- PRO
Світлана
Директор з управління персоналом, HRD, HRBP
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Рівне
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Луцьк, Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8138234/
Досвід роботи
HRD
з 08.2023 по 01.2025
(1 рік 5 місяців)
Виробнича компанія, імпорт, продажі B2B, B2C, e-commerce, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Hr- аудит, розробка стратегії, оцінка, розвиток та навчання персоналу, розробка hr-процесів, рекрутинг, адаптація, розвиток персоналу. Підвищення ефективності бізнес-процесів, автоматизація бізнес- процесів, бренд роботодавця, побудова корпоративної культури, рекрутинг C-level.
Директор з управління персоналом, HRD
з 07.2022 по 07.2023
(1 рік)
Risters group (Агро промислова група "Пан Курчак") https://ristersgroup.com/, Луцьк (Сільське господарство, агробізнес)
Організація та контроль за процесами управління персоналом агро промислової групи компаній 10 товариств (1500 працівників) у сферах: вирощування зернових, зернотрейдерство, виробництво комбікорму, інкубація яєць, вирощування та виробництво мяса птиці, рітейл, м'ясокомбінат, заготівля деревини та виробництво шпону/фанери, оптова торгівля пальним.
1. Аудит процесів управління персоналом групи компаній: розробка чек-листів, проведення аудиту, подача висновків, розробка та впровадження плану роботи з покращень на кожному етапі.
2. Формування відділів управління персоналом Товариств: оцінка та підбір керівників і працівників відділів управління персоналом.
3. Розробка та автоматизація системи рекрутингу в програмі Bitrix 24: налаштування воронки, розробка кваліфікаційних тестів та профілів посад, плану структурованого інтервю, інструментів оцінки.
4. Автоматизація кадрового діводства в програмі 1С: проведення тендеру по вибору підрядника, написання ТЗ програмістам, впровадження, тестування.
5. Участь у робочій групі по переходу на електронний документообіг в програмі Е-docs.
6. Запуск проекту власного рітейлу, проекту із залучення ВПО на виробництво, окремої обслуговуючої компанії.
7. Організація роботи з формування внутрішнього та зовнішнього кадрових резервів на ключові посади.
8. Контроль ведення кадрового діловодства, військового обліку та бронювання Товариствами, відповідно до чинного законодавства та вимог Компанії, проведення навчань співробітників.
9. Робота з навчальними закладами та студентами, проведення опитуваннь працівників, АВС - аналіз, навчання персоналу, бюджетування, адаптація, наставництво, мотивація, формування лояльності, утримання ключових працівників, оплата праці, корпоративні заходи, допомога ЗСУ.
Директор з управління персоналом
з 07.2013 по 04.2023
(9 років 9 місяців)
Група компаній "Автоград", офіційний дилер світових автомобільних брендів Skoda, Volkswagen, Seat, Renault, Nissan, Honda, Bosch, Рівне, Луцьк (Автобізнес та автосервіс)
Сайт: https://avtograd-rivne.com/1.Досягнення цілей бізнесу в частині HR-функції - забезпечення найкращими трудовими ресурсами необхідної кількості, якості і кваліфікації та ефективної роботи бізнес-процесів у визначені терміни. Знання виробничих норм. Досвід як в оптимізації штатної структури так і її розвитку. Відкриття автосалонів та побудова команд з «0»
2. Планування (стратегічне та поточне), пошук (ефективні канали, формування воронки), підбір, оцінку, найм, адаптації, навчання та розвиток персоналу, його утримання, залученість і мотивацію для виконання планових показників і цілей підприємства. Знання структури персоналу організації: АВ+В-С-Players.
3. Формування внутрішніх та зовнішніх кадрових резервів, оцінка 360 градусів, комплексна атестація, мотивація та розвиток працівників – постановка кар’єрних цілей, прописання планів професійного розвитку, їх реалізація та контроль з метою розвитку та отримання працівників в компанії.
4. Організація навчання персоналу: внутрішнє, он-лайн, зовнішнє, підписання договорів на відпрацювання як метод утримання персоналу.
5. Розробка регламентуючих документів: положень про корпоративну культуру, комерційну таємницю, соціальну політику, навчання персоналу, мотивацію, положень про відділи, колективного договору, договорів про матеріальну відповідальність, посадових, технологічних та інших інструкцій, стандартів і регламентів.
6. Контроль за станом трудової дисципліни та дотримання всіх правил і стандартів роботи. Попередження конфліктів та проблемного звільнення.
7. Консультація керівництва компанії по кадрових питаннях.
8. Формування та розвиток корпоративної культури, управління корпоративною культурою, формальними та неформальними правилами, традиціями. Створення кадрових принципів – їх трансляція.
9. Організація командоутворюючих тімбілдінгів, корпоративів, підсумкових конференцій різних форматів.
10. Розробка анкет і опитувальників. Проведення тестувань, оцінка результатів, впровадження покращень.
11. Створення та ведення корпоративної бібліотеки профеійної літератури підприємства: закупка книг по продажах, маркетингу, сервісу та клієнтоорієнтованості, контроль читання книг, впровадження кращих практик з прочитаних книг.
12. Розробка соціальної політики та системи бенефітів підприємства (Соцпакет за категоріями), подарунки та нагороди як інструменти формування лояльності працівників до підприємства та утримання працівників.
13. Розробка системи мотивації для всіх посад. Система KPI. Планування ФОП (фонд оплати праці), управління ФОПом, моніторинг ринку праці, контроль за конкурентністю заробітних плат.
14. Бюджетування: розробка річного бюджету, контроль за дотриманням витрат на персонал.
15. Організувала співпрацю з ВУЗами та роботу зі студентами. На базі підприємства відкрили філію механічного інституту НУВГП, кращих студентів забираємо до себе на роботу.
16. Створила бренд роботодавця, описала EVP, вивела ключові принципи кадрової політики, впровадила.
Та інше..
Керівник філії
з 06.2012 по 07.2013
(1 рік 1 місяць)
Національна компанія "КТ Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Управління філією: відділ продажу, складська та транспортна логістика, сервісний цент з ремонту побутової техніки та електроінструменту, бухгалтерія;
Досягнення: перші місця по транспортній, складські логістиці та адмін процесах в регіоні, приросла на 30% в продажах за рік.
Менеджер з продажу авто, рекрутер, помічник генерального директора
з 10.2008 по 06.2012
(3 роки 8 місяців)
ТОВ " Вік-Експо", Рівне (Автобізнес та автосервіс)
Освіта
РДГУ
Вчитель української мови та літератури, практичний психолог, Рівне
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Стаціонар, дипломи з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
Honda Україна – «Підбір персоналу для брендів Honda, Acura»
2013 р.
КМBS – «HR для першої особи», викладач Ярослава Лоянич
2014р.
«HR Director" – Mike Pritula Academy, викладач Майк Притула
2020-2021р.
" Sohina Consulting" - "Інтеграція нових працівників на роки» - Анастасія Сохіна
2020р.
«Міжнародний HR. Підготовка до міжнародної сертифікації aPHRI» Mike Pritula Academy
2021р.
"Побудова сильної команди", - "Бізнес конструктор", К.Куницький, А.Журавель
2022р.
KMBS - "Продажі та сервіс", А.Владичинська, М.Винницький
2018р.
"Кадроленд" - он-лайн платформа для підвищення кваліфікації з управління персоналом
2023 ( підписка)
"Анти школа" - курс англійської. Вивчаю по сьогодні.
2022-по сьогодні
Laba - "People mamagement"
2023
Знання і навички
- Досвід вибору ПЗ, доробку ПЗ під цілі бізнесу
- Employer branding
- Personnel assessment
- Автоматизація hr
- Offboarding
- Recruitment
- Навчання персоналу
- Sintegrum
- E-docs
- User Bitrix24
- Підбір керівного персоналу
- Ведення кадрового обліку
- Користувач 1С
- Побудова HR-бренду
- Онбординг персоналу
- Аналіз метрик рекрутингу
- MS Excel
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Польська — початковий
Рекомендації
Рекомендації надам на вимогу
Додаткова інформація
Готова до форматів офф лайн, он лайн або гібридний. Є власне авто, яке готова використовувати для роботи.
Схожі кандидати
-
HR-керівник, начальник відділу кадрів (HR), PR-менеджер
Рівне -
HR-директор, HRD, HRG, HR-фахівець
Дніпро, Київ , ще 5 міст -
HR manager, керівник HR-відділу, HRD
Дистанційно -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Луцьк, Вінниця , ще 8 міст -
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Київ, Васильків, Дистанційно