• PRO

Крістіна

L2 Support Specialist, 30 000 грн

Вид зайнятості: повна
Вік: 24 роки
Місто проживання: Харків
Готовий працювати: Дистанційно
Вид зайнятості:
повна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Representative

з 01.2025 по нині (9 місяців)
Zionix, Дистанційно (IT)

- Консультація клієнтів у чаті та по електронній пошті
- Аналіз звернень, визначення типу проблеми та передача складних кейсів у суміжні відділи
- Використання внутрішніх систем та інструментів для обробки запитів: HelpDesk, LiveChat, Jira, внутрішні CRM та back-office панелі
- Перевірка статусу транзакції, бонусів, ігрових аккаунтів через адміністративну панель
- Ведення звітності у внутрішніх системах та дотримання SLA
- Забезпечення високої якості обслуговування та дотримання політик компанії щодо конфіденційності даних

Direct-менеджер

з 02.2024 по 08.2024 (6 місяців)
Expert, онлайн-школа, Дистанційно (Освіта, наука)

- Обробка вхідних тепих заявок у листуванні, аудіо спілкуванні
- Консультація клієнтів по освітнім курсам та доведення клієнта до продажу
- Виконання плану продажу

Освіта

Державний вищий навчальний заклад "Харківський коледж текстилю та дизайну"

Дизайн, Харків
Середня спеціальна, з 2018 по 2021 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа SHENDRICOV EDUCATION “UI/UX Designer”

2020, 3 місяці

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • LiveChat
  • Bac
  • Back-office панелі
  • Обробка запитів і тікетів
  • Jira
  • ServiceDesk
  • Аналітичне мислення
  • Уважність
  • Базове розуміння платіжних процесів і верифікації
  • MS Excel
  • Google Sheets
  • Відповідальність та самостійність у роботі
  • Аналітичний підхід до вирішення задач
  • Робота в команді
  • Стресостійкість
  • Готовність до навчання

Додаткова інформація

Маю досвід роботи у службі підтримки (L1) у сфері iGaming/IT, добре знайома з внутрішніми системами, обробкою запитів та аналітикою. Хочу розвиватися у напрямку L2 Support / Back-office, де можу застосувати аналітичні навички та увагу до деталей для вирішення внутрішніх кейсів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: