Резюме від 5 травня 2023

Катерина

Менеджер контролю якості обслуговування, QC-manager, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тарасова Катерина Олексіївна
Ціль: отримання посади менеджера контролю якості обслуговування клієнтів, координатора контакт-центру, менеджера контролю сервісу.
Бажаний рівень оплати: від 20000грн.
Дата народження: 8 серпня 1991р.
Вік: 31 рік
Сімейний стан: незаміжня.
Глушкова 54, м. Київ.
Освіта: Повна вища. Спеціальність: практична психологія. Соціальна педагогіка. Викладач психологічних дисциплін.
Професійні навички: досвід роботи на ПК, ознайомлена з 1С, робота з CRM системами (amoCRM, zohoCRM, Bitrix 24), робота з телефонією Binotel, Webitel, Phonet, Asterisk. Є досвід дистанційного підбору, найму і навчання співробітників, в тому числі проведення вебінарів. Досвід керування роботою контакт-центру, розробка і аналіз звітів ефективності роботи контакт-центру, керівник відділу в складі 10 чоловік. Є досвід проведення навчальних і мотивуючих тренінгів для команди. Навички автономної роботи в режимі on-line
Досвід роботи за фахом:
2013- березень 2014рр.- торговий представник «LRO International».
Консультація існуючих клієнтів компанії, продаж послуг компанії потенційним клієнтам, підтвердження реєстрації нових клієнтів, формування звітів для керівництва, участь в зборах компанії.
2014-2015рр.-менеджер клієнт-сервісу ТОВ «HYLA».
Консультація клієнтів в телефонному режимі, участь в заходах компанії, запис і прийом апаратів для чищення житлових приміщень в сервіс, ведення документації, створення графіку для менеджерів з продажу, затвердження зустрічей з клієнтами, підготовка звітів для керівництва.
2015-2016 адміністратор мотузкового парку «Активна країна»
Прийом на роботу інструкторів парку, перевірка спорядження, перевірка мотузкових трас, облік часу, ведення бухгалтерії, нарахування зарплат, створення робочого графіку, консультація відвідувачів, інструктаж відвідувачів, запуск нових мотузкових трас, відкриття мотузкових парків.
2016- березень 2017рр.- консультант інформаційно-довідкового відділу ТОВ «Travel Professional Group»
Консультація клієнтів щодо напрямків відпочинку які пропонує компанія, прийом і перенаправлення дзвінків вхідної лінії, робота з документами, ведення ділової переписки, робота з туристичними агенціями з якими співпрацює компанія.
1 червня 2017- 1 червня 2018р.- менеджер контролю якості обслуговування клієнтів ТОВ «Mirta Україна»
Прийом дзвінків гарячої лінії, обробка заявок на ремонт техніки, робота з запереченнями, продзвон клієнтів і визначення рівня задоволеності сервісом, робота з сервісними центрами, ведення ділового листування, звітність перед керівництвом.
4 червня 2018р.- 2 вересня 2019р.- головний менеджер контролю якості обслуговування клієнтів ТОВ «BLANCHE»
Контроль якості обслуговування клієнтів менеджерами відділу продажів, зворотній зв'язок з клієнтами, визначення рівня задоволення клієнтів, вирішення нестандартних питань і запитів, навчання персоналу, робота в amoCRM системі. Прослуховування дзвінків, вичитка чатів, підготовка звітів для керівництва, участь в зборах.
3 вересня 2019р.- 1жовтня 2019р. - куратор курсу «Менеджери підтримки та контролю якості» ТОВ «ІЛТА»- офіційний представник Peugeot в Україні
Навчання менеджерів сформованого відділу основам контролю якості та підтримки клієнтів за стандартами компанії. Екзаменація, перевірка засвоєної інформації.
10 жовтня 2019р.- 9 березня 2020р.- менеджер з контролю якості відділу продажів «Освітній центр Олександра Герчика»
Прослуховування дзвінків, перевірка дублів, робота в zoho CRM, розподіл "холодних" заявок між менеджерами, ведення статистики по динаміці відділу продажів і по кожному менеджеру окремо, ведення ділової переписки, підготовка звітів для керівництва.
10 березня 2020р.- 26 лютого 2021р.- керівник контакт- центру ТОВ «Jerelia»
Прослуховування дзвінків контакт-центру, вичитка чатів, контроль правильності роботи в CRM, контроль роботи відділу продажів, прийом на роботу і навчання нових співробітників, нарахування ЗП, участь в вебінарах, розробка листів якості, формування звітів для керівництва, участь в нарадах.
1.03.2021р- 12.12.2021 Спеціаліст контролю якості (Quality control manager) ТОВ "КУ "ЄКГ"
Розробка і формування КЛС (контрольний лист спостереження) відповідно до скриптів, прослуховування дзвінків, заповнення КЛС, формування звітів для керівництва, робота з менеджерами для покращення рівня якості наданих послуг, розробка і впровадження штрафної системи для менеджерів, проведення тренінгів, участь в нарадах, вичитка і аналіз чатів, участь в розробці нових скриптів.
17.01.2022- QС manager ТОВ "SAGA Development"
Контроль заповнення CRM системи, прослуховування дзвінків, заповнення КЛС, формування звітів для керівництва
Особисті якості: швидко навчаюсь, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована, маю досвід роботи в колективі.
Інетереси: художня і наукова література, музика, активний відпочинок, саморозвиток.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: