- Файл
Анатолій
Support manager
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14324617/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
SUPPORT KYIV, UKRAINE [
DETAILS PROFILE
Kyiv Динамічний митець служби підтримки клієнтів .-. з різнобічним досвідом роботи
Ukraine в управлінні великими обсягами запитів та вдосконаленні робочих процесів
[
[
Вмію вирішувати складні кейси, працювати з продуктом, забезпечуючи
задоволення клієнтів.
LINKS
Маю навички розробки навчальних програм та інтеграції CRM-систем для
Telegram оптимізації операцій та підвищення ефективності роботи команди.
Instagram Пристрасно прагну створювати позитивнe робоче середовище та
Signal організовувати/автоматизувати процеси для підвищення ефективності.
Прагну використовувати глибокі знання в обслуговуванні клієнтів для досягнення
SKILLS виняткових результатів у підтримці клієнтів, які перетворюються на позитивні
відгуки/враження клієнтів.
Customer Support
Customer Service EMPLOYMENT HISTORY
Tech Support L1 CS Representative / QA / Head of CS / Consultant at Smart Ink, Kyiv
April 2019 — Present
Tech Support L2
• Manage support processes handling up to 3,500 inquiries per month (live chats,
Quality Assurance emails, phone calls).
• Develop and implement comprehensive workflows, communication scripts, and
Team Management
standards.
CRM integration • Initiated and led the department’s transition to the Zendesk system, significantly
improving key values for company from CS - positive customer reviews, preventing
Onboarding negative experience, team performance.
• Launched an effective training program in Confluence for new team members,
Ecommerce - Amazon / Shopify ensuring quick onboarding and integration into operations.
• Maintain and regularly update the internal and customer knowledge base and
Interviewing
documentation.
Customer Reviews • Perform QA reviews of support tickets to ensure quality and consistency of
responses.
Slack • Love to work as representative to be close to the customers.
• Resolve complicated cases with clients.
Zendesk / Helpdesk
• Automate everything that can be automated :)
Jira/Confluence • Organize friendly and convenient environment for my team
AI - Gemini and Claude :) Technical Support Representative L1/L2 at ShipHero, USA - Remote
June 2022 — Present
Google Sheets
• Provide L1–L2 technical support for users of a complex software system (WMS).
• Diagnose and resolve technical incidents, working closely with development teams
LANGUAGES to escalate and fix issues.
Ukrainian • Advise clients by clearly explaining complex technical aspects of the product in
simple, understandable terms.
English • Took responsibility and still maintain the reviews on Trustpilot and G2 - improved
processes to earn more reviews in tickets, appeal and remove negative reviews.
Russian
Pharmacy Supervisor at "Apteka Optovykh Tsin", Kyiv
April 2018 — March 2019
• Worked as a "first-table" pharmacist handling 200 customers per day
• Organized processes as a pharmacy manager that increased monthly revenue from
1.5 to 2.5 million UAH.
Pharmacist at "Medpreparaty", Kherson
April 2017 — March 2018
• Start of my full-time career
• Gathered essential experience working with people in healthcare
Fast Food Worker at "Fresh", Zalizny Port
May 2013 — April 2017
• Earned my first understanding and skill in customer service
EDUCATION
College Degree in Pharmacy, Kherson Basic Medical College , Kherson
September 2015 — May 2017
Bachelor's degree in Pharmacy, Zaporizhia State Medical University, Zaporizhia
September 2017 — May 2021
COURSES
Associate's in Computer Programming (Javascript), DAN IT
October 2021 — March 2022
A little more
February 2022 — Present
З початку повномасштабного вторгнення активно підтримую Сили Оборони,
інвестувавши понад 3 млн грн заробітньої плати у забезпечення потреб бригад
ЗСУ, ГУР та ССО.
Продовжую цим займатись.
Можна ознайомитись у моєму інстаграм профілі - @tolya.ua
Пишаюся можливістю працювати в українській компанії, що створює інноваційні
та корисні продукти.
Схожі кандидати
-
Спеціаліст з підтримки користувачів, фінансовий аналітик, страховий агент, логіст
Київ -
Оператор клієнтської підтримки
30000 грн, Київ -
Support manager
Київ, Дистанційно -
Customer support representative
Київ -
Фахівець технічної підтримки
Київ -
Адміністратор сайту, спеціаліст технічної підтримки, контент-менеджер
25000 грн, Київ, Дистанційно