Резюме від 31 січня 2023 PRO

Олена

Помічник генерального директора, офіс-менеджер, адміністратор офісу, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник генерального директора

з 02.2018 по нині (6 років 4 місяці)
ТОВ "Пологовий будинок "Лелека", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Планування та організація робочого дня генерального директора. Виконання доручень заступників генерального директора. Ведення діловодства, робота з первинними бухгалтерськими документами. Координація роботи між адміністративними відділами та медичними відділеннями. Робота з кур’єрськими службами. Зустріч відвідувачів та гостей. Організація зустрічей, нарад, медичних конференцій. Організація навчання та курсів підвищення кваліфікації для лікарів та інших співробітників. Запуск та ведення проекту страхування співробітників. Робота з службами таксі та контроль роботи корпоративних перевезень співробітників. Організація дозвілля співробітників: майстер-класи, заняття спортом, команді ігри. Організація корпоративних свят для співробітників та їх родин. Оформлення поїздок та відряджень, замовлення квитків, бронювання готелів.

Офіс-менеджер

з 08.2016 по 02.2018 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Пологовий будинок "Лелека", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Забезпечення життєдіяльності офісу та медичного центру (замовлення канцтоварів, води і т. ін.), координація роботи адміністративних відділів та медичних відділень. Планування та контроль роботи кур’єрських служб та водіїв. Робота з первинною бухгалтерською документацією, ведення діловодства. Організація корпоративних заходів, конференцій, майстер-класів, привітання працівників та партнерів.

Офіс-менеджер, адміністратор офісу.

з 05.2015 по 08.2016 (1 рік 3 місяці)
Netmotion LLC, Київ (IT)

Забезпечення максимально комфортної атмосфери для продуктивної та успішної роботи працівників компанії;
Повне забезпечення життєдіяльності офісу;
Замовлення продуктів, господарських товарів, води, канцелярії, обідів, різноманітних доставок та послуг;
Контроль роботи обслуговуючого персоналу;
Робота із комунальними, ремонтними службами. Своєчасне виявлення та усунення несправностей;
Робота з документами; допомога бухгалтеру з ведення документообігу; оформлення особових справ співробітників;
Ведення обліку робочого часу, лікарняних та відпусток.
Організація корпоративних заходів.

Офіс-менеджер

з 11.2009 по 05.2015 (5 років 6 місяців)
ПП Інтербудсервіс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення діловодства, кадрової документації, наказів з основної діяльності та документів первинної бухгалтерії. Забезпечення життєдіяльності та функціонування офісу. Виконання доручень керівництва.

Секретар керівника

з 11.2008 по 11.2009 (1 рік)
ЗАТ «Нова Лінія», Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення діловодства, життєзабезпечення офісу та частково ТЦ.

Секретар-референт

з 03.2004 по 11.2008 (4 роки 8 місяців)
ПП «Інтербудсервіс», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення діловодства. Організація робочого графіку керівника, виконання його доручень. Зустріч відвідувачів. Допомога в роботі головного бухгалтера та відділу кадрів, ведення бухгалтерської та кадрової документації.

Секретар-референт

з 08.2003 по 03.2004 (7 місяців)
ТОВ «ВКК «Авалон», Київ (Харчова промисловість)

Повне життєзабезпечення офісу, планування робочого графіку керівника, ведення діловодства. Ведення кадрової документації.

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

КТЕП

Діловодство, Київ
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Молодший спеціаліст, діловод.

Знання і навички

MS Office

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: