Христина
Бухгалтер по первичной документации, 2 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Яремче
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1884242
Досвід роботи
Провідний економіст
з 12.2014 по 06.2015
(6 місяців)
АТ Ощадбанк, м. Яремче (Фінанси, банки, страхування)
Провідний економіст
з 08.2013 по 06.2014
(10 місяців)
АТ Райффайзен Банк Аваль, м.Яремче (Фінанси, банки, страхування)
Менеджер-консультант
з 08.2010 по 07.2013
(2 роки 11 місяців)
Lambre (розповсюдження та реклама продукції)
Посадові обов’язки:
Розвиток продажу дистриб'юторам і роздрібним мережам, ефективна взаємодія з іншими підрозділами компанії і клієнтами
Професійні навики та досягнення:
Досвід спілкування із клієнтами, навики ведення управлінського обліку та ділового листування.
Освіта
Івано-Франківський інститут менеджменту Тернопільський національний економічний університет
Міжнародна економіка, Івано-Франківськ
Незакінчена вища, з 2008 по 2013 (4 роки 10 місяців)
Спеціальність : міжнародна економіка(бакалавр)
З 2013- здобуватиму освітньо кваліфікаційний рівень “магістр “ за спеціальністю міжнародна економіка
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Резюме
Грижук Христина Михайлівна
Мета: працевлаштування на бухгалтера,можливість розвиватись,кар’єрне зростання
Телефони:
[
E-mail: [
Місце проживання:м.Яремче
Громадянство:Україна
Дата народження: 13.08.1991р.
Освіта:2008-2013р. Тернопільський національний економічний університет
Івано-франківький інститут менеджменту
Спеціальність : міжнародна економіка(бакалавр)
З 2013- здобуватиму освітньо кваліфікаційний рівень “магістр “ за спеціальністю міжнародна економіка
Досвід роботи: 2010-теперішній час: компанія Lambre
Посада: менеджер-консультант з продажу продукції
Посадові обов’язки:
Розвиток продажу дистриб'юторам і роздрібним мережам, ефективна взаємодія з іншими підрозділами компанії і клієнтами
Професійні навики та досягнення:
Досвід спілкування із клієнтами, навики ведення управлінського обліку та ділового листування.
Додаткові відомості:
Володіння іноземними мовами: англійська – розмовний рівень
Володіння ПК: на рівні користувача (Word, Excel, Internet, Outlook Express)
Побажання до майбутньої роботи:
Пріоритет – працевлаштування за місцем проживання. Переїзд можливий в разі відшкодування роботодавцем витрат на оренду житла.