- PRO
Анна
Офіс-менеджер, адміністратор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2009265/
Досвід роботи
Провідний фахівець сектору роботи з персоналом
з 03.2023 по 04.2024
(1 рік 1 місяць)
ПЗВО "Міжнародний європейський університет ", Київ (Освіта, наука)
- Прийом на роботу та оформлення особових справ співробітників;
- Видача довідок з місця роботи;
- Заповнення табелів обліку робочого часу співробітників;
- Оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення;
- Підготовка наказів на відпустку співробітників;
- Підготовка документів на відрядження.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 08.2022 по 03.2023
(7 місяців)
ТОВ "Пластікс-Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Офіс-адміністратор
з 05.2019 по 04.2022
(2 роки 11 місяців)
ТОВ "Аскона-Україна", Киев (Роздрібна торгівля)
- Прийом дзвінків та відвідувачів компанії;
- Пошук інформації, підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Організація документообігу компанії: обробка вхідної/вихідної кореспонденції, розподіл, структурування та її зберігання;
- Оформлення наказів по підприємству, їх розсилка та зберігання;
- Відправка пошти, взаємодія з поштовими кур'єрськими службами;
- Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення води, кави та інших необхідних продуктів, хоз. товарів, канцелярії; організація ремонтних робіт в офісі; наповнення офісної аптечки;
- Взаємодія з орендодавцями, ремонтними службами;
- Оформлення перепусток співробітникам та гостям компанії;
- Участь в організації корпоративних заходів;
- Допомога в організації відряджень співробітників (замовлення квитків, бронювання готелів);
- Контроль підтримання чистоти в офісі та роботи прибиральниці;
- За необхідності допомога відділам компанії у межах своєї компетенції;
- Підтримка дружньої атмосфери в колективі, організація привітань колег з Днем народження та іншими святами, замовлення подарунків, вітальні та інформаційні розсилки колегам для кращої комунікації.
Секретар
з 07.2017 по 12.2018
(1 рік 5 місяців)
ТОВ "Протект Сек'юриті", Київ (Охорона, безпека, оборона)
- Прийом відвідувачів компанії
- Реєстрація вхідних та вихідних документів
- Контроль та своєчасне внесення рахунків до 1:С
- Допомога головному бухгалтеру в роботі з первинною документацією
- Контроль за справністю оргтехніки
- Контроль наявності води, кави, витратних матеріалів та канцелярії
- Допомога керівнику в вирішенні поточних питань
Секретар адміністративний
з 04.2016 по 04.2017
(1 рік)
ГК "Ганул", Київ (Роздрібна торгівля)
- Зустріч партнерів та гостей компанії
- Забезпечення обміну діловою кореспонденцією між офісами компанії
- Замовлення та прийом обідів для співробітників компанії
- Забезпечення співробітників офісу чаєм, кавою
- Заказ канц. товарів для співробітників офіса і торгівельних точок
- Контроль за подтриманням чистоти і порядку в офісі
- Контроль роботи прибиральниці
- Виконання різноманітних доручень керівника
Секретар
з 10.2015 по 03.2016
(5 місяців)
ТОВ "Торговий Дім "Практікер Україна", Київ (Роздрібна торгівля)
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків
- Прийом і обробка вхідної та вихідної документації
- Робота з кур'єрськими службами доставки
- Контроль за наявністю канц. товарів і води в офісі
- Організація зустрічей і співбесід керівника
- Виконання різноманітних доручень керівника
Офіс-менеджер
з 03.2014 по 10.2014
(7 місяців)
ПАТ "УПК "Укрпожсервіс", Київ (Охорона, безпека, оборона)
- Прийом телефонних дзвінків
- Ведення ділової переписки
- Реєстрація вхідних та вихідних документів
- Підготовка та оформлення тендерної документації
- Забезпечення офіса канцтоварами і витратними матеріалами, контроль за справною роботою оргтехніки
Адміністратор
з 12.2013 по 01.2014
(1 місяць)
ПАТ "Банк Руский Стандарт", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Розподіл потоку відвідувачів
- Консультування та надання допомоги клієнтам банка по цікавлячим запитанням
- Забезпечення відділення необхідними канцтоварами і витратними матеріалами, контроль роботи прибиральниці
Секретар
з 04.2004 по 07.2013
(9 років 3 місяці)
ГУ МНС України в м.Києві, Київ (Державні організації)
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків
- Прийом і реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції
- Ведення діловодства в структурному підрозділі
- Ведення прийома відвідувачів
- Виконання доручень керівника
Освіта
Національний авіаційний університет
Факультет заочного і дистанційного навчання, спеціальність «Екологія і охорона навколишнього середовища», Київ
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
ТОВ «Фінансово-економічний юридичний колледж», спеціальність – секретар керівника
2003-2004
ТОВ "Інститут секретарів", спеціальність - адміністратор
2015 (5,5 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- 1С
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Outlook Express
- Бухгалтерський облік
- 1С УТП
- Express
- Google Docs
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
Доброзичливість, комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, уважність, працелюбність, вміння працювати в команді.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
25000 грн, Київ -
Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу, оператор ПК
18000 грн, Київ, Бровари -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ