Андрій

Керуючий ресторану, директор підприємства

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
50 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Українська Академія Друкарства

Технологія машинобудування поліграфічних машин, Львов
Вища, з 1991 по 1996 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Google Chrome
  • Google

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи в ресторанній сфері на управлінській посаді – 17р.
На даний момент володію достатнім досвідом адміністрування в сфері ресторанного бізнесу, що стосується всіх управлінських процесів, які пов’язані з запуском та розкруткою нового або існуючого закладу, його життєдіяльністю та розвитку.
Місце роботи: 15.09.22-сьогодні "Хліб з маслом" кав'ярня
(персонал 11ос.)
Місце роботи:01.06.-01.09.22р. "DD Lounge Bar",(персонал:15осіб).
-управлін.облік;гот.розрах. з постачальниками;замовлення бар. продукції;замовлення розх.матеріалів;ведення кас.дисципліни РРО;впровад.акцій для доставки;підбір та контроль роботи персоналу кухні&сервісу;робота з кк та тк;формування націнки страв кухні та напоїв бару;аналіз продажів.
Місце роботи; 15.08.17р.- 10.09.21р.
ФОП Ліщук Ю.П.,ресторан грузинської кухні "Ахалі", 2-а ресторани (персонал 50ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання:Опер.діяльність підприємства
-управлінський облік;готівковий розрахунок;підбір персоналу;
-навчання стаж.складу персоналу;підбір напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки страв і напоїв меню;пошук нових постачальників;організація івентів в ресторані;організація різноманітних маркетингових процесів закладу.
Місце роботи: 01.11.2014р. по 14.08.17р.
ПП "ЄВРОЕНЕРГО", ресторація "Брудершафт"(персонал: 21 ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання: Опер.діяльність підприємства
-управлінський облік;готівковий розрахунок;підбір персоналу; навчання стаж.складу персоналу;підбір напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки напоїв меню;підписання договорів з постачальниками.
Мета зміни роботи:вищий рівень оплати праці.
Місце роботи:01.01.2014р. по 01.05.2014р.
ПП «ЛЬВІВСЬКИЙ РЕСТОРАТОР», піцерія «Белла Чао»
(персонал: 16 ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання: Запуск закладу
-співпраця з представниками фірм, які проводили ремонтні та інженерні роботи;контроль виконання термінів ремонтних робіт; підбір персоналу;навчання стаж.складу персоналу;підбір страв і напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки під час створення меню;
-організація та контроль друку меню;проведення переговорів, а також підписання договорів з постачальниками;управлінський облік;
-готівковий (безгот. при потребі) розрахунок;контроль роботи персоналу;контроль роботи бухгалтера.
Мета зміни роботи:закінчення домовленого терміну співпраці, по запуску закладу.
Місце роботи:01.09.2013р. по 31.12.2013р.
ТзОВ «СЕЗАН», кафе «Амерікано» (персонал: 12 осіб).
Посада:менеджер (адміністратор)..Основні завдання: Запуск закладу:розкрутка закладу;хостинг;контроль роботи персоналу кухні&бар;впровадження нових страв і напоїв;впровадження акцій для потенційних гостей;впровадження та контроль системи лояльності для потенційних гостей;співпраця з бухгалтером, згідно розрахунків з постачальниками.
Мета зміни роботи:закінчення домовленого терміну співпраці, по запуску закладу.
Місце роботи:01.12.2012р. по 01.05.2013р.
ТзОВ «Опера Лаундж»,Ресторан-піцерія «LaPiazza»(персонал:30ос.
Посада: Керуючий.Основні завдання: Операційна діяльність підприємства:Управлінський облік;Гот.та безгот.розрахунок;Контроль роботи адмін.персоналу;Контроль роботи відділу бухгалтерії;Контроль та координування відділу маркетингу;
Мета зміни роботи:бажання офіційного працевлаштування, вищий рівень оплати праці, а також отримання досвіду роботи в галузі ресторанного бізнесу .
Місце роботи:03.07.2007р. по 01.12.2012р.
ТзОВ «Паб Дублін», Ірландський паб «ДУБЛІН» (персонал: 19 осіб).
Посада: Керуючий
Основні завдання:Операційна діяльність підприємства:
-Управлінський облік;Гот.та безгот.розрахунок;Контроль товарних залишків;Контроль роботи персоналу;Контроль роботи бухгалтера;
-Контроль та координування роботи маркетингу;Контроль та організація заходів, спрямованих на збільшення лояльності та формування культури закладу:
1.Організація корпоративних вечірок:
-Організація щорічного святкування ірланд.свята,«День СвятогоПатріка»: 2008-2012р.
2. Організація виїздних (заміських)вечірок для гостей пабу:
-«Кельтська вечірка», с.Верещиця, 50осіб.
-Організація святкування 5-ї річниці пабу «ДУБЛІН», смт. Брюховичі, 90осіб.
-Організація виїздної точки торгівлі на «ЛьвівФешнВік», 2008-2009р.
Мета зміни роботи:вищий рівень оплати, перспектива управління двома закладами одночасно, підвищення рівня управлінського досвіду.
Місце роботи:01.02.2003р.-03.07.2007р.
Західноукраїнська торгова мережа «ТЕХНОЛЮКС».
Посада: директор магазину (персонал: 5 осіб).
Основні завдання:
- Ведення управлінського обліку;
- Контроль прихідної та розхідної документації;
- Координація роботи торг.відділу.
- Атестація торг.персоналу;
Запуск нових торгових точок мережі магазині «ТЕХНОЛЮКС» та супермаркетів електроніки «БОМБА» по західній Україні :
- Підбір та навчання торгового персоналу;
- Атестація торгового персоналу;
- Налагодження роб.процесів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: