Леонід
Фахівець роботи з клієнтами, 50 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1542620
Досвід роботи
Провідний економіст
з 01.2018 по нині
(6 років 3 місяці)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
робота з агрохолдингами, середнім та малим бізнесом. Моніторинг, обстеження, аналітика та оцінка заставного майна. Акредитація складських приміщень та елеваторів. Аналіз стану посівів. Підготовка звітів щодо стану та актуальності застави, платоспроможності і діяльності клієнта.
Додаткова освіта та сертифікати
Навчальниний центр "Зовнішторгвидав". Тендери.
2015 р.
Сюрвеєрські курси
2017
Знання і навички
Знання мов
Англійська — вище середнього
Інвалідність
Третя група.
Додаткова інформація
Резюме
П.І.П.: Стрихар Леонід Анатолійович
Дата народження: 22.01.1983р.
Національність: Українець
Сімейний статус: одружений, маю сина.
Домашня адреса: Київська обл. смт. Глеваха
Телефон: [
Навчання: 2000-2003 – Київський національний лінгвістичний університет
2003-2006 – Київський муніципальний педагогічний університет Філологічний ф-т. Спеціаліст.
2007-2011 – Білоцерківський національний аграрний університет Агрономічний ф-т. Спеціаліст.
Курси,тренінги,сертифікати
•Вантажний сюрвеєр, сюрвеєрські послуги – Одеський Національний морський університет. 2017 рік
•Тендерні закупівлі в Україні – Зовнішторгвидав, Міністерство економіки України. 2014, 2015 роки
Досвід роботи:
•Провідний економіст по роботі з підприємствами агросектору
BNP PARIBAS GROUP
січень 2018 — по теперішній час
Посадові обов'язки – робота з агрохолдингами, середнім та малим бізнесом. Моніторинг, обстеження, аналітика та оцінка заставного майна. Акредитація складських приміщень та елеваторів. Аналіз стану посівів. Підготовка звітів щодо стану та актуальності застави, платоспроможності і діяльності клієнта.
•Менеджер з продажу
Єврофінс Агро Тестінг Україна
вересень 2016 — січень 2018
Посадові обов'язки - залучення нових клієнтів, організація переговорів та зустрічей, підготовка презентацій, комерційних пропозицій, укладання договорів, підготовка рахунків, оформлення та відправка зразків для лабораторних досліджень. участь у конференціях та виставках.
•Гол. спеціаліст відділу закупки та реалізації насіння
ДП «Держрезервнасінфонд України»
липень 2011 — вересень 2016
Посадові обов'язки - закупівля та реалізація насіння. Польове інспектування, аналіз стану посівів, умов зберігання насіння, аналіз ринку с/г культур, укладання договорів поставки, зберігання, сортозаміни, участь в засіданнях комісій з атестації насін- та елітгоспів; акредитація та атестація насіннєвих лабораторій; проведення тендерних закупівель. Робота з Держсільгоспінспекцією, МінАППУ. Залучення нових клієнтів
•Гол. інженер-метролог, гол. агроном з насінництва
Київська обласна державна насіннєва інспекція
березень 2007 — липень 2011
Посадові обов'язки - забезпечення функціонування лабораторій обласної та районних інспекції (атестації, акредитація, повірка та атестація ЗВТ і ВО), забезпечення функціонування технічних засобів інспекцій області (орг. техніка, автомобілі, програми з виписки сертифікатів та передачі інформації і т.д.), організація виставок, проведення презентацій, участь у проведенні польового інспектування, аналіз стану посівів, урожайності с/г культур.
•Продавець-консультант
«Ельф 2005» ( Retail)
липень 2006 — березень 2007
Посадові обов'язки - продаж непродовольчих товарів високої цінової категорії, робота з постачальниками, організація акцій, проведення презентацій, робота з корпоративними клієнтами, виконання планів, навчання стажерів, робота зі складом ТМЦ
•Офіс-менеджер, помічник директора, перекладач
«Алма-Ата ФЗІ Трейдінг»
лютий 2006 — липень 2006
Посадові обов'язки - помічник директора, переклад документації, підготовка презентацій, проведення переговорів, ведення документації.
•Продавець - консультант
«Berghoff» (Retail)
червень 2005 — лютий 2006
Посадові обов'язки - організація та проведення презентацій, виконання плану продажів, робота з корпоративними клієнтами, ведення складу ТМЦ
•Адміністратор нічного клубу
Нічний клуб «Магнат»
червень 2004 — грудень 2004
Посадові обов'язки – відкриття закладу, організація роботи, контроль ТМЦ, організація тематичних вечірок, реклама закладу.
Ділові якості
Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді
Схожі кандидати
Фахівець роботи з клієнтами
Київ, Черкаси, Дистанційно
Фахівець роботи з клієнтами
Київ, Дистанційно
Фахівець з закупівель, укладання договорів, по роботі з клієнтами
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
30000 грн, Київ
Фахівець по роботі з клієнтами
Київ, Дистанційно
Фахівець по роботі з клієнтами
20000 грн, Київ, Боярка
,
ще 2 міста