Резюме від 30 травня 2024 PRO

Ігор

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 06.2016 по нині (8 років)
ТОВ "Севкабельелектро", Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Облік руху товарів на складі ;
-Облік наданних послуг;
-Виписка податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН,ведення реєстру податкових накладних;
-Податковий кредит по ПДВ;
-Облік руху основних засобів та нематеріальних активів, нарахування амортизації;
-Облік інвестицій;
-Облік розрахунків з покупцями та постачальниками;
-Облік окремих податків та звітування по них до податкової служби(податок на прибуток;
-Розподіл затрат на реалізацію товарів та визначення фінансового результату;
-Формування звіту по ЄСВ та його здача до податкової служби;
-Формування податкових декларації по ПДВ з додатками до них та здача їх до податкової служби;
-Формування статистичних звітів та їх здача до органів статистики.
Крім того маю навики на таких ділянках роботи як:
-банківські операції;
-розрахунки з підзвітними особами;
-розрахунки по оплаті праці;
-облік матеріальних рахунків(201, 203, 205. 207 рах.) та МШП.
Маю навики роботи в програмі 1С, програмі М.Е.Док,WORD,EXCEL,клієнт-банк, інтернет та інших офісних програмах.Знання стандартів бухгалтерського обліку в Україні, плану рахунків бухобліку, ПКУ та інших законодавчих актів в сфері бухобліку.

Старший бухгалтер

з 05.2005 по 10.2014 (9 років 5 місяців)
СТОВ ім. Щорса (Сільське господарство, агробізнес)

-Облік руху та реалізації готової продукції ;
-Облік надання послуг;
-Виписка податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН,ведення реєстру податкових накладних;
-Облік руху основних засобів та нематеріальних активів, нарахування амортизації;
-Облік інвестицій;
-Облік затрат виробництва;
-Облік розрахунків з покупцями та постачальниками;
-Облік окремих податків та звітування по них до фіскальної служби(екологічний податок,податок на нерухоме майно,єдиний податок 4 група(фіксований с\г податок), рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин(плата за користування надрами));
-Розподіл затрат виробництва, калькулювання собівартості продукції та визначення фінансового результату;
-Формування звіту 1ДФ та його здача до фіскальної служби;
-Формування звіту по ЄСВ та його здача до фіскальної служби;
-Формування податкових декларації по ПДВ з додатками до них та здача їх до фіскальної служби;
-Формування статистичних звітів та їх здача до органів статистики.
Крім того маю навики на таких ділянках роботи як:
-касові операції;
-банківські операції;
-розрахунки з підзвітними особами;
-розрахунки по оплаті праці;
-облік матеріальних рахунків(201, 203, 205. 207 рах.) та МШП.
Маю навики роботи в програмі 1С, програмі М.Е.Док,WORD,EXCEL,клієнт-банк, інтернет та інших офісних програмах.Знання стандартів бухгалтерського обліку в Україні, плану рахунків бухобліку, ПКУ та інших законодавчих актів в сфері бухобліку.

Бухгалтер

з 05.2001 по 02.2002 (9 місяців)
СТОВ "Канівці" (Сільське господарство, агробізнес)

Облік руху готової продукції в коморах господарства, запасних частин, МШП, матеріалів.

Економіст 1 категорії

з 08.1999 по 04.2001 (1 рік 8 місяців)
нвп "Ротор" м. Черкаси (Машинобудування)

Складання планових калькуляцій готових виробів підприємства та ціноутворення. Економічний аналіз діяльності підрозділів підприємства.

Освіта

Черкаський інженерно-технологічний інститут

ФЕФ, облік і аудит, Черкаси
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet Клієнт-Банк

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Пропонувати роботу тільки у військових частинах

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: