• Файл

Денис Ветеран

Аналітик, економіст, керівник проєктів

Розглядає посади: Аналітик, економіст, керівник проєктів, Менеджер програми лояльності, Керівник відділу, Керівник складу, Ризик-менеджер, Project-менеджер, Фінансовий фахівець, Керівник операційної ефективності, Керівник відділу постачання, Менеджер ресторану
Вік: 40 років
Місто: Львів
Розглядає посади:
Аналітик, економіст, керівник проєктів, Менеджер програми лояльності, Керівник відділу, Керівник складу, Ризик-менеджер, Project-менеджер, Фінансовий фахівець, Керівник операційної ефективності, Керівник відділу постачання, Менеджер ресторану
Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АРКАТОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ

м. Львів – ВПО з міста Маріуполя
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 18.11.1985 р.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ
Департамент з питань економіки Маріупольської міської ради
Листопад 2018- по т.ч.
Начальник відділу економічного аналізу підприємницького потенціалу
• Реалізація проєктів із залучення приватних інвестицій, грантової допомоги, Державно-приватного партнерства, проведення інвестиційних конкурсів, зокрема у сфері будівництва житлових комплексів
• Участь у створенні стратегічних аналітичних документів:
• Інвестиційний паспорт громади
• Стратегія Маріуполя 2030
• Fast Recovery Plan
• Економічна візія міста Маріуполь до 2040 року
• Консолідація макроекономічних показників міста, підготовка аналітичних звітів
• Участь у гуманітарних програмах міста, зокрема ініціативах «ЯМаріуполь»: пошук донорів, формування заходів
• Участь у реалізації проєктів у партнерстві з міжнародними та місцевими організаціями:
• Створення Центру підтримки МСБ: розробка концепції, організація відкриття, запуск операційної діяльності
• Розбудова Індустріального парку: формування концепції, пошук інвесторів, оформлення документації
• Створення та реалізація двох муніципальних грантових конкурсів для підтримки підприємництва
• Реалізація грантового проєкту FCDO «Школа відновлення громад»:
• Подача грантової заявки, отримання фінансування
• Укладання договорів з контрагентами
• Моніторинг виконання, формування звітності
• Реалізація міжнародного освітнього проєкту з навчання ВПО та ветеранів кулінарному мистецтву у Франції:
• Відбір претендентів, формування команд
• Організація логістики, супровід подорожі
• Моніторинг процесу навчання, підготовка звітності
• Реалізація проєкту з оцінки шкоди, завданої місту Маріуполь внаслідок збройної агресії РФ:
• Аналіз пошкоджень понад 40 000 об’єктів за фото, відео та супутниковими знімками
• Координація роботи команди до 10 осіб
• Формування аналітичної ГІС-бази, презентаційних матеріалів та розрахунків
• Формування та адміністрування бази платників податків міста (понад 25 000 контрагентів):
• Структуризація даних, аналітична звітність, підтримка актуальності бази
• Залучення нових компаній до міста, підтримка відкриття нового бізнесу

Липень 2015 – Липень 2018
Військова служба у складі сил та засобів забезпечення АТО на території Донецької області

ПАТ “Перший Український Міжнародний Банк” Регіональний центр в м. Маріуполі
Вересень 2006 – Серпень 2018
Провідний спеціаліст відділу забезпечення діяльності
• планування та аналіз витрат регіонального центру та відділень на наступний рік та поточний контроль витрат;
• ведення роботи з постачальниками та підрядчиками (пошук, проведення конкурсів та тендерів, оформлення договорів, оплата рахунків, контроль за дебіторською заборгованістю);
• розвиток мережі (планування витрат на відкриття, пошук місць розміщення нових відділень та банкоматів, контроль за проведенням робіт з ремонту та реконструкції, оформлення та подальший супровід договорів оренди та комунальних послуг);
• здача вільних приміщень банка в оренду (пошук, оформлення договорів, розрахунок та надання орендаторам рахунків та актів виконаних послуг);
• організація та контроль роботи автомобільного транспорту банку (закупка палива та контроль за його витратами, планування та організація ремонтів та ТО, звітність).

ОСВІТА
вересень 2002 р. – червень 2007 р.
ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» за
спеціальністю «менеджмент організації»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
• MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) — досвідчений користувач
• Excel — впевнене володіння формулами, зведеними таблицями, аналітикою, VBA
• 1С — досвідчений користувач (бухгалтерія, управління, аналітика)
• PowerPoint — створення презентацій, аналітичних слайдів, візуалізацій
• GIS-програми — досвід роботи з геоінформаційними системами (оцінка пошкоджень, просторовий аналіз)
• Canva, Figma — базові навички для створення презентаційних матеріалів
• Google Workspace — робота з документами, таблицями, формами, спільна робота
• Zoom, Google Meet, MS Teams — організація онлайн-нарад, презентацій, координація команд
• Висока здатність до навчання та освоєння нових цифрових інструментів
• Аналітичне та логічне мислення, системний підхід
• Комунікабельність, вміння вести діловий діалог
• Дипломатичність, відповідальність, орієнтація на результат
• Навички стратегічного планування, управління командами та координації проєктів
• Вміння працювати в умовах багатозадачності та стресу
ЗНАННЯ МОВ

Українська — вільне володіння
Англійська — базовий рівень
ІНШЕ

Маю статус учасника бойових дій, одружений, маю 2 дітей. Маю водійські права категорії B (в даний час відновлюю), можливі відрядження. В даний час заброньований.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: