Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Андрій

Керівник відділу ЗЕД, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
White House Beer, Київ (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки: відкриття магазину крафтового пива, вина, сидрів і закусок та управління ним. Організація і підготовка торгового залу до робочого процесу, дизайн, концепція, маркетингові та рекламні заходи, формування товарних груп і асортименту продукції, вибір постачальників і робота з ними, ціноутворення, система знижок, акції, підбір і робота з персоналом магазину, система мотивації і контроль співробітників, виконання планових і KPI показників, робота з покупцями, особисті продажі.

Директор фірми

з 10.2021 по 02.2023 (1 рік 4 місяці)
ООО «Рибка. Юа», Київ (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки: відкриття магазину харчових продуктів і управління ним. Розробка стратегії розвитку магазину, планування стратегії залучення клієнтів, реалізація маркетингових заходів, управління асортиментом і товарним запасом, аналітика продажів, розробка і впровадження системи адаптації, мотивації та атестації персоналу, підтримання стандартів обслуговування і мерчендайзингу, управління адміністративно-господарською та економічною діяльністю магазину, робота з контролюючими органами.

Керівник напрямку вентиляції та РКІ

з 10.2018 по 09.2021 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Сімметрон-Україна", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: створення напряму "з нуля": вивчення кон'юнктури ринку, пошук постачальників і клієнтів, відвідування профільних виставок, виявлення попиту, складання таблиць аналогів продукції, що споживається, робота з постачальниками/виробниками щодо поліпшення умов постачань (вартості, термінів постачань, якості продукції, умов оплати), розробка системи ціноутворення, складання прайс-листів, розсилка та дзвінки клієнтам, особисті візити на підприємства, підбір аналогів, надання зразків продукції, спілкування з інженерами, технічні консультації. Замовлення товару, контроль його доставки і надходження на склад компанії, робота з платіжним календарем взаєморозрахунків з постачальниками. Організація збуту продукції компанії, виставлення рахунків, відвантаження товару, документообіг, успішне забезпечення планових показників маржинального прибутку, відстеження складських залишків і своєчасне їх поповнення.

Начальник відділу регіонального розвитку.

з 02.2017 по 06.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ТД "Дискон", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: здійснення організації збуту продукції компанії, координація та організація роботи відділу продажів, аналіз інформації про продажі, підготовка звітів про реалізацію продукції, вжиття заходів, спрямування рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності, швидкості обігу товарів, вивчення дій конкурентів, цін, порядку та умов збуту їхньої продукції, впровадження новітніх програм мотивації працівників, проведення перемовин з клієнтами компанії, контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості клієнтів, розробка та реалізація програм з реалізації продукції. Впровадження нових брендів і товарних груп у програму поставок компанії.

Директор компанії «БудСантехМонтаж»

з 09.2016 по 02.2017 (5 місяців)
ТОВ "Сател Україна", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Посадові обов'язки: запуск проекту з продажу будівельних матеріалів та сантехнічної арматури: відкриття компанії, розробка корпоративного стилю, рекламного слогану, логотипу та місії компанії, розробка та наповнення сайту, розробка системи ціноутворення та складання прайс-листів, розсилка та дзвінки клієнтам, особисті візити на підприємства, супровід продажів, набір персоналу та комплектація штату, складання посадових інструкцій та оголошення функціональних обов'язків співробітникам компанії, впровадження системи партнерської підтримки, імпортні поставки продукції від зарубіжних виробників, експорт товару до країн ближнього зарубіжжя.

Провідний фахівець із постачання електронних компонентів

з 03.2016 по 08.2016 (5 місяців)
ТОВ "НІК - Електроніка", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: пошук оптимальних постачальників електронних компонентів по всьому світу, робота з постачальниками/виробниками щодо поліпшення умов постачань (вартості, термінів постачань, якості продукції, умов оплати), ефективний аналіз заявок на придбання електронних компонентів, замовлення товару, контроль його доставки та надходження на склад виробника, робота з платіжним календарем взаєморозрахунків із постачальниками, підготовка товаросупровідних документів, наповнення та коригування бази електронних компонентів.

Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності

з 02.2013 по 02.2016 (3 роки)
ТОВ "ТД Крокус", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: ведення переговорів і листування з іноземними постачальниками, пошук нових постачальників, укладення контрактів, узгодження цін, термінів і умов постачань, контроль своєчасного отримання та перевірка товаросупровідних документів, ведення графіка розрахунків з постачальниками, контроль оплат, моніторинг оптимальних транспортно-експедиторських компаній, узгодження й оформлення документів для морських і наземних перевезень, розрахунок накладних витрат по завершених поставках, робота з митними органами, підготовка документів для постачання товарів, підготовка документів для митної служби.

Спеціаліст із зовнішньоекономічної діяльності

з 07.2011 по 02.2013 (1 рік 7 місяців)
Приватне підприємництво у сфері транспортної логістики, Київ (Транспорт, логістика)

Посадові обов'язки: організація ефективної логістики: консолідація вантажів, доставка та митне очищення товару.

Директор фірми

з 06.2010 по 06.2011 (1 рік)
ТОВ "Мегапром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: реструктуризація компанії, комплектація штату, складання посадових інструкцій та оприлюднення функціональних обов'язків співробітникам компанії, розробка корпоративного стилю, корпоративної етики, оголошення місії компанії, побудова системи завдань для її досягнення та підняття корпоративного духу команди, вдосконалення системи стимулювання персоналу, розробка й наповнення сайту, ведення фінансової й господарської діяльності компанії.

Комерційний директор

з 04.2008 по 06.2010 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Мегапром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: розробка системи ціноутворення, складання прайс-листів, розсилка та дзвінки клієнтам, особисті візити на підприємства, складання плану продажів, виведення ККД, скорочення постійних і змінних витрат, виявлення контрольних точок оцінки ефективності та прибутковості комерційної діяльності компанії.

Керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності

з 02.2005 по 04.2008 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Мегапром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: Організація єдиної схеми закупівлі товару (розробка та впровадження бізнес-процесу), статистика продажів по товарних групах та всередині них, оптимізація закупівельної політики (закупівельні ціни, терміни постачання, контроль динаміки залишків на складі), організація ефективної логістики, митне очищення товару , пошук нових постачальників, відстеження, вибір та відвідування міжнародних виставок радіоелектронних компонентів, організація та здійснення закордонних відряджень (графік поїздки, маршрути, візи, авіаквитки), переговори з постачальниками (ділове листування, телефонні переговори, особисті візити), планування закупівель та формування оптимального складу і т.д.

Керівник відділу продажу радіоелектронних компонентів

з 05.2004 по 02.2005 (9 місяців)
ТОВ "Мегапром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: розробка цінової політики у відділі, розробка та впровадження системи матеріального стимулювання співробітників, впровадження бізнес-процесів, аналіз ефективності роботи менеджерів, розробка системи збалансованих показників оцінки роботи співробітників, статистика продажів по товарних групах та всередині них, переговори з VIP клієнтами, сегментація ринку, АВС аналіз, формування стратегії розвитку та місії компанії і т.д.

Менеджер з продажу

з 03.2001 по 05.2004 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Мегапром", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посадові обов'язки: пошук нових клієнтів, активні продажі, консультації, підбір аналогів, участь у профільних виставках.

Менеджер з продажу керамічної плитки, сантехніки та побутової хімії

з 01.2001 по 03.2001 (2 місяці)
ТОВ «Цермет АГС», Київ (Роздрібна торгівля)

Посадові обов'язки: продаж керамічної плитки, сантехніки та побутової хімії, консультації, підбір, розрахунки.

Спеціаліст з управління питаннями нетарифного регулювання

з 09.2000 по 12.2000 (3 місяці)
Міністерство економіки України, Київ (Державні організації)

Посадові обов'язки: канцелярія, видача дозволів, квот та ліцензій на експорт продукції.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств, факультет економіки, менеджменту та права, Київ
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Техніка ефективних продажів», Песоцький В. В.

6 января 2002г.

«Ефективне управління персоналом», Песоцький В. В.

9 июля 2004г.

"Розвиток бізнесу"

8 июня 2004г.

Диплом про підвищення кваліфікації за участь у всеукраїнському семінарі «Нове у митному законодавстві»

29 октября 2005г.

Знання і навички

MS Office MS Outlook Adobe Photoshop Outlook Express CRM The Bat! Adobe MindManager Mindjet Express 1C: Підприємство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Навички та досягнення: досвід переговорів та особистих активних продажів понад 20 років, наявність власної бази клієнтів, досвід підбору персоналу та керівництво командою понад 15 років, досвід зовнішньоекономічної діяльності понад 15 років, наявність власної бази постачальників та перевізників.
Додаткові відомості: посвідчення водія, категорія «В», особистий автомобіль, закордонний паспорт.
Ділові якості: пунктуальність, комунікабельність, старанність, порядність, акуратність, ввічливість, уміння пристосовуватися до ситуації та швидко вникати в суть справи, висока працездатність, уміння масштабно мислити, креативність, новаторство, творчий підхід до справи, уміння швидко ухвалювати рішення в стресових ситуаціях, лідерські здібності.
Захоплення: спорт, музика, психологія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: