Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Ирина

Керівник відділу персоналу, кадрової служби

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант

з 07.2021 по 08.2021 (1 місяць)
ДП "Зоря-Машпроєкт" науково-виробничий комплекс газотурбобудування, Миколаїв (Машинобудування)

Проектна робота
Розробка системи грейдів (оцінки посад) та системи посадових окладів вищої управлінської ланки
Оптимізація організаційної структури

Провідний фахівець з питань організації та оплати праці

з 02.2021 по 06.2021 (4 місяці)
ДП "Житомирський бронетанковий завод" (Ремонт бронетанковой техники), Житомир (Машинобудування)

проектна робота
Аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві, її оптимізація

Директор по персоналу

з 06.2016 по 01.2020 (3 роки 7 місяців)
ПрАТ "Киівський маргариновий завод" ТМ "Олком", Київ (Харчова промисловість (масло-жирова галузь - виробництво майонезів,соусів, маргаринів, жирів, рослинної олії олії)))

розробка та реалізація стратегії управління персоналом
оперативне та стратегічне планування
координація роботи служби управління персоналом
організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
розробка системи оплати праці
розробка нормативної та регламентуючої документації
планування та аналіз ФОП
планування та оптимізація чисельності персоналу
підбір персоналу на ключові позиції
вирішення правових питань у галузі трудових відносин

Директор по персоналу

з 02.2015 по 01.2016 (11 місяців)
ТОВ "Артель", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

регламентація процесів управління персоналом
розробка системи оплати праці
організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
планування та аналіз ФОП
планування та оптимізація чисельності персоналу
підбір персоналу на ключові позиції кадрове адміністрування (1С 8.2 УПП)

Начальник управління з персоналу

з 07.2014 по 02.2015 (7 місяців)
ПАТ "Вінницягаз", Вінниця (Постачання та розподіл газу)

керування впровадженням проекту автоматизації процесів кадрового адміністрування та нарахування заробітної плати на базі 1С: Підприємство 8.2 ЗУП (Зарплата та Управління персоналом)
планування та аналіз ФОП
регламентація процесів управління персоналом аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
розробками системи оплати для всіх структурних підрозділів
планування та оптимізація чисельності персоналу розробка систем оцінки персоналу
підбір персоналу на ключові позиції
формування кадрового резерву кадрове адміністрування 1С8.2 ЗУП

Проектна робота по запуску нового виробництва

з 10.2013 по 03.2014 (5 місяців)
ТОВ "Золотий коровай", Житомир (Харчова промисловість (виробництво хлібобулочних виробів))

розрахунок та планування чисельності персоналу
розробка системи оплати планування та аналіз ФОП
підбір персоналу

Директор по персоналу

з 10.2012 по 04.2013 (6 місяців)
ТВК "Житомирський картонний комбінат", Житомир (виробництво гофрокартонних виробів)

стандартизація та регламентація системи управління персоналом
аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
оптимізація оргструктури підприємства
планування чисельності персоналу
розробка системи мотивації
розробка системи навчання на підприємстві
контроль роботи кадрової служби

Консультант

з 04.2012 по 06.2012 (2 місяці)
ТОВ "Т.Б.Фрут", Львів (Харчова промисловість)

аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
аналіз системи організації та оплати праці
регламентація процесів управління персоналом, внутрішніх комунікацій
підбір персоналу на ключові позиції компанії

Керівник департаменту управління персоналом

з 10.2011 по 04.2012 (6 місяців)
ТОВ "Урожай", Донецьк (Харчова промисловість)

аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури
розробка проекту організаційної структури підприємства
розробка Положення про структуру управління підприємством, про структурні підрозділи
планування чисельності персоналу
планування та аналіз ФОП
розробка штатного розкладу
розробка посадових інструкцій
розробка системи мотивації на основі KPI
вирішення правових питань у площині трудового законодавства
участь у впровадженні 1С 8.2

Директор по персоналу

з 04.2008 по 09.2011 (3 роки 5 місяців)
ГК Агропромисловий Альянс, Житомир (Харчова промисловість)

формування та реалізація кадрової політики компанії
оптимізація діючої оргструктури компанії
організація роботи централізованої служби управління персоналом
формування команди ТОП менеджменту
розробка системи оцінки з усіх посад компанії (грейдування)
розробка та впровадження системи мотивації та оплати праці в компанії (KPI's, MBO)
стандартизація та регламентація системи управління персоналом
опис, оптимізація основних та допоміжних бізнес-процесів
контроль роботи кадрових служб підприємств компанії

Директор по персоналу

з 06.2005 по 08.2007 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Візаж", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)

участь у розробці бізнес-планів компанії
розробка та проведення процедур оцінки персоналу
розробка та впровадження мотиваційних схем
створення ефективної системи компенсацій та пільг
підбір та адаптація персоналу
координація програм навчання співробітників
кадрове адміністрування

Менеджер по персоналу

з 09.2001 по 06.2005 (3 роки 9 місяців)
АТЗТ "Фаворит", Житомир (Харчова промисловість)

аналіз та оптимізація структури підприємства
розробка та впровадження програми мотивації
координування роботи кадрових служб на дочірніх підприємствах
підбір
складання штатного розпису, колективного договору, правил внутрішнього розпорядку
розробка положень про відділи та посадові інструкції, розробка та посадових інструкцій
впровадження адаптаційних програм
нормування праці
розробка системи оплати праці
розробка критеріїв оцінки результатів діяльності
контроль динаміки чисельності персоналу в структурних підрозділах
управління дисципліною праці та плинністю кадрів
регламентація процесів управління персоналом з дотриманням норм трудового законодавства

Референт-перекладач

з 12.1999 по 04.2001 (1 рік 4 місяці)
ДП "Фальке-Україна", Житомир (Легка промисловість)

Освіта

ЖДТУ центр післядипломної освіти

Менеджмент организацій, економіка підприємства, Житомир
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

ЖДУ ім. І. Франка

Факультет іноземних мов, викладач англійської та німецької мови, перекладач, Житомир
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси підвищення кваліфікації менеджерів по персоналу(МАУП)

2002

ТОВ "ВІЧЕ тренінг-семінар "Матеріальні фактори мотивації: розробка системи заробітних плат персонала

2004

ТОВ "ВІЧЕ тренінг-семінар "Ефективна оцінка та мотивація персоналу"

2005

ТОВ "ВІЧЕ тренінг-семінар "Техніки оцінки персонала. Assessment Center''

2006

ТОВ «VIP Anatech».Курс-тренінг "Оптимізація бізнес-процесів підприємства".

2009

Департамент професійного навчання ВД "Медіа-Про".Тренінг "Побудова системи мотивації та оплати праці. Система грейдів"

2009

Тренінг «LAB-профиль».

2009

«Сходи до ефективності бізнесу: від розробки KPI до впровадження системи управління фінансами» - ТОВ "Інталев-Україна"

2012

Впроваджувально-освітній центр "Своя справа" 1С, центр сертифікованого навчання - 1С Підприємство 8.2 ЗУП

2013

Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку. Курси підвищення кваліфікації керівників та працівників кадрової служби

2014

Топ-менеджмент консалтинг. Семінар «Нормування праці по новому: прості рішення складних задач"

2015

HR- practice Комплексний курс «Фахівець по пільгам, компенсаціям та розвитку»

2017

HR- practiceПрактикум «Сучасні підходи до бізнес-процесів і планування чисельності»

2019

МІБ - Міжнародна кваліфікаційна програма REFA«Організація і управління виробничими системами та процесами"

2019, 4 місяці

КА Consult Business Partner курс «Грейдінг. Побудова системи»

2020, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Visio Організація і нормування праці Визначення завантаженості і чисельності персоналу Аналіз робочих систем і процесів Розробка і впровадження систем оплати праці Розробка комплексної системи винагороди Організаційне проектування Розробка мотиваційних програм на основі KPI Организация и нормирование труда Определение загруженности и численности персонала Анализ рабочих систем и процессов Разработка и внедрение систем оплаты труда Разработка комплексной системы вознаграждения Разработка мотивационных программ на основе KPI Организационное проектирование Розробка системи грейдів за методиками: Hay Guide Chart Prof МS Office (Excel- умовне форматування, функції, зведені таблиці) Аналіз системи організації і оплати праці Організація та нормування праці Визначення завантаженості та чисельності персоналу Аналіз робочих систем та процесів, їх оптимізація Розробка та впровадження систем оплати праці Розробка системи грейдів за методиками Hay Guide Chart Profile M Організаційне проектування : діагностика та дизайн організаційно Кадровий супровід та консультації в області трудового права

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: