• Файл

Олександр

3D artist

Розглядає посади:
3D artist, Дизайнер, Менеджер проєктів, Системний інженер, Ілюстратор, UI-дизайнер, Дизайнер інтер'єру
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Алексєєв
Київ, Україна

3D Artist | 15 років досвіду
mailto: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU

Висококваліфікований 3D-художник із 15-річним досвідом у створенні високоякісних 3D-моделей, текстур і анімацій для ігрової індустрії, кіно та рекламних проєктів. Володію навичками роботи з інструментами, такими як Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Unreal Engine та Unity. Ефективно співпрацюю в командах, маю досвід управління проєктами та менторства молодших художників. Орієнтований на створення візуально вражаючих і технічно оптимізованих активів.

Досвід роботи
Старший 3D-художник
GameDev Studio, Київ, Україна} 2010 -- 2024
Створював високодеталізовані моделі персонажів, оточення та пропсів для AAA-ігор.Оптимізував 3D-активи для використання в Unreal Engine та Unity, забезпечуючи баланс між якістю та продуктивністю.
Керував командою з 5 художників, надаючи менторство та забезпечуючи відповідність проєктним дедлайнам.Співпрацював із програмістами та дизайнерами для інтеграції активів у ігрові рушії.
3D-художник
Animation Studio, Київ, Україна 2013 -- 2018
Розробляв 3D-моделі та анімації для рекламних роликів і короткометражних фільмів.Створював текстури та шейдери з використанням Substance Painter і Photoshop.Брав участь у створенні візуальних ефектів для кінопроєктів.Фріланс 3D-художник 2010 -- 2025
Виконував замовлення для клієнтів з усього світу, створюючи моделі для ігор, архітектурної візуалізації та анімації. Самостійно керував проєктами, включаючи комунікацію з клієнтами та дотримання термінів.Бакалавр комп'ютерних наук та дизайн Національний технічний університет України «КПІ», Київ 2006 -- 2010

Навички
Програмне забезпечення: Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Photoshop, Unreal Engine, Unity.

Технічні навички: Моделювання, текстурування, ригінг, анімація, рендеринг, оптимізація активів.

Мови}: Українська (рідна), англійська (вільно), російська (вільно).
Інше: Керування проєктами, менторство, командна робота, вирішення технічних проблем.

Портфоліо
https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: