• PRO

Оксана

Спеціаліст з обліку

Розглядає посади:
Спеціаліст з обліку, Оператор ПК, Помічник бухгалтера, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
45 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Обліковець

з 03.2025 по нині (5 місяців)
ТМ Food Post, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Виробництво кулінарії

Заступник директора

з 03.2024 по 03.2025 (1 рік)
Рітейл фудмаркет, ТзОВ, Львів (Роздрібна торгівля)

Супермаркет SPAR

Менеджер з постачання

з 02.2020 по 03.2024 (4 роки 1 місяць)
Продрест, ТзОВ, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Супермаркет SPAR

Фінансист, касир, обліковець

з 04.2019 по 02.2020 (10 місяців)
Мережа закладів громадського харчування (“Вабі Сабі”, “Ахалі”, “Сілиз’їли”), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Завідувач складом

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Тексалекса, ТОВ, Львів (Легка промисловість)

Завідувач

з 04.2011 по 05.2018 (7 років 1 місяць)
ТзОВ Авіон+, Львів (Роздрібна торгівля)

Мережа продуктових магазинів. В підпорядкуванні 6 торгових точок.

Менеджер з постачання

з 06.2010 по 06.2011 (1 рік)
ТзОВ Компанія Самекс, Львів (Роздрібна торгівля)

Гуртівня товарів офісного призначення

Освіта

ЛДУ Ім. І. Я. Франка

Фізико-технічний, Львів
Вища, з 1995 по 1999 (4 роки)

факультет Експлуатація комп’ютеризованих систем управління та автоматики

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр “Данко”

2025рік 4міс.

Знання і навички

  • Уважність
  • MS Excel
  • Здатність до навчання
  • 1С:Бухгалтерія
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Клієнт-Банк
  • Ведення документації
  • BAS Бухгалтерія
  • Неконфліктність
  • Організованість
  • Ведення первинної бухгалтерської документації

Додаткова інформація

Навички:
Досвідчений користувач ПК(BAS, MS Office, 1С, ScripStore, Бек-офіс..)

Прийом, збереження, продаж, облік, інвентаризація ТМЦ та основних засобів

Оформлення прихідної, розхідної, касової та звітної документації

Знання офісної оргтехніки, робота з касовим апаратами

Відкриття та повне забезпечення функціонування торгових точок

Робота з постачальниками: пошук, ведення переговорів, підписання договорів, робота з замовленнями

Напрацьована база постачальників різних груп товару

Робота з великим асортиментом товару, весь діапазон

Мерчендайзинг, робота з асортиментом, калькуляційними картами

Фінансовий облік та робота з дебеторськими та кредиторськими взаєморозрахунками

Аналіз ринку, попиту та продажу товару

Підбір та організація роботи персоналу, проведення співбесід

Виробництво: облік, опрацювання технологічних карток, інвентаризація виробничих процесів кулінарії, фаст-фуду та пекарні

Робота з банком, дебеторськими та кредиторськими заборгованостями, облік первинної документації, акти звірок

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: