• PRO

Христина

Помічник адвоката

Розглядає посади:
Помічник адвоката, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, Помічник нотаріуса, Фінансовий консультант, Аналітик з продажів, Аналітик із закупівель, Аналітик баз даних, Помічник бухгалтера, Менеджер з логістики
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 07.2024 по нині (1 рік 1 місяць)
68 товариств з обмеженою відповідальністю, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Організовувала повний запуск діяльності новостворених ТОВ: від реєстрації підприємства до початку операційної роботи. Займалася відкриттям рахунків, виготовленням КЕП, встановленням ПРРО (зокрема робота в Сота Каса), налаштуванням бухгалтерського та управлінського обліку в BAS. Супроводжувала клієнтів, координувала ведення документації, комунікувала з податковою та банками. Вмію працювати з особливими вимогами законодавства щодо обмежень діяльності таких товариств.

Юридичний консультант

з 01.2022 по 07.2024 (2 роки 6 місяців)
ФОП, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Займалася індивідуальними юридичними консультаціями для населення: тлумаченням законів у сфері соціального захисту, пільг, допомоги. Підготовлювала звернення, заяви, претензії до соціальних служб, координувала процеси оскарження рішень. Допомагала формувати правові позиції для захисту інтересів громадян, зокрема у сфері соціальних виплат та оформлення статусів.

Учасник публічних закупівель

з 01.2021 по 12.2021 (11 місяців)
ФОП, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виступала підрядником у державних тендерах у сфері надання будівельних послуг. Вільно орієнтуюсь у системі Prozorro, знаю, як правильно читати тендерні вимоги, складати документацію відповідно до технічного завдання, враховуючи терміни, форму та структуру документів. Також розумію процес оскарження та формування додаткових запитів.
Оскільки мій чоловік займається ремонтами та будівництвом, я добре розуміюся на будівельній термінології, вмію читати та аналізувати будівельні кошториси, відрізняю види робіт, маю розуміння складання кошторисної документації.

Регіональний менеджер (Західна Україна), медичний представник

з 01.2015 по 12.2022 (7 років 11 місяців)
Польська дермакосметики, мережа аптек, мережа лаболаторій, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Працювала з провідною польською маркою дерматокосметики. Забезпечувала стабільні продажі, відкривала нові клієнтські точки (аптеки, косметологічні кабінети), проводила навчання персоналу. Займалась просуванням продукції через конференції, виступи на навчальних заходах, організовувала маркетингові ініціативи. Також мала досвід роботи медичним представником в одній з провідних аптечних мереж та компанії з лаболаторних досліджень — відповідала за презентацію послуг, консультації лікарів і комунікацію з медичним персоналом.

Чергова по залізничній станції

з 07.2012 по 07.2019 (7 років)
Укрзалізниця, АТ, Львів (Транспорт, логістика)

Організовувала пасажирський рух на одній із ключових залізничних станцій країни. Відповідала за координацію графіків руху, безпеку посадки/висадки пасажирів, маневри, організовувала та контролювала маршрути прибуття/відправлення/маневри поїздів. Взаємодіяла з усіма структурними підрозділами: диспетчерською, логістикою, машиністами. Робота була відповідальна та вимагала стресостійкості, з нічними змінами, також вимагала логічного мислення , прорахунку своїх дій на кілька кроків вперед, уважності, швидких рішень і високої організованості.

Освіта

Національний університет Львівська політехніка

Адміністративний менеджмент, Львів
Вища, з 2015 по 2016 (1 рік)

Дніпропетровський університет залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Дніпро
Незакінчена вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Львівський коледж транспортної інфраструктури

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Львів
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (4 роки)

Знання і навички

  • Працьовитість
  • MS Excel
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • 1С:Бухгалтерія
  • Неконфліктність
  • Відповідальність
  • Клієнт-Банк
  • Організованість
  • BAS Бухгалтерія
  • Ведення CRM
  • Доброзичливість
  • КЕП
  • ПРРО
  • BAS
  • Організація залізничних перевезень
  • Організаторські здібності
  • СОТА Каса
  • Юридичний супровід публічних закупівель
  • Юридичний супровід продажів
  • Ведення переговорів
  • Знання офісних програм
  • Складання процесуальних документів
  • Ведення документації
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Ведення податкового обліку
  • Знання держ. реєстрів
  • Претензійно-позовна робота
  • Аналіз продажу
  • Прогнозування продажів
  • Відкритість
  • Аналітичне мислення
  • Гнучкість мислення
  • Креативність
  • Робота з кошторисною документацією
  • Залучення нових клієнтів
  • Вичитка договорів
  • Укладання договорів
  • Ведення договірної роботи

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Про мене:
Я — універсальний фахівець із потужною внутрішньою мотивацією, високим рівнем відповідальності та багатогалузевим досвідом, який дозволяє мені ефективно вирішувати завдання будь-якої складності. У кожному проекті я — не просто виконавець, а людина, яка вивчає, аналізує і доводить до результату. Мої рішення зважені, моя робота — системна, моя відповідальність — безумовна.

Я легко адаптуюсь до нових умов, швидко занурююся в процеси і можу підтримати бізнес навіть у кризових умовах. Багатозадачність, самостійність і стратегічне мислення — мій щоденний робочий інструментарій.

Що я шукаю
Цікавить дистанційна зайнятість у ролях, де я зможу застосувати свої управлінські, юридичні, аналітичні або організаційні навички: виконавчий директор, помічник бухгалтера, фінансовий аналітик, логіст, помічник директора або адвоката, нотаріуса.

Водночас готова розглянути будь-яку іншу пропозицію з дистанційною зайнятістю — відкритість до нового завжди дає результат.

Професійні навички:

* Комплексний супровід діяльності ТОВ: відкриття, КЕП, ПРРО, BAS, Сота
* Юридична обізнаність: претензії, звернення, аналіз законодавства
* Бухгалтерія: первинна документація, управлінський облік
* Продажі у медичній і косметологічній сферах: презентації, комунікація
* Логістика пасажирських перевезень: координація, безпека, контроль
* Переговори: переконання, заперечення, досягнення цілей
* Аналітика і планування: робота з цифрами, розробка стратегій
* Оптимізація процесів: побудова внутрішньої системи компанії

Технічні навички

* Робота в BAS, 1С, Excel, CRM, Сота Каса, Програмне РРО
* Знання банківських систем, КЕП, електронного документообігу
* Ведення ділової переписки, складання претензій і договорів

Додатково

* Готова розпочати роботу у найкоротші терміни
* Не обмежую себе фіксованою зарплатною планкою — для мене важливі стабільна зайнятість і реальний результат
* Швидко навчаюся, самостійно вирішую складні або нестандартні задачі
* Гарантую чесність, відповідальність і якість роботи, навіть у дистанційному форматі

Вірю, що все можливо, коли є бажання, ціль і відповідальне ставлення до справи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: