• Файл

Софія

Адміністратор сайту

Розглядає посади:
Адміністратор сайту, Website administrator, QA-інженер, Тестувальник, UX-дизайнер, UI-дизайнер, Web-дизайнер, Спеціаліст технічної підтримки, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Спеціаліст з ШІ
Вік:
27 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта

Лікувальна справа
Медичний коледж, Луганська область, Україна 2013 - 2017

UX/UI design, WEB-design 2024
Genius Space

Досвід роботи

Софія Спеціаліст з підтримки та розвитку продукту (NDA)
Цифрова соціальна платформа 05.2022- 06.2025

Крутовська Мануальне тестування платформи, баг-репорти; складання ТЗ
для розробників (розробка та покращення порталу), дизайн у
Figma; робота з CRM-системою; фінансовий супровід
Спеціаліст з підтримки та користувачів, їх верифікація та підтримка. Адміністрування
розвитку продукту / порталу. Автоматизація процесів за допомогою GPT-чату на
python.
Адміністратор сайту

Контакти Керівник відділу реклами (NDA)
Цифрова соціальна платформа 08.2021 - 02.2022
Робота з Excel / Google Sheets; набір, навчання та наставництво
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») нових членів команди; розробка рекламних стратегій та аналіз
показників ефективності; виготовлення рекламних банерів,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») публікація рекламних продуктів на тематичних ресурсах, чатах,
форумах.
Zaragoza, Spain
Керівник відділу колл-центру
Про мене Краса та здоров’я (лазерна епіляція) 03.2021- 07.2021
Керування командою операторів відділу теплих дзвінків; вступні
інструктажі та навчання; розробка сценаріїв спілкування;
Універсальний фахівець з більш ніж контроль ключових показників ефективності, забезпечення
3-річним досвідом роботи в області якісного обслуговування клієнтів; робота з Excel та CRM-
системою.
адміністрування платформ, UX/UI-
дизайну, контролю якості та Адміністратор ресторану
підтримки клієнтів. Досвід роботи в Ресторанний бізнес 07.2020- 03.2021

управлінні командами. Координація роботи обслуговуючого персоналу; оперативне
вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних запитів;
контроль зовнішнього вигляду залу, чистоти та відповідності
Особисті навички стандартам бренду.

Пунктуальність Технічні навички
Відповідальність
Стресостійкість
Увага до деталей Базові знання в області HTML/CSS
Креативне мислення Підготовка технічного завдання (ТЗ)
Адаптивність Знання основ UX/UI
UX/UI дизайн і прототипування (Figma)
Мануальне тестування
Володіння мовами Створення баг-репортів
Автоматизація рутинних задач (Python + ChatGPT)
Робота з базами даних (Excel / Google Sheets)
Українська - B2
Супровід користувачів, верифікація, підтримка
English - A2
платіжних процесів
Polski - A2
Робота з криптогаманцями та криптовалютними
Español - A2
транзакціями
Навчання нових співробітників, управління командою

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: