• Файл

Галина

Проджект-менеджер

Розглядає посади:
Проджект-менеджер, Копірайтер
Вік:
28 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Галина Цвір
Освіта

Українська академія друкарства
Львів
Спеціальність: видавнича справа та редагування

Особисті дані
Досвід роботи
Галина Цвір
Продавець/продавчиня лют 2018 - серп 2019
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Книгарня на Федорова, Львів
Консультування покупців щодо товарів та допомога у виборі
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») продукції
Оформлення продажів та робота з касовим апаратом
Ведення обліку продажів та участь у проведенні інвентаризацій
Львів
Підтримка порядку на робочому місці та організація товарного запасу

1 квітня 1997 р. Маркетолог трав 2021 - вер 2021
Ресторан «Антрекот», Львів

Навички Розробка та реалізація маркетингової стратегії ресторану (онлайн і
офлайн).
Планування та Ведення соціальних мереж (Instagram, Facebook): створення
управління проєктом контенту, сторітелінг, запуск таргетованої реклами.
Організація акцій, івентів, колаборацій та заходів для залучення
Управління бюджетом нових гостей і підвищення лояльності постійних.
Робота з блогерами та інфлюенсерами.
Організація заходів Аналіз ефективності рекламних кампаній (ROMI, охоплення,
залучення).
Соціальні мережі
Створення друкованих матеріалів: меню, флаєри, банери.
Управління командою Збір і аналіз відгуків гостей, робота з Google / TripAdvisor /
соцмережами.
Контроль якості Підтримка візуального стилю бренду та контроль за його
дотриманням.
Володіння таск-
Участь у розробці програм лояльності.
трекерами
Робота з базою клієнтів (телеграм-канал, емейл-розсилки).
Лідерство Співпраця з підрядниками: фотографами, друкарнями, музикантами,
діджеями, аніматорами.

Мова
Співвласниця фотостудії та івент- жовт 2019 - черв 2025
Українська
простору SOVA Space
Англійська Львів

Операційна та стратегічна відповідальність: управління студією,
Хобі розвиток бренду, масштабування послуг.
Організація та кураторство фотоднів та фотошколи.
Спорт, психологія, хендмейд. Організація приватних заходів у нашому просторі під ключ
(святкування, корпоративи, весілля тощо).
Побудова та розвиток партнерства із фотографами, візажистами,
стилістами, декораторами.
Ведення соцмереж: контент-стратегія, візуальний стиль, фото- та
відеозйомки, текстове наповнення.
Розробка акцій, спецпропозицій і систем лояльності для клієнтів.
Бюджетування, контроль витрат, управління прибутковістю проєкту.
Найм, навчання та координація роботи команди та підрядників.
Організація роботи кейтеринга від нашого простору.

Ці проєкти у інстаграм:
@sova.space
@sova.catering.lviv

Співвласниця фітнес-студії «Be fitness» черв 2023 - черв 2025
Львів

Розробка концепції студії: назва, лого, слоган, візуальний стиль,
формат занять, філософія body-neutrality.
Формування програми групових тренувань спільно з тренерами.
Закупівля необхідного спортивного інвентарю.
Створення затишної атмосфери: ароматерапія, свічки, деталі
простору.
Побудова комʼюніті навколо бренду: підтримка клієнток, тісна
комунікація, залучення через цінності, заходи для спільного дозвілля.
SMM: стратегія, контент-план, створення фото/відео, тексти, запуск
реклами.
Організація тематичних заходів (майстер-класи, бранчі, лекції,
перегляди кіно).
Найм та підтримка команди: тренери, адміністратори, фотографи.
Адміністративне управління: графіки, бронювання, фінансовий облік,
CRM-система.

Інстаграм проєкту: @be.fitness.lviv

Курси

«Особистий бренд» від школи SMM черв 2021
Factory

«Internet Marketing» від Projector лист 2023

«StorySelling» від Олени Остахової лист 2024

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: