Резюме від 12 червня 2018 PRO

Маріанна

Економіст, офіс-менеджер, фахівець із закупівель, 6 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець із закупівель

з 08.2017 по 02.2018 (6 місяців)
ПрАТ "Рівнеобленерго", Рівне (енергетична)

- забезпечення компанії необхідними матеріалами
- укладення договорів
- моніторинг цін,
- укладення додаткових угод
- листування, претензійна робота, звітності, інвентаризація та ін

Фінансовий консультант зі страхування в автосалоні

з 08.2015 по 07.2017 (1 рік 11 місяців)
СК "AXA Страхування", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:

Консультування клієнтів з питань страхування автомобілів;
Оформлення та подальший супровід договорів страхування;
Робота з існуючими клієнтами
Консультування клієнтів по продуктам страхування і кредитування;
Крос - продажі;
Активне просування бренду компанії на точках продажу;
Ведення звітної документації.

Фінансовый консультант

з 07.2014 по 10.2014 (3 місяці)
ПАТ "Платинум Банк", Рівне (Фінансові послуги: банки, страхування і т.д)

1. Продаж кредитних продуктів:
• консультація клієнтів щодо умов і пріоритетів банківських продуктів
• інформування клієнтів про додаткові сервіси та продукти банку

2. Документальний супровід
• оформлення пакету документів для видачі кредиту
• занесення інформації в комп'ютерну базу Банку

3. Активне залучення клієнтів в Пункт видачі кредитів:
• роздача листівок, розміщення плакатів і оголошень біля Пункту видачі кредитів та на прилеглій території
• прозвон бази клієнтів, участь у промо-акціях

Кредитний інспектор

з 01.2014 по 02.2014 (1 місяць)
АТ "Дельта Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Прошла лише стажування в результаті чого були відправленні документи на оформлення.
Обов'язки та досягнення:
* Консультування клієнтів;
* Заповнення заявок для отримання кредиту (споживчі кредити, оформлення кредитів та кредитних карт в магазинах великої побутової техніки);
* Оформлення договорів;
* Активне залучення нових клієнтів;
* Внутрішня звітність.
Відмова в посаді відбулася у зв'язку з припиненням набору персоналу і зокрема скороченням штату працівників, що пов'язано з погіршенням політичного та економічного становища в країні

Освіта

НУВГП

Економіка і підприємництво, економіка підприємства, Рівне
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Windows CorelDRAW Adobe Flash

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

маю посвідчення водія категорії В, високі організаторські здібності, гнучкість, ініціативність, комунікабельність, вміння працювати в команді, бажання працювати на результат

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: