• PRO

Віра

Офіс-менеджер, 15 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Няня для дитини

з 07.2020 по нині (5 років 1 місяць)
Приватні особи, Житомир (Приватні особи)

Доглядаю за дівчинкою з п'яти років, яка трішки відстає в розвитку.
Я забираю дитину зі школи. Відводжу на заняття до логопеда чи в школу розвитку.
У вільний час ми граємося, малюємо, читаємо та ходимо на вулицю гуляти.
Я прибираю в дитячій кімнаті готую їсти для дитини.

Інженер з нормування праці

з 06.2017 по 10.2017 (4 місяці)
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

До спектра моїх обов'язків входило:
- розробка і впровадження технічно обгрунтованих норм трудових витрат стосовно до конкретних виробничо-технічних умов по різним видам робіт, які виконуються на підприємстві.
- аналіз стану нормування, ступінь обгрунтованості і напруженості норм, поліпшення їх якості, забезпечення рівної напруженості норм на однорідних роботах, виконуваних при однакових організаційно-технічних умовах.
- встановлення норми часу (виробітку) на разові і додаткові роботи, пов'язані з відступом від технологічних процесів.
- перевірка діючих норм праці з метою виявлення застарілих і помилково встановлених норм, проведення роботи по їх своєчасної заміни новими, більш прогресивними в міру впровадження організаційно-технічних заходів.
- визначення чисельності працівників за функціями управління і структурними підрозділами відповідно до галузевих нормативів чисельності, виявлення відхилення фактичної чисельності від нормативної і причини таких відхилень, розробка пропозиції щодо усунення наднормативної чисельності.
- складання проектів календарних планів перегляду норм на основі намічених до впровадження організаційно-технічних заходів, які забезпечують виконання встановлених завдань по росту продуктивності праці.
- участь у підготовці проектів програм і річних планів удосконалення організації праці на підприємстві.
- вивчення рівня виконання норм, дослідження безпосередньо на робочих місцях ступінь і причини відхилень фактичних витрат праці від нормативних, участь в підготовці пропозицій щодо створення необхідних умов для освоєння усіма працівниками норм трудових витрат.
- здійснення контролю за своєчасним доведенням до робітників і службовців нових норм і розцінок, правильністю застосування на підприємстві нормативних матеріалів з праці.
- здійснення інструктажу з освоєння нововведених норм.
- проводення роботи з вивчення трудових процесів і затрат робочого часу на виконання операцій за допомогою сучасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій і зв'язку.

Касир

з 12.2016 по 06.2017 (6 місяців)
ЦМЛ 2, поліклініка ЛЗП, Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

До моїх обов'язків входило:
- розрахунок та видача квитанцій за благодійні внески;
- заповнення ордерів та щоденна здача у бухгалтерію;
- облік журналу заяв з обслуговування;
- ведення звітності та передача в бухгалтерію.

Няня для дитини

з 12.2015 по 07.2020 (4 роки 7 місяців)
Приватні особи, Житомир (Приватні особи)

Доглядала хлопчика, з яким займалася з 6-и місяців, зробивши невеликий перерив. Основні обов’язки: повний догляд за дитиною, приготування їжі та годування, прання і прасування дитячих речей, прибирання дитячої кімнати, утримання в чистоті предметів і речей дитини, прогулянки, розвиток за віком - розвиток дрібної і великої моторики, психоемоційний розвиток, навчання літерам, числам, кольорам, активні ігри на вулиці.
Якщо дитина бігає - бігала разом з нею, якщо хоче посидіти на лавці - з нею сиджу і я. Також це відвідування всіх гуртків і секцій, медичних установ. Тобто, основний обов’язок няні - це посильна допомога в організації дозвілля, розвитку і часу дитини.

Бухгалтер

з 07.2015 по 12.2015 (5 місяців)
ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)

До числа моїх обов'язків входило:
- нарахування стипендії студентам у розрахунково-платіжних відомостях, згідно з наказами. Ведення особових рахунків на студентів з факультетів;
- складання меморіального ордера №5;
- надання довідок про доходи студентів;
- нарахування матеріальної допомоги та премій студентам відповідно до наказів;
- проводити контроль за залишками з рахунків 662, 662, 641/а, 666а;
- нарахування стипендії з Чорнобильського фонду студентам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
- нарахування стипендії та індексації аспірантам, докторантам;
- нарахування коштів на харчування, придбання навчальної літератури, одяг, матеріальної допомоги з числа дітей - сиріт.

Продавець-консультант

з 01.2007 по 08.2008 (1 рік 7 місяців)
Магазин "Мелодія", Житомир (Роздрібна торгівля)

Працювала консультантом з продажу аудіо- та відеодисків. Знайомила наших покупців з всім асортиментом, підбирала та оформлювала замовлення. А також робила оформлення замовлення напрокат фільму.

Освіта

Державний університет "Житомирська політехніка"

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність Управління персоналом та економіка праці, Житомир
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Особливість спеціальності «Управління персоналом та економіка праці» у тому, що тут органічно поєднується економіка та менеджмент, психологія й право. Професія економіста дає змогу розуміти, які механізми спрацьовують в економічному житті суспільства, як ними необхідно управляти, щоб досягати максимальних результатів.
Економіст, у тому числі економіст з праці, може вести планово-економічну роботу, виконувати бухгалтерські, аудиторські, фінансові операції на підприємствах, в організаціях та установах усіх форм власності, ефективно управляти персоналом та соціально-трудовими процесами. Опанування цієї спеціальності дає гарний старт для працевлаштування та кар’єрного зростання.
Перевагами спеціальності «Управління персоналом та економіка праці») є:
- затребуваність випускників на ринку праці;
- універсальність професії;
- високий рівень оплати праці;
- перспективи швидкого кар’єрного росту;
- можливість самовираження в процесі реалізації управлінських рішень.

Житомирський агротехнічний коледж

Факультет Агрономія, спеціальність Агрономія, Житомир
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Агроном – це дипломований фахівець в сфері сільського господарства, який володіє широким набором знань і вмінь із рослинництва, землеробства, агрохімії, генетики, селекції, насінництва, ґрунтознавства, кормовиробництва, плодівництва, овочівництва, механізації сільськогосподарського виробництва, технології зберігання і переробки сільськогосподарської продукції, фітопатології, ентомології та інших. І одна з найбільш затребуваних професій на ринку праці. Нині фахівець з агрономії має великі перспективи, адже земля – стале джерело достатку, ефективне використання якого можливе лише за умови ґрунтовних знань і вмінь.

Додаткова освіта та сертифікати

Освітня муніципальна програма "Школа Місцевого Самоврядування"

2014 рік

Знання і навички

  • MS Office
  • Робота з оргтехнікою
  • 1С:Бухгалтерія
  • Знаю КЗпП, нормативні документи, діловодство
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.
У мене ВСД з порушенням терморегуляції. Протипоказана важка фізична праця, тому я відмінно виконую офісну роботу чи чудово справляюся з дітьми.

Додаткова інформація

Завжди закінчую те, за що беруся: від читання книги до проходження онлайн-курсу. І це стосується робочих обов'язків та задач.
До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення.
Хочу працювати в дружньому колективі, де усі цінують та поважають один одного.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: