Резюме від 29 квітня 2013

Юлія

Касир, торговий адміністратор, дизайнер, промоутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир, торговий адміністратор

з 11.2010 по нині (13 років 7 місяців)
ТОВ «САВСЕРВІС МОВА» філіал у м.Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-заповнювала базу даних компанії первинною інформацією;
-контролювала правильність, відповідність й оформлення одержуваних до обліку первинних документів і робила їхню обробку;
-приймала й обробляла замовлення на постачання продукції;
-виконувала операції з документообігу , що безпосередньо передують і завершують перевезення товару;
-інформувала клієнтів про цінову і кредитну політику компанії;
-проводила оборотні звірення за вимогою клієнтів компанії;
-брала участь у розробці оптимальних маршрутів і графіків доставки товару клієнтам;
-підтримувала господарські відносини з надавачами транспортних послуг;
-підготовлювала дані для складання звітності, стежити за неушкодженістю бухгалтерських документів, оформляла їх у відповідності до установленого порядку;
-координувала роботу експедиторів і водіїв, що знаходяться в адміністратора в оперативному підпорядкуванні;
-здійснювала розрахункові операції та їх реєстрацію з використанням реєстраторів розрахункових операцій у відповідності до вимог ЗУ "Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", інших нормативних документів та інструкцій з питань застосування РРО;
-виконувала операції по прийому, обліку та збереженню грошових коштів у відповід-ності до "Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні". Одержувала та оприбутковувала по оформлених відповідно до встановленого порядку документах кошти в момент їх надходження;
-здійснювала виплату працівникам заробітної плати, премій, оплату витрат на відрядження та господарські потреби, а також оплату за готівкові кошти товарів, робіт, послуг за наявності відповідних зобов’язань підприємства, закріплених в угодах з постачальниками;
-здійснювала контроль за відповідністю сум у використаних ними за день бланках договорів-доручень на отримання працівниками підприємства грошових коштів у покупців та замовників;
-щоденно, у відповідності до затвердженого графіку та встановленого порядку інкасації, здавала виручку структурного підрозділу до каси банку через інкасаторів;
-щоденно в кінці робочого дня друкую на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки, здійсню їх розміщення у книгах обліку розрахункових операцій; роблю записи у книгах обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО;
-забезпечує збереження готівкових коштів, що знаходяться в касі, реєстратора розрахункових операцій та інших матеріальних цінностей.

Освіта

ВП«Ужгородський факультет Київського національного університету культури і мистецтв»

Дизайн, ужгород
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Adobe Photoshop ArchiCAD Coda

Додаткова інформація

Особисті навички:
-Володію: російською – вільно, англійський зі словником(рідна мова – українська)
-Впевнений користувач ПК( WORD, EXCEL, ADV, 1C, CODA), а також дизайнерські програми(Аrchicad 12, Photoshop)
-Енергійна, відповідальна, працелюбна, цілеспрямована, легко пристосовуюсь до нового.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: