- PRO
Глiб
Technical support specialist, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Technical support specialist, QA-инженер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 26 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14278294/
Досвід роботи
Technical support specialist
з 08.2024 по нині
(1 рік)
Servio Soft, Киев (IT)
Технічна підримка користувачів, вхідна лінія, чати, телефонія, емейл та OTRS з лінійки ПЗ SERVIO
Тестування, діагностика, базові налаштування ПЗ SERVIO, а саме готельна программа HMS та ресторанна POS
Консультація та вирішення питань та помилок які виникають у клієнтів при використанні ПЗ
Пошук, виявлення та усунення помилки у клієнта
Пошук помилок по логам, збір логів та данних для виправлення розробниками
Робота зі службами, базами данних, фіскальними реєстраторами, прро, рро, модулями бронювання, кассами, Channel Manager YieldPlanet, Rooms Wizard
• Спілкування, аналіз, діагностика та вирішення помилок
• Допомога клієнту в чаті, по телефону, по емейлу, по OTRS
• Допомога по AnyDesk / TeamViewer
• RDP на сервер для пошуку та вирішення проблеми
• Грамотна усна і письмова українська мова
• Досвідчений користувач ПК
• Аналіз запиту клієнта, підключення та вирішення проблем
• Робота з готельною програмою (робота з рахунками, касами, Бронюваннями, налаштування цін та тарифів, робота з модулями бронювання, такі як YieldPlanet, RoomsWizard)
• Підключення та налаштування принтерів та зчитувачів
• Робота з ресторанною програмою (робота з рахунками, касами),робота з фіскальними реєстраторам ПРРО/РРО (налаштування, підключення);
• Базова робота з SQL (select запити, редагування записів, створення бекапів, виконання скриптів)
• Робота з службами Windows, cmd/powershell, Firewall
• Перегляд, аналіз та збирання логів, данних, фото та відео з програм, служб та Windows, для опису та відтворення багу, причини його виникнення
• Базова робота з ip адресами та портами
Головний спеціаліст відділу інформаційної інфраструктури
з 02.2021 по 03.2022
(1 рік 1 місяць)
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку(НКЦПФР), Киев (Государственные организации)
В організації, в якій, я працював було 320 комп'ютерів. Вони всі під керуванням Windows 10, деяка частина Windows 8.1. В основному мені доводилося здійснювати технічну підтримку співробітників, це вирішення технічних проблем, які можуть виникати у користувачів при використанні ПК, заміна, діагностика та збирання апаратної частини ПК, підготовка нового робочого місця, переустановка windows та бэкап інформації з диску, створення облікового запису в AD ,прокладка та обтискання патч-кордів.
Освіта
Київський політехнічний інститут
Факультет інформатики та обчислюваної техніки, Киев
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Mate Academe QA Engineer
2024, 7 місяців
Знання і навички
- Розуміння принципів діагностики ПК
- Знання десктопних ОС сімейства Windows на рівні адміністратора
- Впевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК
- Встановлення операційних систем та необхідного для роботи
- Ручное тестирование
- Написание bug reports
- Написание тест-кейсов
- Jira
- TestRail
- Маю досвiд в тестуваннi веб сайтiв
- Вміння швидко вчитися і розумітися на незнайомих інструментах
- Просунутий користувач ПК (Windows)
- Стресостійкість
- Адаптивність
- Багатозадачність
- Гнучкість
- Wed тестування
- Mobile тестування
- Black-box testing
- ПРРО
- PowerShell
- PPO CheckBox
- Робота з РРО
- OTRS
- Реєстрація ФОП
- CMD
- Slack
- Технічна підримка користувачів
- Робота з великим обсягом інформації
- MS SQL Server
- SQL Basics
- AnyDesk
- TeamViewer
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
https://t.me/Oma_Shu
Будь ласка, не телефонуйте, краще напишіть
Шукаю тільки віддалений формат роботи
Схожі кандидати
-
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Technical support specialist
Київ -
Спеціаліст help desk
Київ -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Customer support representative
Київ, Житомир -
Technical support specialist
Київ