Резюме від 6 травня 2024 PRO

Карина

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту досліджень, розвитку та маркетингу

з 04.2018 по нині (6 років 1 місяць)
АТ «Молочний альянс», найбільший холдинг України у молочний галузі. 4 заводів. Персонал – понад 2000 осіб., Киев (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•Виконана постановка стратегічних цілей розвитку Холдингу, розроблена глобальна маркетингова стратегія за всіма категоріями, впроваджена система тактичного щорічного маркетингового планування за ключовими KPI.

•Створено підрозділ R&D (досліджень та розвитку) – структура, функціонал, бізнес – процеси, підбор персоналу. За 5 років роботи розроблено та виведено 320 нових продуктів.

•Підготовлена глибинна аналітика ринків із виявленням найбільш ліквідних напрямів розвитку, стратегія входження у нові сегменти. Здійснено вхід до 5 високомаржинальних, інноваційних категорій.

•Проведено ре – брендинг ТМ «Пирятин» (від особистої розробки позиціонування - до проведення SMM та Digital промо). У 2023 - му р. – вихід на щомісячний приріст продажів на 7 - 8%.

•Асортиментна політика – оптимізовано та оновлено товарний портфель під 3 – ма основними брендами Холдингу (по 23 товарним категоріям).

•Цінова політика – розроблено та впроваджено алгоритм формування цін на новинки та поточний асортимент, управління цінами на продукцію Холдингу (за останні 2 роки - приріст рентабельності до 40% за рік).

•Сплановані, підготовлені та проведені численні програми просування, у т. ч. – за кордоном (ATL та BTL, виставки, PR, SMM та Digital промо).

•Завдяки реалізації ефективного комплексу маркетингу - бренд «Яготинське» виведений на лідируючі позиції в Україні – з 11% частки ринку у 2018 році на 17% у 2023 році.

•Внаслідок чіткої маркетингової стратегії, дієвої асортиментної та цінової політиці – Холдинг став лідером по продажам молочної продукції в Україні (частка ринку зросла з 12% у 2018 р. - до 18% у 2023 р.).

Консультант зі стратегичного маркетингу

з 02.2017 по 03.2018 (1 рік 1 місяць)
Приватна практика без утворення юридичної особи, Київ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•Стратегічний маркетинг (молочна галузь) – організовано проведення загальнонаціональних досліджень «Омнібус»; підготовлено комплексний аналіз ринку плавленого сиру України; розроблено маркетингову стратегію по категорії (у т. ч. - асортиментну та цінову політику).

•Проектний менеджмент (ресторанний бізнес) – проведено аналіз ринку Києва у сегменті ресторанів «кавказької кухні»; розроблено позиціонування та назва мережі ресторанів; підготовлені всі креативні роботи та програма відкриття, бюджет просування ресторану.

Директор з маркетингу та розвитку

з 04.2014 по 11.2016 (2 роки 7 місяців)
ТОВ «Тайфун 2000», Харків (Харчова промисловість)

Результати за період:

•Бренд «Пікнік – меню»: розроблена та реалізована стратегія бренду; виведено 2 нових СКЮ та PL для «АТБ»; проведено РК у містах – мільйонниках (оборот збільшен на 40%, рентабельність - на 40%, чистий прибуток – на 28%).

•Розроблені та впроваджені бізнес – процеси: виведення нового продукту; коригування ціни на продукцію.

• Інновації: розроблені стратегії для нових продуктів: паштети, рибні олії, ковбаси, салати; участь у конкурсі інновацій «Екотрофелія» (Німеччина).

•Трейд - маркетинг: підготовлено положення компанії з трейд - маркетингу; стандарти мерчендайзингу; проведені дегустації та BTL – акції (дистрибуція збільшена на 45% - у мережах та на 30% - у роздробі).

Директор з маркетингу

з 09.2010 по 02.2014 (3 роки 5 місяців)
ТОВ «ДПФ» (Донецька область), кондитерські вироби та снеки., Краматорськ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•В Україні – частка ринку за категорією «халва» збільшена з 40 до 55% - виведення на лідируючі позиції, обсяг продажів зріс на 60%, нумерична дистрибуція – на 35%, чистий прибуток збільшено на 90%.

•Вихід на ринок СНД – «зайнята» 24% – я частка ринку (категорія «халва»).

•Категорія «насіння» - проведено ре – лонч ТМ «Золоте серце», розроблено та запущено унікальний для України продукт – «футбольне насіння», загальний обсяг продажів зріс на 50%.

•Розроблені та запущені бренди в категоріях «солодке драже» та «снеки» (інноваційні продукти).

Засновник/Директор (власний бізнес)

з 06.2008 по 08.2010 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Служба комфорту», клінінгові послуги., Донецьк (Послуги для населення та бізнесу)

Результати за період:

•Самостійна організація, запуск та контроль роботи фірми – з «нуля»

•«Завоювання» великої кількості постійних лояльних клієнтів – понад 70% повторних звернень до компанії після виконання першого замовлення

•Динамічне нарощування прибутку – протягом 8 місяців після запуску (до 30% щомісяця)

Директор зі стратегічного маркетингу

з 02.2006 по 03.2008 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Інтеррибфлот - Україна», рибні консерви та червона ікра., Київ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

• Розроблено та запущено у виробництво бренд «Морська колекція»; за 5 місяців «зайнято» 27% ринку елітних рибних консервів України.

• «Аквамарин» - виведена серія «Де – люкс», проведена РК в Україні та СНД; знання та споживання бренду збільшено на 30% та 25% відповідно.

•Розроблена та запущена у виробництво категорія «Червона ікра» (з «нуля»), за 3 місяці «зайнято» 24% ринку України.

•Трейд – маркетинг – побудовано підрозділ та весь механізм роботи «з нуля» (85 осіб); проведено понад 8 000 BTL - акцій для споживачів та 2 500 – для торгового каналу.

•Сумарну частку ринку корпорації в Україні збільшено з 45% до 65%, у СНД – з 20% до 35%, нумерична дистрибуція зросла із 55% до 85%

Директор з маркетингу та розвитку

з 09.2004 по 02.2006 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «АТБ – Маркет», найбільша мережа дискаунтерів в Україні, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Результати за час роботи:

•Розроблена та впроваджена комплексна стратегія повного переведення мережі у формат «м'якого дискаунтеру».

•Розроблена «з нуля» та запущена програма PL, виведено 8 ТМ.

•Створена та введена система оцінки об'єктів для відкриття магазинів, завдяки якій точність прогнозу товарообігу зросла до 85%.

•Підготовлена нова асортиментна політика та концепція мерчандайзингу.

•Успішно відкрито 28 магазинів, затверджено 40 об'єктів для відкриття.

•Товарообіг магазинів, що діють, зріс у середньому на 28%,

Освіта

Донецький економіко – гуманітарний інститут

Менеджмент ЗЕД, Донецк
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Червоний диплом спеціаліста міжнародної економіки

Додаткова освіта та сертифікати

"Effective Sales", "Mercury Globe Ukraine"; "Retail management", "Lidl school", Germany

2001 - 2010

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК MS PowerPoint Windows Adobe Photoshop CorelDRAW Adobe Illustrator Управление продажами Adobe Стратегический маркетинг Графика Рисование Бренд - менеджмент Трейд - маркетинг Продвижение и комплексные рекламные кампании Управление качеством продукции Стратегический маркетинг, бренд - менеджмент Разработка новых продуктов Ассортиментная и ценовая политика - до 5 000 СКЮ Трейд - маркетинг (любые мероприятия) Управление маркетингом, рекламой и PR

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички:

Управління маркетингом, рекламою та PR (сумарно – понад 25 років досвіду):
• Масштабний управлінський досвід – організація роботи підрозділів до 130 осіб
• Усі види маркетингових досліджень, оцінка інвестиційної привабливості ринків, виявлення найбільш перспективних ринкових ніш, аналіз споживчих трендів
• Стратегічне та тактичне планування (у т. ч. – для «захоплення» зовнішніх ринків, диверсифікації бізнесу, освоєння нових напрямків, запуску нових виробництв тощо)
• Розробка та впровадження бізнес – процесів (наприклад – багаторівневі системи управління якістю, розробка та запуск нових продуктів на ринок тощо)
• Ефективне управління товарними портфелями – до 5 000 СКЮ (визначення оптимального розміру та структури асортименту – максимально ліквідних позицій, джерела прибутку від кожного продукту, оптимізація відповідно до міграції попиту, виведення інновацій)
• Розробка та виведення нових продуктів (у тому числі – входження до інноваційних для компанії товарних категорій)
• Формування та управління ціновою політикою (забезпечення позитивної динаміки рентабельності та конкурентоспроможності продукції)
• Комунікаційна стратегія – всі види ATL (ТВ – зйомки та прокат роликів, медіабаїнг в Україні та СНД; преса, ООН, радіо тощо) та BTL (міжнародні виставки, ярмарки, програми лояльності, акції, національний PR, Events, спонсорство, POSM, Інтернет – маркетинг, сайти, SEO, SMM, Digital promo) – з прогнозом ефективності від проведення заходу

Бренд – менеджмент (сумарно – понад 25 років досвіду):
• Власний ефективний алгоритм розробки брендів з «нуля» - від позиціонування та неймінгу та до - стратегії просування в ТТ (особова розробка та виведення 17 брендів – лідерів у своїх сегментах в Україні та СНД – «Аура», «Сонечко», «Ікорка» , "Морська колекція", "Блакитна лагуна", "Солодка колекція", "Богатирські", "Вперед, Шахтар!", "Royal Sweets" і т. д.)
• Управління брендами на всіх етапах ЖЦП, методики інтенсивного нарощування ринкової частки, ре – позиціонування та ре – брендинг – Україна та СНД («Аквамарин», «Смак», «Ризьке золото», «Gala», «Пікнік – меню», « АТБ – Маркет» і т. д.)

Трейд – маркетинг та управління продажами (сумарно – понад 17 років досвіду):
• Побудова з «нуля» та управління підрозділом трейд - маркетингу (до 85 осіб)
• Усі види трейд – маркетингових заходів просування (промо, дегустації, лотереї, консультації тощо) – максимально ефективне проведення у всіх типах ТТ, у т.ч. – у СНД
• Мерчендайзинг – від вироблення стандартів за категоріями ТТ до механізму контролю виконання цих стандартів у регіонах, системи логістики тощо.
• Управління продажами – побудова дистрибуції в Україні; методики планування продаж; звітність та мотивація; KPI; методики нарощування швидкості «продажу продукту з полиці»
• Ефективні методики нарощування нумеричної та виваженої дистриб'юції (у т. ч. – програми лояльності для всіх рівнів каналу збуту)
• Підготовка, запуск в експлуатацію та організація ефективної роботи фірмового роздрібу

Особисті якості: високий рівень маркетингової інтуїції та «почуття» ринку, системне аналітичне мислення, орієнтація на приріст прибутку – як на результат роботи, самомотивація та цілеспрямованість, комунікабельність, високий рівень самостійності та відповідальності, ініціативність, конструктивність, чесність, яскраві якості лідера та організатора .

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Chief Marketing Officer
100000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно

Head of marketing
Київ

Керівник відділу маркетингу
140000 грн, Київ

Head of digital marketing
Київ

Head of digital marketing
Київ, Дистанційно

Директор з маркетингу
Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: