- Файл
Олександр
3D artist
- Розглядає посади:
- 3D artist, Дизайнер, Менеджер проєктів, Системний інженер, Ілюстратор, UI-дизайнер, Дизайнер інтер'єру
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14410174/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Київ, Україна
3D Artist | 15 років досвіду
mailto: [
https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU
Висококваліфікований 3D-художник із 15-річним досвідом у створенні високоякісних 3D-моделей, текстур і анімацій для ігрової індустрії, кіно та рекламних проєктів. Володію навичками роботи з інструментами, такими як Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Unreal Engine та Unity. Ефективно співпрацюю в командах, маю досвід управління проєктами та менторства молодших художників. Орієнтований на створення візуально вражаючих і технічно оптимізованих активів.
Досвід роботи
Старший 3D-художник
GameDev Studio, Київ, Україна} 2010 -- 2024
Створював високодеталізовані моделі персонажів, оточення та пропсів для AAA-ігор.Оптимізував 3D-активи для використання в Unreal Engine та Unity, забезпечуючи баланс між якістю та продуктивністю.
Керував командою з 5 художників, надаючи менторство та забезпечуючи відповідність проєктним дедлайнам.Співпрацював із програмістами та дизайнерами для інтеграції активів у ігрові рушії.
3D-художник
Animation Studio, Київ, Україна 2013 -- 2018
Розробляв 3D-моделі та анімації для рекламних роликів і короткометражних фільмів.Створював текстури та шейдери з використанням Substance Painter і Photoshop.Брав участь у створенні візуальних ефектів для кінопроєктів.Фріланс 3D-художник 2010 -- 2025
Виконував замовлення для клієнтів з усього світу, створюючи моделі для ігор, архітектурної візуалізації та анімації. Самостійно керував проєктами, включаючи комунікацію з клієнтами та дотримання термінів.Бакалавр комп'ютерних наук та дизайн Національний технічний університет України «КПІ», Київ 2006 -- 2010
Навички
Програмне забезпечення: Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Photoshop, Unreal Engine, Unity.
Технічні навички: Моделювання, текстурування, ригінг, анімація, рендеринг, оптимізація активів.
Мови}: Українська (рідна), англійська (вільно), російська (вільно).
Інше: Керування проєктами, менторство, командна робота, вирішення технічних проблем.
Портфоліо
https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Motion designer, Відеоредактор, Координатор, ще 7 посад
Київ
Вища освіта
- Motion designer, All Studio, 14 років
Схожі кандидати
-
3D-модельєр
Київ, Львів , ще 2 міста -
3D-дизайнер
Київ, Хмельницький, Дистанційно -
Motion-дизайнер
Київ -
2D-аніматор
Київ -
3D-візуалізатор
20000 грн, Київ, Кропивницький -
3D-визуализатор, моделлер
Київ, Дніпро , ще 2 міста