Резюме от 17 сентября 2017 PRO

Тофтул Віктор Васильович

Завідувач канцелярії, документознавець, 6 500 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
3 января 1965 (52 года)
Город:
Черкассы


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний документознавець

с 07.2006 по наст. время (11 лет 2 месяца)
ДП "Автоскладальний завод № 2", (автомобілебудування)

Обов'язки

Складаю номенклатуру справ канцелярії та здійснюю контроль за складанням номенклатур справ структурними підрозділами підприємства.
Складаю зведену номенклатуру справ підприємства.
Контролюю стан діловодства у структурних підрозділах.
Реєструю накази та розпорядження директора з основної діяльності і накази про відрядження, а також здійснюю доведення цих наказів до відома зацікавлених осіб.
Готую проекти наказів та розпоряджень з основної діяльності, що стосуються організації діловодних процесів на підприємстві та наказів про відрядження.
Обліковую осіб, які прибули у відрядження.
Здійснюю контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасною здачею справ до архіву, а також безпосередньо формую справи.
Обліковую документи, які знаходяться на архівному зберіганні, та здійснюю своєчасний відбір і знищення документів, терміни зберігання яких минули.
Вживаю заходи до скорочення кількості документів і оптимізації документопотоків.
Розробляю нормативно-методичні матеріалів з документаційного забезпечення.
Перевіряю відповідність проектів розпорядчих документів, які готуються у межах підприємства, на грамотність та дотримання вимог Положення з діловодства, забезпечую їх якісне редагування.
Надаю методичну допомогу працівникам підприємства щодо оформлення документів у відповідності до діючих норм з діловодства.
Контролюю строки виконання документів.
Реєструю вхідні та вихідны документи у т. ч. і внутрішні.
Відправляю та приймаю документи факсом та електронною поштою.
Обліковую печатки і штампи.
Розробляю типові форми для різних видів документів.
Іноді займаюсь підготовкою засідань, нарад, що скликаються директором, веду та оформляю протоколи.

Досягнення

Рівень організації та ведення діловодства на підприємстві на багато вищий ніж в органі вищого рівня.
Успішна організація та ведення діловодства з «нуля» на підприємстві з чисельністю працівників більше ніж 2000 чол. і навчання процесам організації та ведення діловодства команди «новачків».


Образование

10 класів

Черкаси

Среднее, с 09.1972 по 05.1982 (9 лет 8 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Володію роботою з OC Windows; пакетами Microsoft Office (Word, Excel); оглядачами Internet Explorer, Opera; програмою по роботі з електронною поштою Outlook Express.
  • Системний підхід до організації роботи і спрямованість на резуль (20 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — эксперт

Дополнительная информация

Наявність лідерських та управлінських навичок, професійна компетентність, працелюбність, самостійність у роботі, відповідальність та виконавська дисципліна, ініціативність, уважність, акуратність, послідовність в діях.

Умію швидко та грамотно набирати тексти.

Володію ґрунтовними знаннями нормативних документів з діловодства:
- ДСТУ 4163-2003 Національний стандарт України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів;
- постанова КМУ від 30.11.2011 № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»;
- постанови КМУ від 27 листопада 1998 р. N 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію»;
- наказу Мін'юсту України від 12.04.2012 N 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів».

Побажання

Нормований робочий день та відсутність службових відряджень.
Розмір заробітної плати не нижче 3000 грн.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: