Резюме від 6 квітня 2024 PRO

Ірина

HR-менеджер, керівник підрозділу кадрового адміністрування, 55 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу кадрового адміністрування, головний фахівець

з 04.2016 по нині (8 років 1 місяць)
Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Координація роботи відділу, участь у розробці внутрішньо-нормативних документів Банку в межах повноважень підрозділу кадрового адміністрування, контроль дотримання внутрішньобанківських вимог під час створення посадових інструкцій працівників, підготовка відповідей на запити інших підрозділів, керівництва Банку та зовнішніх установ, участь у проведенні службових розслідувань, супроводження процесів централізації і реорганізації підрозділів Банку, надання консультацій, методологічної та практичної допомоги у вирішенні питань за напрямком роботи кадрового адміністрування на рівні підвідомчих Банку регіональних управлінь. Контроль здійснення всього циклу кадрового діловодства працівниками відділу (прийом, звільнення, переведення, оформлення відпусток та лікарняних листів, ведення трудових книжок, видача довідок тощо), автоматизованого впровадження даних про працівників та облік робочого часу до ПЗ «Афіна». Ведення діловодства в ПЗ «АСКОД». Підготовка аналітичної інформації та звітності, консультування з питань кадрового законодавства працівників Банку. Штатна чисельність центрального апарату – більше 4000 осіб.

Старший фахівець з документообігу

з 05.2015 по 04.2016 (11 місяців)
АТ "Донкредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Отримання, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; контроль виконання документів, підготовка проєктів внутрішніх розпорядчих документів та відповідей на зовнішні запити; робота з архівними документами, інші доручення керівника.

HR бізнес-партнер

з 11.2013 по 12.2014 (1 рік 1 місяць)
Регіональна дирекція АТ "ОТП Банк", Донецьк, Бердянськ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук, підбір персоналу компанії, згідно потреб бізнес-направлень, організація та супроводження процесу адаптації, навчання, мотивації працівників, здійснення повного циклу кадрового адміністрування та діловодства (призначення, звільнення, переведення, оформлення відпусток, відряджень, листків з тимчасової непрацездатності, ведення трудових книжок інше), підготовка аналітичної та статистичної інформації, кадрової звітності, консультування працівників з питань кадрового законодавства. Робота в програмі SAP-HR. Кількість працівників - 250. Причина звільнення - скорочення персоналу (у зв'язку з бойовими діями на території Донецької та Луганської області)

Заступник начальника відділу по роботі з персоналом, завідувач сектору по роботі з персоналом

з 02.2010 по 11.2013 (3 роки 9 місяців)
ПАТ "Кредитпромбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи з планування трудових ресурсів, впровадження програми мотивації персоналу, нових організаційних структур та змін штатного розпису; пошук, набір та адаптація персоналу; здійснення повного циклу кадрового адміністрування (оформлення призначення, звільнення, переведення, відпусток та відряджень , перебування на лікарняному працівників, ведення трудових книжок інше); організація навчання та підвищення кваліфікації працівників; формування та супроводження бази даних внутрішнього кадрового резерву; автоматизоване формування та ведення особових справ працівників, облік робочого часу в ПК "БОСС - кадровик" та «Lotus notes»; підготовка кадрової звітності; консультування працівників з питань кадрового законодавства. Кількість працівників - до 500. Причина звільнення - реорганізація та скорочення штату. К

Спеціаліст, головний спеціаліст по роботі з персоналом

з 04.2007 по 02.2010 (2 роки 10 місяців)
ПАТ "Кредитпромбанк", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Пряме підпорядкування керуючому філією, кількість працівників - до 200. Аналогічні обов'язки. Причина звільнення - переїзд в інше місце.

Провідний фахівець, головний фахівець, завідувач сектору кадрової роботи та юридичної служби

з 03.2005 по 04.2007 (2 роки 1 місяць)
Обласне управління лісового господарства, Дніпро (Державні організації)

Планування потреби у кадрах, формування кадрового резерву, організація та ведення кадрового діловодства у відповідності до діючого законодавства; контроль та документальне супроводження проходження державної служби працівниками управління; організаційне забезпечення та безпосередня участь у проведенні щорічної оцінки та атестації держслужбовців; впровадження та використання єдиної державної комп'ютерної системи "Картка"; організація роботи з декларування доходів держслужбовців; підготовка документів з винагородження та заохочення працівників; надання методично-консультативної та практичної допомогу підвідомчим організаціям.
Додаткові обов'язки: секретар тендерного комітету, голова профспілки управління.

Спеціаліст 1 категорії служби у справах неповнолітніх

з 08.2001 по 08.2003 (2 роки)
Районна державна адміністрація, Донецька область (Державні організації)

Помічник санітарного лікаря

з 04.1994 по 08.2001 (7 років 4 місяці)
Районна санітарно-епідеміологічна станція, Донецька область (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Причина звільнення - закінчення ВУЗу.

Освіта

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Магістр державного управління, Дніпро
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Донецький державний університет

Філіолог, викладач української мови та літератури, Донецьк
Вища, з 1994 по 2000 (6 років)

Донецьке медичне училище

Санітарний фельдшер, Донецьк
Середня спеціальна, з 1991 по 1994 (3 роки)

Знання і навички

Користувач ПК

Додаткова інформація

Дякую за увагу до мого резюме.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: