Резюме від 5 лютого 2013

Юлия

Менеджер по работе с клиентами, 1 800 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Бердичів
Готовий працювати:
Бердичів, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Жиганова Юлія Вікторівна

Житомирська обл. м. Бердичів
вул. Свердлова б. 67, кв.00
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Заміщення вакантної посади ______________________
Освіта:
-у 2005 р. закінчила школа-ліцей-гімназію № 4
-у 2006 р. закінчила Кримський республіканський професійно-технічний навчальний заклад
«Євпаторійське професійно-технічне будівельне училище» і здобула професію секретаря керівника (організації, підприємства, установи)
-у 2011 р. закінчила Приватний вищий навчальний заклад Івано-Франківський університет права
імені Короля Данила Галицького і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Фінанси і кредит» та здобула кваліфікацію бакалавра з фінансів і кредиту (заочна форма навчання)
Трудова діяльність:
-2005р. – 2006р. працювала сезонним працівником (барменом та адміністратором) у кафе «Атеш»
(смт.Черноморское АР Крим).
Виконувала обв’язки:
•забезпечення чистоти та порядку;
•організація святкувань, бенкетів;
•управління персоналом кафе (постановка і контроль задач, розвиток персонала);
•організація роботи бару та проведення регулярної інвентаризації продукції;
•замовлення продукції на бар;
•приготування алкогольних та б/а напоїв;
•вміння працювати з касовим апаратом, та ведення відповідної докумнетації.
-з 2007 р. – 2011р. працювала у ТзОВ «Квінта-Груп» на посаді офіс-менеджера (м.Івано-Франківськ).
Виконувала обов’язки:
•зустріч, прийом та консультації клієнтів;
•отримання замовлень, виписка рахунків;
•ведення діловоії кореспонденції;
•адміністративно-господарська підтримка всіх співробітниківна офісу;
•облік вхідної та вихідної кореспонденції;
•організація святкувань та інших корпоративних заходів;
•забезпечення чистоти та порядку в офісі;
•підготовка наказів та реєстрація докумкутів;
•ведення кадрового діловодства;
•ведення та контроль первинної документації (прихід, реалізація, акти виконаних робіт);
•контроль за правильністю оформлення податкових накладних;
•робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
•вміння працювати з програмою 1С.
-з 2011 р. – 2012р. Працювала у СП «РіФ-1», складальником верху взуття (м. Бердичів,
Житомирської обл.).
Виконувала обов’язки:
•контроль за якістю випущенної продукції;
•контроль за роботою усього конвєєра;
Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Маю організаційні здібності, самостійність у прийнняті рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: