Катерина

Менеджер із замовлень, 25 000 грн

Розглядає посади: Менеджер із замовлень, Support manager, Спеціаліст з навчання персоналу, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 27 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Менеджер із замовлень, Support manager, Спеціаліст з навчання персоналу, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з навчання персоналу

з 03.2022 по 11.2022 (9 місяців)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Онбординг (навчання) співробітників на позицію Facebook Support Manager;
- Співпраця з керівниками для покращення системи навчання співробітників;
- Організація та еффективне введення співробітника в роботу;
- Пріорітезація задач між своєю роботою та навчанням співробітника;
- Презентаційна подача інформації для новачків;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів;
- Робота з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами.


ДОСЯГНЕННЯ:
- Покращила навчальні матеріали: інструкції, тексти, презентації.
- Запропонувала нові схеми щодо покращення автоматизації робочих процесів компанії.

Support manager

з 12.2021 по 03.2022 (4 місяці)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Досвід роботи з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Прив’язка платіжних карток до відповідних акаунтів на підставі запитів співробітників;
- Пріоритезація заявок відповідно до рівня терміновості та бізнес-потреб;
- Коректне ведення та оформлення даних по картках у Excel;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів.
- Самостійне прийняття рішень щодо прив’язки платіжних карток з коректними балансами;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Відповідальність за облік банківських карток і їх своєчасне внесення до системи;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами;
- Навчання (Онбординг) співробітників на позицію Facebook Support Manager.

Менеджер з підтримки клієнтів

з 01.2018 по 10.2019 (1 рік 10 місяців)
Интертелеком, интернет-провайдер, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Виявлення потреб клієнтів;
- Прийом вхідних повідомлень та оформлення замовлень;
- Обробка поточних повідомлень клієнтів з соц.мереж;
- Консультація клієнтів по послугам компанії в онлайн-чаті або по телефону;
- Допомога у вирішенні запитань;
- Робота з запереченнями;
- Внесення інформації за зверненнями абонентів у базу даних.

Освіта

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік та оподаткування, Дніпро
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

Магістр з відзнакою

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік і оподаткування, Дніпро
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Бакалаврат

"ДТЕК" - Дніпропетровський технолого-економічний коледж

Бухгалтерський облік, Дніпро
Середня спеціальна, з 2012 по 2016 (4 роки)

Знання і навички

  • Перфекціонізм
  • Користувач ПК
  • 1С УТП
  • IikoOffice
  • Клієнт-Банк
  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • 3D-візуалізація
  • Архітектурна візуалізація
  • Візуальний дизайн
  • Slack

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Зосереджена на порядку та системності в роботі.
Отримую задоволення від організації процесів і побудови зрозумілих, логічних систем, які дозволяють глибше занурюватися в суть задач.
Постійно прагну вдосконалювати або створювати власні робочі підходи, що роблять процеси простими, ефективними та прозорими.
Створюю структуровані презентації та матеріали для швидкого й комфортного входу нових співробітників у роботу.
Маю високий рівень стресостійкості та терпіння у навчанні людей, готова детально пояснювати процеси до повного розуміння.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: