструктури Компанії;
- Надання консультацій керівникам із трудового законодавства;
- Участь у процесі підбору персоналу;
- Щомісячний аналіз плинності та причин звільнення персоналу;
- Розробка та проведення заходів щодо скорочення рівня плинності та підвищення лояльності персоналу;
- Складання бюджету відділу;
- Підтримка та розвиток корпоративної культури Компанії;
- Участь в організації корпоративних заходів;
- Врегулювання конфліктів, взаємодія з усіма лінійними керівниками Компанії;
- Вирішення інших організаційних та адміністративних питань.

Інспектор відділу кадрів

з 05.2011 по 08.2012 (1 рік 3 місяці)
LUXOFT Ukraine, Київ (IT)

- Прийом, звільнення, переведення працівників відповідно до трудового законодавства;
-Облік особового складу, формування та ведення особових справ працівників, робота з базою даних;
- Користувач ПК (Word, Excel, 1С 8.2, Outlook);
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Робота з Центром Зайнятості (складання щомісячних відомостей про прийнятих та звільнених співробітників);
- Медичне страхування, повний цикл оформлення та отримання медичних полюсів;
- Державні органи статистики;
- Облік листків тимчасової непрацездатності;
- Надання консультацій керівникам із трудового законодавства.

Провідний спеціаліст з кадрової роботи відділу кадрів

з 10.2005 по 05.2011 (5 років 7 місяців)
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ (Освіта, наука)

- Прийом, звільнення, переведення, переміщення працівників відповідно до трудового законодавства;
- Складання графіків відпусток;
- Облік особового складу, формування та ведення особових справ працівників, робота з базою даних;
- Користувач ПК (Word, Excel, 1С 7.0);
- Підготовка та здача звітності у контролюючі державні органи;
- Облік листків тимчасової непрацездатності;
- Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- Видача довідок про справжню та минулу трудову діяльність працівників.

Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Природничо-географічний, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Еколог. Викладач екологічних дисциплін.
Магістр

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook Впровадження BAS ERP

Додаткова інформація

- Досвід роботи в кадрах майже 20 років;
- Активна життєва позиція, цілеспрямованість на результат;
- Комунікабельна і відповідальна;
- Емпатично вибудовую стосунки з людьми;
- Екологічно адаптуюсь до нових умов;
- Ціную класних людей, почуття гумору та співпадаючі цінності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: