• Файл

Наталія

Фахівець з документообігу

Розглядає посади:
Фахівець з документообігу, Фахівець з обліку, Офіс-менеджер
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мірошник Наталія Володимирівна

Дата народження: 26 вересня 1986 р.
Сімейний стан: одружена
Тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Вайбер/Телеграм
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто Львів

Досвід роботи:
12.2023 – по цей час – фахівець з технічної документації ТОВ «Щедро».
Обов’язки: розробка ТЗ до виданого ТТ відовідно до чинного законодавства України, ЄС та інших країн; звірка багатомовних макетів етикеток з офіційними перекладами з урахуванням вимого мовного, правового та технічного характеру; взаємодія з суміжними відділами для адаптації інформації під країни експорту; контроль правильності внесення змін до макетів після узгодження

03.2017 р. – 11.2023. – керівник туристичної агенції «Феєрія мандрів», м. Стрий.
Обов’язки:
- відкриття турагенства з «нуля»; робота з туристами; продаж турів в Інтернеті; бронювання готелей, авіаквитків.
Досягнення: створення бази даних постійних клієнтів,
виведення турагенства з коронавірусної кризи

05.2012-03.2017 – декретна відпустка по догляду за дітьми.

06.2011–12.2018 старший спеціаліст відділу обліку та звітності представництва у м. Львів ПрАТ СК "Вусо"
Обов’язки: виявлення порушень у сфері документообігу; облік отриманої і відісланої документації; ведення контролю документообігу.
Досягнення : високі показники роботи, оцінені керівництвом

03.2010 р. – 06.2011 спеціаліст відділу обліку та звітності представництва у м. Львів ПрАТ СК "Вусо";
Обов’язки: прийом і складання облікових документів; перевірка на правильність заповнення та повноту реквізитів; внесення даних документів в корпоративну інформаційну систему.
Досягнення : бездоганне виконання поставлених завдань.

Освіта: 2004 – 2009 рр. - Національний університет «Львівська політехніка», інститут економіки та менеджменту, спеціальність "Менеджмент організацій", магістр з менеджменту.

Додаткова освіта:
Травень 2018: навчання у Туреччині по вивченню Анталійського та Егейського узбережжів
Квітень 2024: курс навчання «Підтримання продовольчої безпеки країни в умовах війни. 2024 рік. Останні зміни у законодавстві. Планові, позапланові перевірки. Маркування згідно національних та європейських вимог. Соціальні вимоги до пластикових матеріалів і предметів, призначених для контакту з харчовими продуктами»

Професійні навички: досвід роботи з інформаційними мережами підприємства; знання вимог до маркування харчової продукції (Україна, ЄС, треті країн); робота з багатомовними текстами, перекладами; комунікація з суміжними відділами (ЗЕД ,маркетинг, виробництво, дизайн, топографія); знання туристичних напрямів; робота з бронюванням; клієнтоорієнтованість; документообіг; уважність до деталей; аналітичне мислення; робота з програмами Microsoft Office, 1С:Підприємство 8.3, ZOOM.

Володіння мовами:
Українська – рідна, вільне володіння
Англійська – базовий робочий рівень ( використання у сфері туризму та при розробці маркування макетів);
Польська, французька, румунська та інші мови – звірка макетів за наданими перекладами.

Особисті якості: відповідальність, уважність до деталей, аналітичне мислення, вміння працювати з великим обсягом інформації, вміння працювати в команді та взаємодіяти з різними відділами, стресостійкість.

Уподобання: туризм, подорожі.

досвід роботи з інформаційними мережами підприємства; знання вимог до маркування харчової продукції (Україна, ЄС, треті країн); робота з багатомовними текстами, перекладами; комунікація з суміжними відділами (ЗЕД ,маркетинг, виробництво, дизайн, топографія); знання туристичних напрямів; робота з бронюванням; клієнтоорієнтованість; документообіг; уважність до деталей; аналітичне мислення; робота з програмами Microsoft Office, 1С:Підприємство 8.3, ZOOM.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: