Резюме від 20 травня 2024 PRO

Ольга

Рекрутер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець напрямку сервісу та аналізу фінансових операцій.

з 08.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Monobank|Universal Bank, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

- консультування клієнтів по будь-яким питанням стосовно продуктів банку;
- наставництво для нових співробітників;
- обробка алертів з сервісних та карткових транзакцій;
- аналіз та обробка звернень Клієнта щодо питань шахрайства в різних каналах комунікації;
- консультації внутрішніх співробітників, щодо нестандартних кейсів і проблемних ситуацій в питаннях шахрайства та диспутів;
- вирішення конфліктних ситуацій, робота з проблемними клієнтами;
- на цій посаді навчила 12 новачків, які зараз працюють і зростають в компанії;
- мала цікавий досвід в роботі з іноземними клієнтами;
- вдалось вберегти сотні клієнтів від випадків шахрайства та убезпечити їх від фінансових втрат.

Провідний фахівець сектору бізнесу обслуговування фізичних осіб

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
АТ "ПУМБ", Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

- активне залучення нових клієнтів;
- консультація клієнтів, та ознайомлення з продуктами банку, та презентація нових продуктів;
- допомога в користувані терміналом самообслуговування, мобільним додатком ПУМБ Online, а також банкоматом;
- відкриття соціальних карт;
- відпрацювання дзвінків для залучення нових клієнтів;
- продаж кредитних продуктів (карти та кредити готівкою);
- продаж страхових продуктів (в т.ч. Автоцивілка та Зелена карта);
- залучення, оформлення та обслуговування депозитів та поточних рахунків фіз. осіб;
- відправлення міжнародних переказів системи SWIFT;
- робота зі звітністю.
Є досвід виконання обов'язків керуючого відділенням, участі в ревізіях каси, роботи з персоналом, аналізу звітності, та участі на селекторах. А також є досвід відкриття нових відділень, прийняття на роботу нового персоналу і проведення співбесід. Активне залучення до нових відділень нових клієнтів, напрацювання в ньому депозитного та кредитного портфеля.

Заступник керуючого відділенням

з 07.2013 по 10.2014 (1 рік 3 місяці)
ПАТ КБ "Приват Банк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- консультація клієнтів, та ознайомлення з продуктами банку;
- допомога користування банкоматом і терміналом самообслуговування;
- залучення нових клієнтів;
- відкриття дебетових, соціальних карт;
- презентації нових продуктів банку;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- виїзд в організації клієнтів банку, для презентації нового продукту,видачі зараплатних карт і т.д;
- робота в системі online продажу квитків, консультації клієнтів з питань роботи в системі віддаленого доступу Приват 24;
- залучення, оформлення та обслуговування депозитів та поточних рахунків фіз. осіб;
- відправлення міжнародних переказів системи SWIFT. Відправлення і виплата термінових грошових переказів: PrivatMoney,
WesternUnion, MoneyGram та ін .;
- Робота з персоналом, навчання нових співробітників;

Керуючий службою кейтерингу

з 06.2011 по 07.2013 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Донбас Арена", Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

- організація навчальних тренінгів для персоналу та їх проведення;
- контроль роботи персоналу;
- обхід об'єктів з метою перевірки дотримання санітарних норм та порядку;
- регулювання взаємовідносин в команді;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
- робота з необхідною документацією, формування звітності;
- участь у формуванні бюджету.

Освіта

Донецький університет економіки та права

Фінанси та кредит, Донецьк
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс англійської мови рівень A1 Школа "O'key english studio"

2022-2023р.

Знання і навички

Здатність до навчання Пунктуальність Грамотна усна та письмова мова Стресостійкість Ведення переговорів Уміння слухати Комунікабельність Підбір банківського персоналу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Трохи розповім про себе: я цілеспрямована, відповідальна людина, здатна працювати в команді, легко навчаюсь та люблю вивчати щось нове, також на моїх попередніх посадах навчилась бути стресостійкою.
До моїх захоплень та інтересів входить: спорт, прогулянки на велосипеді, образотворче мистецтво та психологія.
Зараз навчаюся в школі англійської мови O'key English studio, закінчила рівень А1 , та вивчаю А2, планую підвищувати рівень знань до В2 і вище, наступною мовою можливо буде турецька, дуже подобається вивчення мови, це як хобі для мене.
Хочу спробувати змінити сферу діяльності, завжди цікавила робота по підбору персоналу, адже тут я зможу застосувати свої сильні сторони: вміння знайти спільну мову з будь-якою людиною, базові знання психології та поведінки людей, вміння виявити потребу людини і підібрати найбільш ефективне рішення для неї.
Хоча в мене поки немає досвіду саме на цій посаді, але є досвід проведення співбесід, підбору персоналу на нові відділення банку у відкритті яких я брала участь.
Готова прикласти максимум своїх зусиль на вивчення та занурення в нову сферу діяльності, планую пройти курси, тренінги.
Також, моє робоче місце обладнане оптоволоконною мережею інтернет та EcoFlow, в наш нелегкий час готова до безперебійної роботи.

Схожі кандидати

Рекрутер
Дистанційно, Ніжин

HR-менеджер
Дистанційно

HR-менеджер
12000 грн, Дистанційно, Краматорськ

Рекрутер
15000 грн, Дистанційно, Київ

HR-менеджер
35000 грн, Дистанційно, Київ

HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: