Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Вікторія

Керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший агент з постачання послуг та непрямих матеріалів

з 05.2021 по нині (3 роки)
ТОВ "Волиньхолдінг", Торчин (Харчова промисловість)

- Закупівля складських матеріалів, управління їх запасами для забезпечення виробництва.
- проведення тендерів на обладнання, послуги, запчастини….по технічній категорії
- заключення договорів

Менеджер з постачання непрямих матеріалів ( з подальшим переходом на керівника)

з 06.2018 по 05.2021 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Кроноспан УА", Нововолинськ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Забезпечення виробництва з дотриманням вимог низької ціни, прийнятних умов поставки/виконання робіт, дотримання зобов'язань по договору.
- Проведення тендерів
- Ведення і контроль поставок сипучих матеріалів ( пісок, щебінь ). Сладання графіку вивантажень, оптимізація цін та умов поставки, контроль залишків, компенсація нестач.
- Пошук нових локальних та іноземних постачальників.
- Закупки товарів та послуг від іноземних постачальників з документальним супроводом.
- Повернення, обмін, гарантійний ремонт товарів, в тому числі іноземних.

Стратегічний закупник непрямих матеріалів та послуг

з 11.2012 по 06.2018 (5 років 7 місяців)
ПрАТ "Волиньхолдінг", Торчин (Харчова промисловість)

Посадові обов”язки:
-Пошук постачальників та підрядних організацій, вибір найбільш конкурентноспроможних пропозицій (запчастини, обладнання, перевізники, логістичні послуги, брокерські послуги, лаб. обладнання та послуги, ремонти, будівництво, утилізація., оренда приміщень, складів...);
-Організація та відслідковування процесу укладення договорів, здійснення контролю за їх виконанням, вирішення поточних проблем щодо виконання зобов’язань по договору;
-Оптимізація процесу закупок;
-Аналіз роботи існуючих компаній-постачальників на предмет повноти кожної поставки, якості поставлених матеріалів, своєчасності кожної поставки;
-Забезпечення роботи з постачальниками (підрядниками) відповідно до вимог та внутрішніх документів товариства;
- Забезпечення своєчасності запуску проектів;
-Участь у формуванні бюджету;
-Участь у перехресних проектах між компаніями групи Нестле;
-Розвиток операційних закупівельників у сфері технічних закупівель, оптимізація їх роботи;
-Контроль закупівель, що проводяться операційними закупівельниками;
-Заощадження коштів при закупках;
- Проведення консолідованих тендерів для груп заводів Нестле для оптимізації процесу закупівлі та розвитку тривалої співпраці з обраним постачальником.

Старший агент з постачання прямих матеріалів

з 10.2008 по 10.2012 (4 роки)
ПрАТ "Волиньхолдінг" (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов”язки:
-Координація роботи групи прямих матеріалів;
-Розробка ефективної системи оперативної закупівлі матеріалів;
-Щоденне відслідкування та аналіз факту забезпечення необхідними матеріалами виробництва в розрізі:
•забезпечення необхідногодля виробництва матеріалів протягом звітного періоду (днів, тижнів, місяців, кварталів, років)
•зазначення причин відхилення від плану факту забезпечення
•зазначення наслідків відхилення від плану факту забезпечення
•пропозиції для уникнення в майбутньому негативного відхилення від плану факту забезпечення
-Перегляд, аналіз та оновлення політики залишків для більш ефективного планування залишків
-Формування, розрахунок покриття та плану поповнення виробництва матеріалами на основі:
•плану продажу товару
•факту залишків на складі
•факту щоденного відвантаження матеріалів зі складу
•факту процесу транспортування необхідних матеріалів
-Прийняття рішення щодо залежаних матеріалів:
•використання
•продаж
•повернення постачальнику
•списання
-Щоденно забезпечувати своєчасну закупівлю з врахуванням вимог щодо якості, супровідної документації;
-Підготовка та перевірка необхідних документів для проведення митного оформлення матеріалів/ аналіз використання коштів на митне оформлення;
-Контроль оплати постачальникам та відслідкування дебіторської заборгованості покупців;
-Аналіз та оцінка роботи існуючих компаній-постачальників матеріалів (якість матеріалу, дотримання умов поставки, вчасність, відповідність кількості);
-Прийняття участі у аудитах постачальників;
-Розробка інструкцій, опис процесів відділу;
-Забезпечувати і підтримувати Інтегровану Систему Менеджменту, GMP (Доброї виробничої практики), та інші політики та процеси компанії.

Економіст-аналітик

з 11.2007 по 09.2008 (10 місяців)
ТзОВ ТД «Західна молочна група» (Континіум) (Молочна промисловысть)

Посадові обов”язки:
-Вивчення та аналіз ринку;
-Перевірка звітності філій, та роботи регіональних директорів;
-Прогнозування продажів продукції та аналіз поточних продажів;
-Ведення ділової документації;
-Формування поточних звітів на основі перевірених звітів філій;
-Обробка, систематизація, адміністрування інформації;
-Нарахування заробітної плати торговій команді філій;
-Усні та письмові переклади з англійської та німецької мов.

Освіта

Тернопільський національному економічний університет

Фінанси, Луцьк
Вища, з 2006 по 2008 (1 рік 9 місяців)

ВДУ

Романо-германська філологія - за спеціальністю «Мова і література (англійська)» з кваліфікацією філолог, викладач англійської мови та літератури і німецької мови., Луцьк
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

2007р. Тренінг «Технології активних продажів».

2007

Інтегрована система менеджменту у відповідності зі стандартами ISO 14001:2004 та OHSAS 18001:2007.

28-29.07.2009р.

Навчання «Microsoft Office PowerPoint 2003».

13.07.2010р.

Тренінг «Компетенции как инструмент эффективного менеджера».

17-18.05.2011р.

Тренінг «Управление сложными переговорами».

06-07.06.2011р.

Тренінг «Управление людьми».

16-17.06.20011р.

Знання і навички

Користувач Internet MS Outlook Outlook Express Знання офісних програм SAP

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Є водійські права.
Адреса.
м. Луцьк, вул. І.Франка 44Б.
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан.
Заміжня.
Діти.
2 сини:
18 років (навчається в університеті, працює)
Молодшому сину 4 роки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: