• Файл

Анатолій

Support manager

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АНАТОЛІЙ ПЕТРОСЯН
SUPPORT KYIV, UKRAINE [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

DETAILS PROFILE
Kyiv Динамічний митець служби підтримки клієнтів .-. з різнобічним досвідом роботи
Ukraine в управлінні великими обсягами запитів та вдосконаленні робочих процесів
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») надання послуг.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вмію вирішувати складні кейси, працювати з продуктом, забезпечуючи
задоволення клієнтів.
LINKS
Маю навички розробки навчальних програм та інтеграції CRM-систем для
Telegram оптимізації операцій та підвищення ефективності роботи команди.
Instagram Пристрасно прагну створювати позитивнe робоче середовище та
Signal організовувати/автоматизувати процеси для підвищення ефективності.

Прагну використовувати глибокі знання в обслуговуванні клієнтів для досягнення
SKILLS виняткових результатів у підтримці клієнтів, які перетворюються на позитивні
відгуки/враження клієнтів.
Customer Support

Customer Service EMPLOYMENT HISTORY
Tech Support L1 CS Representative / QA / Head of CS / Consultant at Smart Ink, Kyiv
April 2019 — Present
Tech Support L2
• Manage support processes handling up to 3,500 inquiries per month (live chats,
Quality Assurance emails, phone calls).
• Develop and implement comprehensive workflows, communication scripts, and
Team Management
standards.
CRM integration • Initiated and led the department’s transition to the Zendesk system, significantly
improving key values for company from CS - positive customer reviews, preventing
Onboarding negative experience, team performance.
• Launched an effective training program in Confluence for new team members,
Ecommerce - Amazon / Shopify ensuring quick onboarding and integration into operations.
• Maintain and regularly update the internal and customer knowledge base and
Interviewing
documentation.
Customer Reviews • Perform QA reviews of support tickets to ensure quality and consistency of
responses.
Slack • Love to work as representative to be close to the customers.
• Resolve complicated cases with clients.
Zendesk / Helpdesk
• Automate everything that can be automated :)
Jira/Confluence • Organize friendly and convenient environment for my team

AI - Gemini and Claude :) Technical Support Representative L1/L2 at ShipHero, USA - Remote
June 2022 — Present
Google Sheets
• Provide L1–L2 technical support for users of a complex software system (WMS).
• Diagnose and resolve technical incidents, working closely with development teams
LANGUAGES to escalate and fix issues.
Ukrainian • Advise clients by clearly explaining complex technical aspects of the product in
simple, understandable terms.
English • Took responsibility and still maintain the reviews on Trustpilot and G2 - improved
processes to earn more reviews in tickets, appeal and remove negative reviews.
Russian
Pharmacy Supervisor at "Apteka Optovykh Tsin", Kyiv
April 2018 — March 2019
• Worked as a "first-table" pharmacist handling 200 customers per day
• Organized processes as a pharmacy manager that increased monthly revenue from
1.5 to 2.5 million UAH.

Pharmacist at "Medpreparaty", Kherson
April 2017 — March 2018
• Start of my full-time career
• Gathered essential experience working with people in healthcare

Fast Food Worker at "Fresh", Zalizny Port
May 2013 — April 2017
• Earned my first understanding and skill in customer service

EDUCATION

College Degree in Pharmacy, Kherson Basic Medical College , Kherson
September 2015 — May 2017

Bachelor's degree in Pharmacy, Zaporizhia State Medical University, Zaporizhia
September 2017 — May 2021

COURSES

Associate's in Computer Programming (Javascript), DAN IT
October 2021 — March 2022

A little more
February 2022 — Present
З початку повномасштабного вторгнення активно підтримую Сили Оборони,
інвестувавши понад 3 млн грн заробітньої плати у забезпечення потреб бригад
ЗСУ, ГУР та ССО.

Продовжую цим займатись.

Можна ознайомитись у моєму інстаграм профілі - @tolya.ua

Пишаюся можливістю працювати в українській компанії, що створює інноваційні
та корисні продукти.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: