• Файл

Ольга

Бухгалтер, менеджер, адміністратор

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особистісні якості:
креативність, комунікабельність, відповідальність, старанність, ввічливість, акуратність, уміння швидко реагувати на ситуацію та приймати рішення.
Інтереси та хобі: Фото/ відеозйомка, читання книг, вишивання.
Наявність водійського посвідчення кат.В
Освіта:
2003- 2007р. Сумський національний аграрний університет, м.Суми.
Спеціалізація: «Бухгалтерський облік та аудит», кваліфікація магістр.

Досвід роботи:
ТОВ «Б.І.Г. Флорінг Україна»,
04.2024р.- по теперішній час. Бухгалтер

Обробка авансових звітів: прийняття авансових звітів від співробітників, перевірка правильності їх заповнення та своєчасне внесення даних за авансовими звітами в систему, щомісячне архівування авансових звітів;
- ведення авансових звітів, звірка ПММ по транспортним засобам;
- реєстрація отриманих ПН;
- робота з первинною документацією, контроль взаєморозрахунків, акти звірки;
- підготовка первинних бухгалтерських документів, контроль правильності оформлення та наявності, ведення, перевірка та збереження документації, внесення даних в систему бухгалтерського обліку;
- рознесення банківських виписок в систему бухгалтерського обліку;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (звірка з контрагентами);
- облік розрахунків з покупцями, реалізація товару, виписка видаткових накладних;
- підготовка договорів та актів прийому- передачі по використанню власних ТЗ працівниками;
- введення стендів у програму, згідно первинних документів, специфікації та розпорядження;
- списання браків та інших матеріалів зі складу;
- робота з менеджерами в розрізі надання документів.
1С 8.2, Odoo, Вчасно.

ТОВ Медичний центр «Добробут- Поліклініка», (Центр косметології та дерматології)
10.2018-08.2022р. Касир, фахівець по роботі з клієнтами (адміністратор), діловод

Зустріч пацієнтів, координування та консультуваня їх щодо послуг клініки, лікарів, обладнання. Ведення баз данних пацієнтів. Запис на прийом до лікарів або медичні маніпуляції пацієнтів. Внесення послуг у програму Doctor Eleks. Видача рахунків на оплату. Ведення розкладу лікарів у програмі. Робота з терміналом і касовим апаратом.
Робота зі страховими компаніями.
Робота в 1С з касовими документами, ведення касової дисципліни, звірка платежів, інкасація. Виписка довіреностей.
Прийняття та реєстрація підписаних керівництвом підприємства наказів і вказівок. Підготовка документів до наступного збереження і використання. Ведення обліку отриманної і відправленої кореспонденції.
Ведення табельного обліку з метою встановлення фактичного часу перебування працівників на робочому місці.

Державне підприємство МВС «Донбас-Інформ-Ресурси»
06.2012- 11.2014р. Бухгалтер-касир, комірник
Робота с первинною документацією. Виписка рахунків, розхідних накладних, податкових накладних. Звірка с постачальниками та підрядчиками. Виписка довіреностей. Відображення оплати в оборотно- сальдовій відомості. Відображення ПДВ. Передача грошових коштів до банку. Надання даних для фінансової звітності та касової звітності. Прийняття та оформлення замовлень на виготовлення друкованої продукції. Оформлення договорів. Списання сировини та матеріалів. Робота з клієнт-банком. Проведення інвентаризації. Постановка на облік готової продукції на склад та її видача.

Меблева фабрика «Гранд»
02.2012- 05.2012р. Бухгалтер первинної документації
Ведення складського обліку сировини і матеріалів (50000 позицій). Прихід, внутрішнє переміщення матеріалів, списання по рах.91, 92, 93 з розбиванням по аналітичним статям. Виписка розхідних накладних, облік ОС (рах. 10, 11, 15). Розрахунок з постачальниками по товарам та послугам (рах.631).

«Донецьке казенне підприємство пробірного контролю»
02.2011- 11.2011р. Провідний бухгалтер
Робота з первинною документацією (прихід, списання, переміщення). Звірка з постачальниками та підрядниками. Виписка довіреностей. Відображення оплати в оборотно- сальдовій відомості, відображення ПДВ. Проведення актів звірки.

Управління Державної служби охорони при МВС в Донецькій області
04.2008- 09.2010р. Бухгалтер, економіст
Ведення і обробка первинної документації. ДТ заборгованість. Акти-звірки з посередниками. А
Аналіз фінансово-економічних показників діяльності. Складання бізнес-плана та контроль виконання. Контроль та аналіз фонда заробітної плати. Проведення інвентаризації. Списання ТМЦ, ОС, МЦ. Виписка довіреностей та їх облік і реєстрація. Занесення в базу нового товару і нового контрагента.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: