- Файл
Любов
Менеджер чата
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14038588/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими комунікативними навичками, навичками опрацювання великих обсягів інформації, самодисципліною та здатністю швидко адаптуватися до нових задач. Готова застосовувати свої знання, навички та енергію для розвитку вашої компанії та досягнення спільних успіхів
Особисті дані:
Телефон: [
Е-mail: [
Дата народження: 01 серпня 1990 року
Знання мов:
Українська – рідна
Англійська – початківець
Німецька – початківець
Навички:
Комунікабельність - відмінно
Відповідальність - відмінно
Самоорганізація - відмінно
Навики роботи з ПК - відмінно
Посилання на соціальні мережі:
[
[
Любов Киричок
Шукаю роботу дистанційного формату
Досвід роботи
Вересень 2011– серпень 2016
Червоноранківський НВК
Вчитель; педагог-організатор
- організація й проведення уроків;
- організація й проведення виховних заходів;
- написання планів-конспектів уроків та сценаріїв виховних заходів;
- організація й проведення екскурсій, факультативів, майстер-класів та гуртків
Вересень 2016– грудень 2017
ТОВ «Ексист Автомотив»
Адміністратор інформаційно-довідкового відділу
- прийом вхідних дзвінків;
- здійснення вихідних дзвінків;
- обробка пошти та звернень в чаті;
- оформлення замовлень;
- внесення даних в CRM-систему та 1С;
- допомога в навчанні та адаптації нових операторів
Грудень 2017– квітень 2025
ТОВ «Мережа Ланет»
Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування
- прослуховування й оцінка звернень клієнтів та записів екранів операторів вхідної, вихідної лінії, відділу заборгованості, відділу продажів та чату;
- перегляд існуючих критеріїв оцінювання, скриптів, інформації в “базі знань” та пропозиції по їх оновленню й оптимізації;
- прийом вхідних дзвінків та звернень в чаті;
- написання характеристик роботи операторів на основі оцінених діалогів;
- внесення інформації в CRM-систему та в Google Таблиці;
- виконання планів оцінювання
Освіта
2007 – 2012 роки
Вища
Освітньо-кваліфікаційний рівень Спеціаліст. Глухівський НПУ ім. Олександра Довженка
Факультет природничої та фізико-математичної освіти
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, ще 7 посад
Дистанційно
Про себе: Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими...
Розглядає посади: Оператор чата, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, ще 5 посад
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Sales manager, ПК Плюс, 4 місяці
- Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування, ТОВ «Мережа Ланет», 7 років 5 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
15000 грн, Дистанційно, Інші країни -
Менеджер інтернет-магазину
Дистанційно -
Менеджер чата
Дистанційно -
Чат-менеджер
Дистанційно -
Менеджер інтернет-магазину
19000 грн, Дистанційно, Тернопіль -
Чат-менеджер
Дистанційно