Дмитро

Support manager, 40 000 грн

Розглядає посади: Support manager, Chat manager, Account manager, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид зайнятості: повна
Вік: 23 роки
Місто проживання: Миколаїв
Готовий працювати: Дистанційно, Миколаїв, Одеса
Розглядає посади:
Support manager, Chat manager, Account manager, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид зайнятості:
повна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно, Миколаїв, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Manager / Billing Specialist

з 08.2022 по 09.2023 (1 рік 2 місяці)
Helvetus, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
* Обробка платежів, refunds, chargeback-диспутів → повна валідація кейсів.
* Робота з HubSpot CRM: створення тікетів, маршрутизація, оновлення даних.
* Ticket Resolution відповідно до SLA, пріоритизація складних кейсів.
* Проведення КУС, модерація акаунтів, ризиковий аналіз клієнтів.

Досягнення:
о Підвищив Retention завдяки персоналізованій роботі з клієнтами.
• Підтримував високий рівень CSAT завдяки швидкому вирішенню складних фінансових кейсів.

Web-дизайнер

з 05.2022 по нині (3 роки 8 місяців)
UpWorkers, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

• Розробка брендингу: лого, гайд, брендбук
• Дизайнив рекламу для соц мереж: Meta, Google Ads, LinkedIn
• Працював з рекламними замовленнями в сфері арбітражу: крипта, нутра та інші
• Ui/ux дизайн сайтів + розробка на Webflow (та бекенд Airtable та інші)
• Smm дизайн: пости, банери та ін.
• Маю навички роботи з відео: Adobe Premier (4/5), After Effects (3/5), Capcut (5/5)
• Монтаж UGC-відео для reels, TikTok.
• Ai-генерація відео.
• Великий досвід з Ai: Midjourney, Flux, Sora. Video: Kling, Higgsfield, Pika, Google Veo. Загалом працював з найбільш корисними інструментами.
• Є досвід автоматизації: Zapier, n8n

Акаунт-менеджер

з 05.2021 по 07.2022 (1 рік 3 місяці)
Prime Date, Дистанційно (IT)

• Забезпечував оперативне обслуговування клієнтів через чат-платформи, вирішуючи питання в режимі
реального часу.
• Спілкувався з клієнтами, надавав консультації щодо продуктів та послуг компанії.
• Вирішував проблемні ситуації, підтримуючи високу якість обслуговування та орієнтуючись на задоволеність
клієнтів.
• Працював з базою даних клієнтів, вносив інформацію про замовлення та уточнював деталі

Освіта

Чорноморський національний університете ім. Петра Могили

Магістр - 291. Міжнародні відносини та переклад
Вища, з 2019 по 2025 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Account billing

2023

Знання і навички

  • Adobe After Effects
  • Adobe Premiere Pro
  • Hedra
  • Webflow
  • Airtable
  • Synthesia
  • Veo 3
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Водійські права кат. B
  • MS PowerPoint
  • Проведення презентацій
  • Figma
  • Веб-дизайн
  • Графічний дизайн
  • Аналіз даних
  • Adobe Acrobat Reader
  • Adobe Illustrator
  • Adobe Photoshop
  • UX/UI-дизайн
  • MS Excel
  • MS Word
  • Комунікабельність
  • Висока працездатність
  • Пунктуальність
  • Midjourney
  • Runway
  • Leonardo AI
  • Kling AI
  • AI-анімація
  • Farmer
  • UI-дизайн
  • 2D-графіка

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: