Резюме від 28 квітня 2024 PRO

Олег

Менеджер з продажу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Майстер зміни цех виробництва паперу

з 06.2016 по 04.2023 (6 років 10 місяців)
Меблева фабрика ТОВ «Укрюг», Біла Церква (Енергетика)

Обов'язки:
–Керував процесом виробництва на території цеху паперу.
-Давав вказівки, та забезпечував виконання співробітниками поставлених на виробництві завдань.
-Контролював точність та своєчасність виконання робіт працівниками на робочіх місцях, коригував їх роботу.
-Визначав причини та фактори порушення виробничих процесів та проводив їх ліквідацію.
-Узгоджував з начальником фабрики, плани та завдання на день та тиждень.
-Доносив план і завдань робітникам у бригадах.
-Складав графік ремонту та технічного обслуговування, узгоджував з керівником виробництва плани та реалізацію ремонтів.
-У разі поломки обладнання, знаходив методи та можливості екстреного ремонту на ходу, або при зупинці лінії. (У підпорядкуванні слюсаря та електрики).
-Вносив пропозиції щодо модернізації робочих процесів, з метою збільшення якості продукції, що випускається.
-Контролював отримувану сировину від постачальників (Вага, чистоту, вологість).
-Контролював дотримання робочих правил з техніки безпеки на робочих місцях, проводив інструктаж.
-Вів табель робочого часу.

Керівник відділу продажу

з 07.2013 по 04.2016 (2 роки 9 місяців)
ТОВ «АГРОКОМП» країна Росія, Белгород (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
- Координував та розробляв перспективу планів зі збуту продукції, прогнозував та становив норми складських запасів за позиціями запчастин.
- керував роботою виробничих цехів, зварювального, фарбування, та ділянки складання.
-організовував злагоджену роботу, та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів.
- Співпрацював з митницею в оформленні імпортних операцій.
- вирішував питання щодо фінансово-економічної та господарської діяльності підприємства.
- проводив переговори від імені підприємства з контрагентами підприємства щодо господарських та фінансових угод.
- готував та укладав договори між торгуючими організаціями.
- Керував діяльністю з контролю зберігання, транспортування та збуту продукції.
Причина звільнення з місця роботи: За сімейними обставинами.

. Завідувач магазину

з 06.2007 по 10.2012 (5 років 4 місяці)
СПД «Дуб», Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Роздрібна торгівля автозапчастинами, авто інструментами, аксесуарами, маслами, паливно-мастильними матеріалами для вантажних та легкових авто.
Обов'язки:
- організація та контроль торгівлі в магазині;
- керівництво персоналом (5 співробітників);
- складання замовлень по товару на закупівлю в магазин, та на замовлення клієнту;
- прийом товару на склад магазину, відпуск покупцям.
- аналіз обсягів продажу та якості обслуговування клієнтів;
- вирішення різних питань з контролюючими та дозвільними
органами;
- контроль обліку руху товарів та грошових коштів.
- звітність керівнику.
Причина звільнення з місця роботи: За власним бажанням.

Директор магазину.

з 10.2004 по 04.2007 (2 роки 6 місяців)
ВП «Меджик» Мережа магазинів побутової техніки «Стиплер», Фастів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- організація фінансово-господарської діяльності магазину відповідно до чинного
законодавством України;
- організація та контроль роботи персоналу (штат 12 співробітників, т. ч. підбір, навчання, мотивація,
формування команди, контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій, проведення
атестацій);
- створення всіх умов для виконання планів продажів відділами і магазином загалом, контроль їх дотримання;
- вирішення різних питань з технічними службами, з контролюючими та дозвільними органами;
- Проведення маркетингових досліджень продажу окремих груп товарів у закріпленому регіоні;
- аналіз обсягів продажу та якості обслуговування відвідувачів;
- розробка та проведення акцій у магазині;
- Контроль обліку переміщення товарів зі складу на магазин, з магазину на склад та по мережі наших магазинів;
- вирішення питань щодо клієнтських гарантійних та післягарантійних ремонтів.
- Проведення рекламних акцій, співпраця з рекламними компаніями;
- Ведення документації, сувора звітність.
Досягнення:
Підвищення рейтингу магазину у місті та прилеглої території (організація реклами, реорганізація відділів, проведення маркетингових досліджень, впровадження нових товарних позицій, розробка та проведення акцій).
Провів роботу з поліпшення зовнішнього вигляду довіреного мені магазину (Зовнішня реклама на банері, Зовнішнє вуличне освітлення, будівництво підвального складу та встановлення ліфтової шахти тощо).Пошук нових партнерів (покращення умов кредитування), створення умов забезпечення максимальної продуктивності праці співробітників магазину).
Результат – збільшення середнього місячного обсягу продажів на – 35%.
Причина відходу з місця роботи: Зміна директора мережі компанії (скороченням кількості магазинів у регіонах).

Завідувач відділу теле-аудіо-відео-техніки

з 12.2003 по 10.2004 (10 місяців)
ТОВ «Легіонер» Мережа супермаркетів електроніки "Стиплер" м. Біла Церква., Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- Консультація покупців;
- Розміщення товару, оформлення вітрин;
- Організація роботи у відділі;
- керівництво персоналом 5 осіб (навчання, стажування, контроль проходження випробувального терміну);
- інвентаризація;
- доведення працівникам відділу необхідної інформації (акції, умови кредитування);
- Контроль за відповідністю цін у прайс-листах та цінах на товар;
- Аналіз цін конкурентів;
- Контроль виконання плану відділом;
- Складання графіка роботи відділу.
Досягнення:
Переклад на вищу посаду.
Причина звільнення з місця роботи: Перехід на посаду директора магазину.

Завідувач комплексу розваг та відпочинку "Німецький мисливець"

з 04.2002 по 08.2003 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Тріоква», Біла Церква (Готельно-ресторанний бізнес)

Комплекс розваг та відпочинку. (кафе, більярд, сауна)р. Біла Церква.
квітень 2002-серпень 2003р.
Обов'язки:
- організація фінансово-господарської діяльності закладу відповідно до чинного
законодавством України;
- організація та контроль роботи персоналу - 20 осіб (в т.ч. підбір, навчання, мотивація, формування
команди, контроль виконання функціональних обов'язків та інструкцій.
- Вирішення різних питань з технічними службами, госп. завдань;
- вирішення різних питань з контролюючими та дозвільними органами;
- аналіз обсягів замовлень та якості обслуговування відвідувачів;
-Контроль обліку руху товарів та . коштів;
- Організація проведення прийомів на високому рівні;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- закупівля продуктів, інвентарю, устаткування (робота з постачальниками за групами товару, підписання договорівна постачання);
- організація та контроль підтримки всіх санітарних та техн. норм на довіреному мені об'єкті;
- Ведення документації. Досягнення:
Брав участь у розробці планів нових ідей та брав безпосередню участь у їх втіленні з метою підвищення статусу закладу (жива музика, більярд, сауна). Займався організацією та контролем будівництва сауни у підвальному приміщенні, запустив її у роботу. Співпрацював із дизайнерами інтер'єру.
Результат – створення комплексу нових послуг для відпочинку та розваги клієнтів, як наслідок – збільшення кількості відвідувачів та прибутковості закладу.
Причина зміни місця роботи: Звільнення за власним бажанням, причина – зміна власника закладу.

Менеджер відділу продажу

з 09.2001 по 04.2002 (7 місяців)
ТОВ «АГРОС-ТОРГ ЛТД», Біла Церква (Сільське господарство, агробізнес)

Торгівля с/г технікою, посівним матеріалом, хім. препаратами та супутніми товарами.
Обов'язки:
- продаж с/г техніки, посівного матеріалу, хім. препаратів;
- територіальний пошук збуту, переговори, укладання договорів, співробітництво з Німеччиною, Білоруссю;
- Складання договорів, укладання контрактів;
- співробітництво та переробка продукції, елеватор, круп-завод;
- ведення документації, складання звітів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- робота з митницею.
Досягнення:
Перехід на вищу посаду.
Причина зміни місця роботи: Призначений на посаду Завідівача в кафхе "Німецький мисливець" (один і той же власник).

Освіта

Білоцерківський Державний Аграрний Університет"

Спеціальність: «Ветеринарна медицина»., Белая Церковь
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)

. Каховський сільгосп технікум «Мінсільгосп-продукт».

Спеціальність: "Ветеринарна медицина", Каховка
Середня спеціальна, з 1982 по 1996 (14 років)

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Тренінги
„Керівництво персоналом”, „Психологія продажів у роздробі”.
Додатково Маю права категорії "В".
Особисті ділові якості
Працюю на досягнення поставлених завдань. Вмію організувати роботу в колективі, знаходжу підхід до людей, маю навички ділового спілкування, швидко орієнтуюсь і знаходжу вихід зі складних ситуацій, легко навчаюсь, ціную ділових партнерів та колектив з яким працюю, вмію працювати з обсягом інформації.
Контактна інформація
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Будинок. адреса (прописка): Київська обл. м. Біла Церква, Василя Стуса 70 кв. №1.
Побажання
Сподіваюся, мої знання, досвід та особисті ділові якості принесуть користь Вашій Організації.
З повагою Гетін Олег Валерійович

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
40000 грн, Біла Церква

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, адміністратор
20000 грн, Біла Церква

Маркетолог, менеджер по продажам
20000 грн, Біла Церква, Київ, Дистанційно

Менеджер з продажу
Біла Церква

Менеджер з продажу
Біла Церква

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: