• Файл

Віталіна

Менеджер інтернет-магазину, спеціаліст по роботі з клієнтами

Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса, Полтава, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жидкова Віталіна Олександрівна

Адреса
М. Харків, Жовтневий р-он, ст. м. Холодна гора. Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
На час війни тимчасове місце проживання в Харківській обл, Богодухівський р-он.
Дата народження
03.03.1983 р.
Спеціальність
Оператор, спеціаліст по роботі з клієнтами (менеджер), касир.
Зарплата

Тип роботи, графік
Віддалений. Графік обговорюється.
Інформація для резюме
Ціль: робота по спеціальності спеціалістом по роботі з клієнтами, каса, оператором ПК в компанії, де я могла б отримати нові знання і навики, навчитись новому для використання в робочому процесі, розвитку своїх професійних здібностей.

Освіта вища
2002-2006 рр. Харківський філіал Українського державного університету економіки і фінансів (ХФУДУЕФ), факультет «фінанси», денна форма.
2006-2007 рр. Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія» (ХГУ «НУА»), факультет «бізнес-управління», заочна форма.
Досвід роботи
2007 р- ЗАТ банк «Меркурій», касир. Період роботи – пів року.

2007р-2009р.- Харківський філіал ПП «Санта-Україна», оператор комп’ютерного набору, ведення логістики на філіалі, проведення повернення товару по складу, робота з клієнтами.

2010р-ТОВ «Делівері», спеціаліст по роботі з клієнтами у сфері вантажоперевезень.
Період роботи – 5 років.

З 2015 року вийшла в дикретну відпустку по догляду за дитиною. Є син.

Професійні навики і знання на час роботи у вище перерахованих компаніях.
Вміння виконувати операції з грошовими коштами.
Робота оператором ПК-приймання замовлень від торгових представників у телефонному режимі, через інтернет, формування та друк витратних й податкових, накладних, підготування супровідного пакета документів для водіїв на продукцію в торгові точки, внесення змін та проведення корекції складських, товарних звітів та переміщення товару по складу, друк накладних на повернення та корекцій, оприбуткування товару, формування маршрутів та друк маршрутних листів для водіїв, досвід роботи з клієнтами по замовленням, ведення довіреностей, реєстра договорів по клієнтам, аналіз документів дебіторської заборгованості.
В ТОВ «Делівері» - робота з клієнтами, оформлення товарно-транспортних накладних, внесення даних в базу 1С, здійснення грошових розрахунків з клієнтами, каса, ведення клієнтських вхідних дзвінків, надання клієнту інформації по місцю знаходження його посилки. Робота в 1С Бухгалтерія –серія 8, Windows, Excel, з оргтехнікою.

Знання мов
Українська, російська, англійська зі словником.
Особисті якості
Грамотна мова, відповідальне відношення до своїх службових обов’язків, порядність, стресостійкість. Дотримання ділової етики. Витримка й розсудливість, вміння налагоджувати та підтримувати контакти.
Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: