Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Оксана

Спеціаліст контролю якості обслуговування, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з якості

з 12.2021 по нині (2 роки 5 місяців)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

- оцінка всіх видів комунікації відділу PS;
- проведення зворотного зв'язку та навчання агентів підтримки;
- підбір персоналу в відділ PS;
- розробка та проведення тестів та квізів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи відділу;
- підготовка звітів виконаної роботи;
- аналіз кількісних та якісних показників роботи відділу;
- написання та редагування статей, наповнення бази знань;
- підготовка та проведення навчання для працівників;
- опрацювання, оцінка NPS (B2B), підвищення задоволеності партнерів компанії;
- аналіз відгуків з NPS, перегляд та покращення процесів задля підвищення показників задоволеності та залученості партнерів;
- участь у покращенні сталих та створенні нових бізнес-процесів.

Керівник відділу сервісу

з 11.2020 по 11.2021 (1 рік)
ТОВ "АСВ Машінс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення сервісних процесів та управління ними;
- організація навчання та розвитку персоналу;
- організація роботи відділу сервісу;
- організація документообігу компанії;
- консультація ключових клієнтів в сервісних питаннях;
- створення опитування задоволеності клієнтів (B2B, B2C), аналіз та зміна процесів для підвищення показника NPS;
- створення звітів.

Менеджер клієнтського сервісу, Контролер якості обслуговування

з 11.2018 по 07.2020 (1 рік 8 місяців)
Pampik, Київ (Роздрібна торгівля)

- прослуховування та оцінка розмов операторів, супервізорів, менеджерів доставки та менеджерів відділу клієнтського сервісу;
- опрацювання чатів операторів контакт-центру для подальшого навчання;
- проведення зворотного зв'язку, бесід, навчання з операторами за результатами прослуховування;
- розробка контрольного листа оцінювання;
- розробка та проведення тренінгів та навчання для операторів КЦ;
- опрацювання відгуків NPS (B2C), аналіз трендів;
- контрольні закупки, аналіз конкурентів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи КЦ;
- участь у зміні алгоритмів дій та робочих процесів КЦ та інших відділів.

Фахівець з клієнтської підтримки

з 12.2017 по 11.2018 (11 місяців)
Lycamobile Україна, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Прийом вхідних дзвінків та їх опрацювання від користувачів зв'язку;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових звернень клієнтів в соц. мережах та передача запитів до відповідного відділу в складних ситуаціях;
- Допомога в швидкій адаптації нових працівників;
- Проведення навчання та тренінгів для нових працівників служби підтримки, допомога у підборі персоналу до відділу обслуговування клієнтів;
- Допомога в перекладі з англійської мови текстів, пов'язаних з роботою компанії.

Фахівець по роботі з бізнес-клієнтами

з 09.2017 по 12.2017 (3 місяці)
OLX Україна, Київ (IT)

- Здійснення вихідних дзвінків з метою інформування, консультацій;
- Прийом вхідних дзвінків від користувачів сервісу;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Продаж основного продукту та додаткових послуг, які надає компанія;
- Робота з бізнес-клієнтами та їх розвиток.

Фахівець з клієнтської підтримки

з 03.2017 по 09.2017 (6 місяців)
ТОВ "Авіаконтакт", Київ (Туризм)

- Якісна та своєчасна консультація клієнтів;
- Знання специфіки роботи міжнародних бюджетних та регулярних авіаліній;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових запитів клієнтів;
- Допомога клієнтам у стресових ситуаціях.

Спеціаліст інформаційної підтримки

з 11.2015 по 03.2017 (1 рік 4 місяці)
Емвей Україна, Київ (Роздрібна торгівля)

- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових запитів клієнтів та їх передача до відповідного відділу;
- Допомога в навчанні нових працівників;
- Здійснення вихідних дзвінків, з метою уточнення інформації та коротких опитувань;
- Актуалізація бази даних – внесення змін та актуальної інформації;
- Участь в благодійних заходах, проведених компанією;
- Допомога в проведенні зібрань інфослужби;
- Технічна підтримка сайту.

Оператор call-центру

з 11.2014 по 11.2015 (1 рік)
ТОВ “4Service Group”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Проведення соціологічних і маркетингових опитувань;
- Робота з таємними покупцями;
- Ознайомлення таємних покупців зі специфікою роботи;
- Контроль якості обслуговування.

Оператор call-центру

з 06.2014 по 09.2014 (3 місяці)
Контактний центр "Global Bilgi", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з клієнтами по телефону;
- Виконання плану продажів;
- Оформлення заявок та анкет клієнтів;
- Консультація клієнтів;
- Вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор call-центру

з 03.2013 по 06.2014 (1 рік 3 місяці)
ПП “WellCallCenter”, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з клієнтами по телефону;
- Оформлення анкет та заявок;
- Продажі по телефону;
- Надання консультацій по продукту;
- Вирішення конфліктних ситуацій.

Інтерв'юер

з 02.2012 по 03.2013 (1 рік 1 місяць)
ПП "Семенова Л.М.", Черкаси (Маркетинг, реклама, PR)

- Опитування респондентів;
- Проведення екзит-полів;
- Чітке виконання завдань в кожному проекті;
- Оформлення звітів по виконаній роботі.

Освіта

ЧДТУ

Економіки і управління, туризм, Черкаси
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ЧДТУ, організатор подорожей

2011, 2 місяці

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: