Резюме від 20 квітня 2023 PRO

Крістіна

Менеджер, начальник АЗК, зам. керуючого

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор АЗК

з 03.2020 по нині (4 роки 2 місяці)
WOG, Київ (Автобізнес та автосервіс)

-Забезпечення безперебійної роботи АЗК.Плани продаж,а також контроль їх виконань ;
-Проведення інвентаризацій;
-Замовлення і прийом товару з РЦ;
-Задачі для персоналу АЗК,організація і координування ;
-Прийом бензовозів і газовозів з супроводом документів,тощо;
-особисті задачі керівника;
-контроль і викладка товару,дотримання норм ,термінів зберігання і планограм;
-контроль персоналу 24/7;
-ведення табелю співробітників ,інструктаж з роботи,робота в особисто розробленій програмі.

Старший касир торгівельної зали/в.о.начальника АЗС

з 03.2015 по 03.2020 (5 років)
ТОВ «Альянс Холдинг», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Ведення документації ,знання касової дисципліни,оформлення кандидатів на роботу,проведення співбесід,керування колективом ,контроль виконання робіт,робота з постачальниками товару, ведення документації щодо прийому бензовозу,газовозу,охорони на робочому місці.Забезпечення безперебійної роботи на АЗС.Замовлення товару,оприбуткування,викладка товару згідно планограм компанії ,дотримання всіх стандартів.
Щомісячне проведення інвентаризації товару та пального,ведення звітів щоденних та щомісячних.
Аналіз показників продажу щоденно.
Вирішення проблем та закриття скарг клієнтів.

Секретар-рекрутер

з 09.2013 по 03.2014 (6 місяців)
"РЛК Компані ", Київ (Прямі продажі систем очистки води)

щоденне ведення статистики продажу менеджерів;
прийом та розподілення кориспонденції;
прийом вхідних дзвінків;
особисті завдання керівника;
підготовка документації;
забезпечення життєдіяльності офісу ;
Зустріч гостей;
вирішення питань з клієнтами;
робота рекрутера- підбір персоналу.

Спеціаліст довідково-інформаційної підтримки управління клієнтської підтримки

з 12.2012 по 04.2013 (4 місяці)
"Банк Русский Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийом вхідних дзвінків,консультаціі по продуктам банка,створення інформації в загальній базі даних ,підрахунок суми до повного погашення та інше,робота в банківських системних програмах.

Інтервьюер

з 05.2012 по 05.2013 (1 рік)
Медикал Дата Менеджмент, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- обслуговування гарячої та холодної ліній ,консультування пацієнтів;
- опитування респондентів(лікарі ,провизори,фармацевти)
- створення електронної бази,фіксування коментарів,тощо.

Член бригади ресторану

з 05.2012 по 10.2012 (5 місяців)
Мcdonalds, Київ (Продаж продуктів швидкого харчування)

Прийом заказу за касою -обслуговування ,збір замовлення,видача,інше.

Освіта

Київський технікум менеджменту транспортного будування

Киев
Середня спеціальна, з 2010 по 2014 (3 роки 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Автошкола

2,5 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet Email Керування автомобілем,в наявності особистий автомобіль

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості :
• Активна життєва позиція,цілеспрямованість;
• Відповідальність;
оперативність та самоконтроль ,оптимізм,уміння працювати в команді;
• креативність ,швидке навчання,ініціативність,універсальність в роботі.

Сімейний стан : заміжня.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: