Резюме від 22 липня 2008

Наталия

Юрист, юрисконсульт, помічник керівника, секретарь-адмінистратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Колька Наталія Анатоліївна

Контактна інформація:
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: Юрисконсульт, юрист, помічник керівника, секретар-адміністратор.

Освіта:
Вища. У 2002 році закінчила Київський Національний університет ім. Т.Шевченка, юридичний факультет, спеціаліст права, кваліфікація «Правознавство».

Досвід роботи:

З грудня 1999 року по липень 2002 року працювала юрисконсультом в Українському народному Посольстві.

З 08.07.2002 по 15.09.2005 – працювала помічником судді у Апеляційному суді м. Києва.

З 16.09.2005 по 03.01.2006 – консультант відділу узагальнення судової практики Управління законодавства та узагальнення судової практики Вищого адміністративного суду України.

З 03.01.2006 по 19.10.2007 році працювала помічником судді у Вищому адміністративному суді України.

З 22.10 2007 року по 06.03.2008 р. працювала юрисконсультом на підприємстві «Вертикаль» Благодійний Фонд дзвін надії»(будівельна компанія) та за сумісництвом юрисконсультом в Закритому акціонерному товаристві «Полюс».

З 11.03.2008 р. по 27.06.2008р. працювала юрисконсультом в ТОВ «Інтер-Бізнес», за сумісництвом в ТОВ «Керуюча Компанія «Український граніт» на посаді юрисконсульта.

З 02.07.2008 року працюю в ТОВ «М.ГРУП» в м. Миколаєві (будівельна компанія) на посаді юриста.

Професійні навички:
господарське, цивільне, податкове, адміністративне та трудове право;
розробка та правова експертиза цивільно-правових договорів (поставка, купівля-продаж, підряд, субпідряд, оренда, надання послуг, лізингу та інші; діловодство, переписка, оформлення матеріалів справи, складання позовних заяв, запитів, підготовка проектів рішень, постанов, ухвал, розробка кадрової та внутрішньої документації; претензійно-позовна робота, юридичне супроводження господарської діяльності підприємств, реєстрація юридичних осіб, представництво інтересів у судах; робота з державними органами, створення універсальної бази внутрішньої документації підприємств (акти, накази, заяви, інструкції, протоколи і ін.)

Ділові якості:
знання ділового етикету;
пунктуальна, відповідальна, ініціативна, ввічлива, врівноважена, уважна, зацікавлена в професійному рості, ціленаправлена, комунікабельна, легко навчаюсь та працюю над удосконаленням своїх знань, недостатність практичного досвіду роботи компенсую старанням та якісним підходом до справи. Маю велике бажання рости и розвиватися в дружній команді в компанії з великими перспективами.


Додатково:
ведення діловодства;
робота з ЛІГА:ЗАКОН та іншими правовими базами («Рада», «Право»);
вільно володію ПК (Windows 98, 2000, XP; Microsoft Office, Internet), офісною технікою, англійська мова на середньому розмовному рівні.
Інше:
14.02.1981 року народження; незаміжня; шкідливих звичок не маю.
Бажана оплата праці від 2500 тисяч гривень.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: