Сервіс пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/15741574/
Менеджер з логістики
Розглядає посади:
Менеджер з логістики, Диспетчер
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Лапановська Анастасія Віталіївна
Вік: 22 роки
Місто проживання: Одеса
Контактний телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Посада: менеджер з продажу логістичних послуг
Період роботи: вер. 2024 — жов. 2025
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів. Напрацювання особистої бази. Презентація компанії. Ведення переговорів з клієнтами як онлайн, так і офлайн на персоналізованих зустрічах, складання пропозицій відповідно потреб. Робота з запереченнями.
• Залучила щонайменше 9 нових великих клієнтів, розширивши клієнтську базу компанії.
• Обробляла заявки з імпорту:
• Морське фрахтування: здійснювала букінг, вела комунікацію з китайськими агентами, готувала договори, FCL та LCL вантажі
• Автоперевезення (контейнеровози, тенти): перевезення, повний супровід процесу – від завантаження до розвантаження; координувала водіїв та контролювала виконання кожного етапу.
• Організовувала митне оформлення вантажів, взаємодіяла з брокерами.
• Вела документацію: CMR, домашні коносаменти, заявки на перевезення, договори.
• Забезпечувала ефективну комунікацію між усіма учасниками процесу: операційні менеджери, диспетчери, митні брокери, бухгалтери, юристи.
• Готувала звітність щодо виконаних послуг та операцій.
• Підтримувала клієнта під час перевезення, надаючи регулярну інформацію про статус контейнеру, вирішувала форс-мажорні ситуації.
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: трав 2024 - вер 2024
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів.
• Навички відмінної презентації компанії .
• Вільне ведення переговорів з клієнтами та складання персоналізованих пропозицій відповідно до їхніх потреб.
• Вміння працювати з запереченнями.
• Працювала із CRM-системою для обліку клієнтів, аналізу конверсій та побудови звітності.
• Координація, підтримка та наставництво нових менеджерів .
•
Освіта
Навчальний заклад: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Назва спеціальності: "081 Право".
Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, галузь знань "Право", спеціальність "Право".
Період навчання: вер 2019 - лип 2024
Перелік ключових вміннь та навичок:
1. Комунікативні навички (вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, партнерами, навички ведення переговорів, професійне володіння техніками активного слухання та адаптація стилю спілкування до потреб співрозмовника).
2. Організація та управління процесами (організація роботи з великою кількістю учасників процесу, планування та контроль термінів доставки товарів, забезпечення своєчасності виконання завдань).
3. Продажі та клієнтоорієнтованість (навички активного пошуку клієнтів і створення бази контактів, вміння аналізувати потреби клієнтів та пропонувати індивідуальні рішення, розвиток довгострокових відносин із клієнтами, закриття угод і досягнення фінансових цілей завдяки вмілому переконанню та презентації продуктів/послуг).
4. Технічні навички (робота з 1С, Nitro Pro, CRM системами, впевнене володіння офісними програмами (Excel, PowerPoint, Word).
5. Робота з командою (вміння будувати робочі відносини всередині команди та з партнерами, делегування завдань та координація роботи інших учасників процесу, навички мотивації команди для досягнення спільної мети.
6. Гнучкість (швидке вирішення форс-мажорних ситуацій у логістиці, пошук альтернативних рішень для забезпечення виконання замовлень, гнучка адаптація до змін у запитах клієнтів чи умов ринку.
Вік: 22 роки
Місто проживання: Одеса
Контактний телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи
Посада: менеджер з продажу логістичних послуг
Період роботи: вер. 2024 — жов. 2025
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів. Напрацювання особистої бази. Презентація компанії. Ведення переговорів з клієнтами як онлайн, так і офлайн на персоналізованих зустрічах, складання пропозицій відповідно потреб. Робота з запереченнями.
• Залучила щонайменше 9 нових великих клієнтів, розширивши клієнтську базу компанії.
• Обробляла заявки з імпорту:
• Морське фрахтування: здійснювала букінг, вела комунікацію з китайськими агентами, готувала договори, FCL та LCL вантажі
• Автоперевезення (контейнеровози, тенти): перевезення, повний супровід процесу – від завантаження до розвантаження; координувала водіїв та контролювала виконання кожного етапу.
• Організовувала митне оформлення вантажів, взаємодіяла з брокерами.
• Вела документацію: CMR, домашні коносаменти, заявки на перевезення, договори.
• Забезпечувала ефективну комунікацію між усіма учасниками процесу: операційні менеджери, диспетчери, митні брокери, бухгалтери, юристи.
• Готувала звітність щодо виконаних послуг та операцій.
• Підтримувала клієнта під час перевезення, надаючи регулярну інформацію про статус контейнеру, вирішувала форс-мажорні ситуації.
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: трав 2024 - вер 2024
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів.
• Навички відмінної презентації компанії .
• Вільне ведення переговорів з клієнтами та складання персоналізованих пропозицій відповідно до їхніх потреб.
• Вміння працювати з запереченнями.
• Працювала із CRM-системою для обліку клієнтів, аналізу конверсій та побудови звітності.
• Координація, підтримка та наставництво нових менеджерів .
•
Освіта
Навчальний заклад: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Назва спеціальності: "081 Право".
Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, галузь знань "Право", спеціальність "Право".
Період навчання: вер 2019 - лип 2024
Перелік ключових вміннь та навичок:
1. Комунікативні навички (вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, партнерами, навички ведення переговорів, професійне володіння техніками активного слухання та адаптація стилю спілкування до потреб співрозмовника).
2. Організація та управління процесами (організація роботи з великою кількістю учасників процесу, планування та контроль термінів доставки товарів, забезпечення своєчасності виконання завдань).
3. Продажі та клієнтоорієнтованість (навички активного пошуку клієнтів і створення бази контактів, вміння аналізувати потреби клієнтів та пропонувати індивідуальні рішення, розвиток довгострокових відносин із клієнтами, закриття угод і досягнення фінансових цілей завдяки вмілому переконанню та презентації продуктів/послуг).
4. Технічні навички (робота з 1С, Nitro Pro, CRM системами, впевнене володіння офісними програмами (Excel, PowerPoint, Word).
5. Робота з командою (вміння будувати робочі відносини всередині команди та з партнерами, делегування завдань та координація роботи інших учасників процесу, навички мотивації команди для досягнення спільної мети.
6. Гнучкість (швидке вирішення форс-мажорних ситуацій у логістиці, пошук альтернативних рішень для забезпечення виконання замовлень, гнучка адаптація до змін у запитах клієнтів чи умов ринку.
Схожі кандидати
-
Logistics specialist
Дистанційно -
Logistics coordinator
Одеса -
Менеджер з логістики
Дистанційно -
Менеджер по логистике
15000 грн, Одеса -
Помічник менеджера ЗЕД, логіст
Київ, Дистанційно -
Диспетчер-логист грузоперевозок, бухгалтер по первичке
Дніпро, Дистанційно